Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
    Сега ти бъди конкретен. По-горе писах защо се трошат съвременните автомобили.И никой не ми обърна внимание.ДА! Според мен се залагат нарочно лошо работещи решения. Защото покупката на Ферари е инвестиция,а покупката на който и да е съвременен гроб е плод на маркетинг и стратегия-принуда обикновения потребител да купува говна.Който иска,може да направи нещо работещо.Но за това има и различни пазарни ниши.
    Малко се разминаваме по допирателната. В последните мнения си говорим за това как местния дилър си поръчвал (чрез набирането на кодовете) скапани коли, едва ли не можел да си поръча такива без антикорозионна защита... и това за 20 коли на месец в най-силните периоди. Та не ставаше въпрос за глобалните решения за осиране напродукта.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
      За град като Хасково доволно беше , не се обиждам ,ти може да си лъв .След като си наясно , може ли ,дилъра Ганьо (който е решил да забогатее рязко) да спести нещо за собствена облага? Преди четири години подготовката за газ струваше 2100 лева , ако поръча 20 автомобила този месец ,колко ще накяри и колко ще струва на купувача след 100000 километра тази екстра.
      Да се опитаме да обясним простичко за широката публика относно митичното "набиране на кодове". Та има код за опцията стоманени джанти и код за алуминиеви джанти. Е, като правиш поръчката "набираш кода" за опцията, която искаш. Ще се съгласиш ли с този пример? Е да де, ама аз до сега не съм виждал код за липсата на поцинконване. Това казвам аз, а кой какво разбира - не отговарям. А подготовката за газ, мас и оцет, музика и мултимедиа, климатик/климатроник или там каквото, е нещо съвсем друго.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Имаме 2 служебни мазада 6. 2.2 163 к.с. и 2.0 дизели. При едната има наченки на злокачествена ръжда, при другата няма засега. И двете са купени почти нови от Германия. За сметка на това по ходовата част и на двете, винаги нещо тропа и доста често се ремонтират, рейки, шарнири, амортисьори, биалети и т.н.. При 2.0 двигателят запече сегменти на около 200 000км. Спря да пали. Оказа се че компресията е 8... Сегментите бяха така запекли, че беше невъзможно да се свалят от буталата. Цедката на смукателя на маслената помпа беше тотално запушена с нагар. Това на кола, облужвана на време с качествени консумативи. След това се скапа турбото. Оказа се, че баш на тази модификация описаните проблеми са често срещани.
        Преди години имах лична 626 2.0 бензин - за нея мога да кажа само добро.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
          Изтеглянето на конкретен модел (GLK220 CDI) е по съвсем конкретен проблем, несвързан с качеството на изработка (софтуер, активиращ определени режими на работа, да кажем тестови )
          Скоро и други модели, не твърдя по никакъв начин обаче, че по-новите Мерцедес са особено качествени.
          Тази подробност не е важна, смятам че основната идея е ясна. Примери и в историята на мерцедес например със спирачни ситеми, самоускоряващи тойоти, компрометирано монтирани предпазни колани при други и т.н. има достатъчно.
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
            Въпросният барутник беше на около 150 000км тоест каран малко повече от 10к на година, закупен в България.Проблема го има при всички, ако имаш време и желание си води статистика.Ако ти стиска да направим една истинска проверка на 3 годишната мазда, но ако влезе отверка някъде в купето лично я предаваш за рециклиране.
            А ако не влезе отвертката поради корозия, какво ще направиш от своя страна?
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Не е необходимо изобщо да я пропуснат. Достатъчно е да "възникнат проблеми с един от термостатите" - и докато оправят един термоста да спират завода? Няма как, работи се и се знае че номер хххххх34 до номер хххххх91 са с проблемен цинк и пращането им на пазар с развита потребителска култура си е чиста загуба.
              Естествено, технологично погледнато, за цинка е така. Обаче са си ги боядисали точно тия червени. И си отлежават на склад, щото българския дилър си поръчва сребристи и черни. Е, тая година ще продадем и една червена, и след няколко години колега ще напише в темата за оная гнилата, червената.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                Да се опитаме да обясним простичко за широката публика относно митичното "набиране на кодове". Та има код за опцията стоманени джанти и код за алуминиеви джанти. Е, като правиш поръчката "набираш кода" за опцията, която искаш. Ще се съгласиш ли с този пример? Е да де, ама аз до сега не съм виждал код за липсата на поцинконване. Това казвам аз, а кой какво разбира - не отговарям. А подготовката за газ, мас и оцет, музика и мултимедиа, климатик/климатроник или там каквото, е нещо съвсем друго.
                Точно преди да влезе в сила закона за ДДС мой приятел трескаво си търсеше среден клас нов дизелов автомобил. В крайна сметка неговия избор се ограничи от наличностите и той за около 10 600 долара си купи Рено 19-"Господи каква кола..." ако си спомняте рекламата появила се на следващата /с ДДС вече/ година. Та тогава ми беше чудно как във Франция най-ниската цена за дизелово Р19 е над 12 000 долара, а в БГ-10 600. Четяхме книжката как имало 12 слоя покритие в/у ламарината, не знам колко много години гаранция за антикорозионното покритие и немеехме. Един ден като си вкарваше автомобила в гаража вратата от вятъра тръгна и опря в калника. Леко се деформира и падна боята /може би само най-горния слой от 12-те./ На следващия ден леко прикапа дъжд и о чудо "лисичата" ръжда беше вече факт.
                Доста по-късно през 1996 г. купихме от Австрия за мой приятел Р 19 дизел катастрофирало през таван и 8 месеца стояло навън и никъде нямаше ръжда. Тогава си спомних за новото Р 19, но купено от Промобил в БГ.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  Естествено, технологично погледнато, за цинка е така. Обаче са си ги боядисали точно тия червени. И си отлежават на склад, щото българския дилър си поръчва сребристи и черни. Е, тая година ще продадем и една червена, и след няколко години колега ще напише в темата за оная гнилата, червената.
                  Стига маздите да бяха с цинк, а не стдено поцинковани

                  Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
                  После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                    Посредством отвертка и чукче в някои бели държави извършват техническите прегледи

                    За нашите условия е достатъчно да не Ви влизат пръстите!!!!!

                    И за да не е само за Маздите,ще прибавя и Мицубишито.....
                    Приятелче си купи една 12г. и при оглед се оказа ,че "основно" се държи на боята.......... Изгнил преден мост,"ботуши",дюшеме............ След кърпене,обслужване и година каране беше разкарана............
                    А маскировката от търговците-пръсната с "антикор" и веднага карана в "пепеляк"..............

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

                      За нашите условия е достатъчно да не Ви влизат пръстите!!!!!

                      И за да не е само за Маздите,ще прибавя и Мицубишито.....
                      Приятелче си купи една 12г. и при оглед се оказа ,че "основно" се държи на боята.......... Изгнил преден мост,"ботуши",дюшеме............ След кърпене,обслужване и година каране беше разкарана............
                      А маскировката от търговците-пръсната с "антикор" и веднага карана в "пепеляк"..............
                      На мицубиши и сузуки коша на двигателя е на грун, без боя. Това са евтини коли караш-фърлеш, след това друга нова

                      Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
                      После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                        Това са евтини коли караш-фърлеш, след това друга нова
                        Потвърждение за Темата.
                        Лек ден.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                          Да се опитаме да обясним простичко за широката публика относно митичното "набиране на кодове". Та има код за опцията стоманени джанти и код за алуминиеви джанти. Е, като правиш поръчката "набираш кода" за опцията, която искаш. Ще се съгласиш ли с този пример? Е да де, ама аз до сега не съм виждал код за липсата на поцинконване. Това казвам аз, а кой какво разбира - не отговарям. А подготовката за газ, мас и оцет, музика и мултимедиа, климатик/климатроник или там каквото, е нещо съвсем друго.
                          Ако искаш да обобщиш нещо за всички, и че се прави точно само за у нас, за да можеш да бориш такава теза, това си е твоя работа. Но никой не го твърди точно така формулирано.
                          Нещата варират, но общата тенденция е такава, колкото и да не ти се вярва. И на мен не ми се вярваше някога, но мои близки приятели, работиха по официални представителства, и с разни примери успяха да ме убедят.
                          А ролята на дилъра е,че е Бай Ганьо, стиснат, терикат, но неграмотен... Понякога и тия прости кодове за оборудването не ги уцелва както трябва, или пък прави тънки сметки да спести с допълнителен монтаж на оборудване у нас... Резултатите са "впечатлянащи". А като и возилото е трето качество за Източна Европа, плюс глупостта на дилъра, резултатите стават понякога потресаващи(отново в лош смисъл).

                          Между другото и в тия кодове често има код "правена за Германия" или за някой друг определен пазар. Вероятно доста неща могат да се крият под това означение.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                            Това е поражение от множество проектили, вероятно граната. И нов капак щеше да изглежда така... ръждата няма нищо общо.
                            Ако беше от проектили, мисля че ламарината щеше да е вдлъбната поне малко около дупките.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Не е необходимо изобщо да я пропуснат. Достатъчно е да "възникнат проблеми с един от термостатите" - и докато оправят един термоста да спират завода? Няма как, работи се и се знае че номер хххххх34 до номер хххххх91 са с проблемен цинк и пращането им на пазар с развита потребителска култура си е чиста загуба.



                              Това не е и конспирация в пълния смисъл. Даже и понякога боклукът е на по-високи цени (не съм гледал при колите как е ама електрониката примерно у нас е бая по-скъпа, което не пречи да е боклук).

                              Конспирацията я правят потребителите в съответния пазар. Кой по исторически причини (ние), кой по икономически (Африка или Лат. Америка)...

                              Мога да перефразирам Пелевин - конспирация срещу България има. Проблемът е, че в нея участва целокупното пълнолетно население на България.
                              Трудно е да си представите колко е прав Ясен в този си пост. Само дето леко е объркал причините боклука в автомобилостроенето да се праща при нас. Тя е леко различна от причината при текстилните изделия, примерно. Причината е в евтиния труд. Грубо казано производителя плаща една голяма част от гаранционните ремонти. Предвидил е около 10 или 15 процента от цената на колата за гаранционни ремонти. Може и да са 5 процента. Не го знам нито точния процент, нито точната сума. Това което знам със сигурност е, че тя стои зад всяка кола доставяна на дилъра, където и да е. И тази сума е долу горе еднаква за всички коли от един модел за всички дилъри. Но ако в Германия тази сума трудно покрива нещо повече от баланс на гума, то тук покрива смяна на глава на двигател. Ами затова в Германия се пращат коли на които не им се налага нещо повече от баланс на гумте, а тук може да засилим трошляци с шупли в блока или главата.

                              Същите сметки стоят и зад колко време държани в цинка купета ще дойдат при нас, при арабите и в скандинавските страни.

                              И за да не съм голословен давам веднага един пример с "Волво 440/460" и "Волво 850" от началото на 90-те години. Поради не знам какви обърквания, "Волво" праща в България една голяма пардида на тукашния дилър от модела 440/460, специално изработена за нас. Но тукашния дилър е поръчал 850-ки. Не ме питайте как е станало такова объркване. Само знам, че и шведите пият и то доста. Така е един хубав ден тук на митница почват да пристигат автовози с 440-ки.
                              Получавайки автомобилите, които не е поръчал, тукашния дилър (в лицето на собсвеника/управител) леко лудва и прави така, че до три дена пристигат правилната бройка автомобили от правилния модел. Това се случва, защото шведите доставят автомобилите (грешните) в последния момент от допустимия срок. По този случай 850-ките са от предназначените за Германия, защото толкова бройки в последния момент няма от кои други наличности да се пратят. А работата мирише на яки неустойки.

                              Ако помните имаше един период, когато ютията да си включиш, водата да си пуснеш, почваха реклами на "Волво 440/460" - е тогава стана тази работа.

                              Дилъра достави на клиентите си 850-ките и някак с много реклами и маркетингови трикове продаде и 440-ките. Почти нито едно появяване на някоя от тези конкретно 850ки за гаранционни ремонти и нито една 440-ка, която да не цъфне поне веднъж с някоя гаранационна повреда. Много често с по две и повече повреди.

                              Ако сравняваме точно тези 850-ки с останалите продадени тук от същия модел - пак бяха рядко безпроблемни. Щото 440/460 си бяха куци модели по принцип.

                              Последния ми пример е един "Опел Инсигния" на познат, купена от тук нова. Гаранционни смени ту на глава, ту само на газоразпределителен механизъм, докато накрая не му смениха целия двигател по гаранция. От тогава няма проблеми, ама къде е останал кяра на производителя - нямам идея.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Куци модели по подразбиране, притеснения по повод кяра на проузводителя и ... един мармот произвежда автомобили от станиол... ама специално за Ганя. И разбира се за неговите побратими негъра и арабина. За руснака не споменавам, че там си мат други специфики за нещата които си произвеждат на място. Иначе съвсем официално си се произвеждат и рекламират автомобили за "развиващите се пазари". Обаче и аз не случайно дадох пример със завода в Хирошима, ама както и да е.

                                Алекс, не се засягай нищо лично, просто давам пример на какво е заприличала темата.

                                Вчера гледахте ли референдума по бнт по повод двойните стандарти? А че се произвеждат автомобили например за различен климатичен пояс е факт. Аз твърдя, че автомобилите продавани тук са същите, произведени за ЕС. Е може и да имат добавен щепсел за подгрева, ако са за северните страни, ама това е според кода на опциите, за които ще си доплатиш.
                                Последно редактирано от Самодържец; 26-06-19, 11:01.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X