Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    На жигулито носеща е горната част на калника, а не самият калник. Ама айде
    После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
      На жигулито носеща е горната част на калника, а не самият калник. Ама айде
      Къде гние калника на курвентията и производните и ?
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
        Къде гние калника на курвентията и производните и ?
        В долната част към прага, пробива А рамката, после изгнива средния праг - увисва вратата, поддава гредата за крика.
        5/7 и 4 имат склонността да гният над бомбето на фара.

        Ако обсъждаме лади произведени през 90-те съм съвсем склонен чистосърдечно да се съглася, че са кенефи, там е късмет ако изобщо се движат - но това е следсвие на обстановката в страната им, а не е свързано с технологията.
        После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Айнщайн е казал, че човешката глупост е безкарайна. Аз бих добавил: Осбено за "здравите" сили.
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Мамка му на Горбачов , да ги съсипе така
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
              Мамка му на Горбачов , да ги съсипе така
              Тогаз е Елцин, по интересно е ако ми кажеш на кого е АвтоВАЗ през 90-те
              После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Ей още се смея да знаеш ..и на Елцин мамка му .. лека вечер ти желая .
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  А лека вечер "авторитете" чакам да подкрепиш тежките си думи с нещо като факти
                  После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                    А лека вечер "авторитете" чакам да подкрепиш тежките си думи с нещо като факти
                    Виж , пожелах ти лека вечер с добри чувства ! Явно ваЗпитанието ти е толкова.
                    Последно редактирано от New hope; 23-06-19, 23:09.
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                      Айнщайн е казал, че човешката глупост е безкарайна. Аз бих добавил: Осбено за "здравите" сили.
                      Заварките коментирай, енженере, заварките.За здрави сили, нездрави сили и опорни точки си има достатъчно теми, можеш да се изявяваш там.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Дайте да не доказвате колко са калпави ладите. Виж с другите, например япончетата, е тъпо. Не е драма де, ако някой не планира да ги кара вечно.
                        Всеки трети е шести

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                          На жигулито носеща е горната част на калника, а не самият калник. Ама айде
                          На Жигулито калникът в един момент става носещ - всеки е виждал сцепена вежда на преден калник, в следствие гнил рог.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                            ...Откъм технология на антикорозионна обработка руснаците са доста по-добре от всички оризоядци. ...
                            Пусках го и преди. Не съм виждал такъв ужас в японска кола, особено нова.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                              В долната част към прага, пробива А рамката, после изгнива средния праг - увисва вратата, поддава гредата за крика.
                              От 3, били ми в ръцете и пред очите, на 4-тата - 5тата година се започна с дупки на калника зад фара, и 20см назад. На 7-мата година колонката с ударния тампон при пипане изпадна във вид на купчина ръжда, а по пода имаше дупки с размер примерно 10 сантиметра в диаметър.

                              Едната (1600, с 4-те фара, не помня как се водеше) беше със сменени калници. При лек удар по фаровере пред шофьора, фаровете оцеляха, а капака беше отишъл назад с 10 сантиметра.

                              Врата на нито една не е провисвала.

                              2-те произведени между 1972 и 1976г, третата май 85-та.

                              След това - Самара на 8 години (или 9, не помня) - гнилоч в основата на предна дясна колонка (типичен проблем, пробива на 5-тата - 7-мата година), подкалниците целите на лисица, отзад по ботушите на амортисьорите безнадеждна ръжда и гнилоч. По вратите на няколко места "челадинки", а вътре сериозна ръжда. Това на кола, купена от Кореком и гледана от предишните двама собственици, мазана с масло и грес по проблемните места (кухините на калниците в багажника например).

                              Колко ли звезди по NCAP ще им дадат като нови и на тая възраст?

                              Още не съм видял японски коптор, толкова безнадеждно и структурно започнал да гние на тая възраст.

                              Впрочем при пряко сравнение между въпросната Samara и Fabia 2005-та, купена след нея от магазина - Fabia-та с нищо не е повече автомобил. Само дето всичко шумящо (който не е имал Самара, той не знае какво се чува от скоростната кутия например) дразнещо, тропащо, развалящо се и т.н. по самарата, бълвано с десетилетия от руския "автопром", просто го нямаше. За качеството на ламарините изобщо няма нужда да говорим. Още е моя, 14 години по-късно, без точица ръжда никъде.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Тенекиите също търпят "еволюция" в качество и обработка.......
                                Преди...не помня колко години Волво 360 шевовете на калниците бяха покрити с калай, а Пасат производство 86г при нарушено покритие на калник(откъртена люспа боя пр.4см.) така и не успя да ръждяса. За Голф 3 и ръжда, както и за някои японки няма да коментирам,но БМВ 730 2005г.(внос от Острова) от долу - пълна скръб.Толкова тежка ръжда по масивни части като диференциал,кутия и пр. не бях виждал .Чак предпазните тенекии (алумин) се бяха разпаднали,спирачните тръбички изгнили (някога с медните поне тези проблеми нямахме).

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X