Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    https://autogener.ru/ocinkovka-kuzov...inkovaniya.php

    А това е една интересна база данни за поцинковането и вида на поцинковане на каросериите на различните производители.

    За Мазда 626

    2000 Частичная Холодная оцинковка • нанесение цинксодержащего покрытия

    АвтоВАЗ 2110


    2000 Узловых соединений Холодная оцинковка • нанесение цинксодержащего покрытия

    Държа си на своето!
    Последно редактирано от Дрон; 26-06-19, 16:26.
    После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
      И сега малко историческо ИНФО.
      Toyota GOA (Global Outstanding Assessment) - през 1995 е първият автомобилен производител в Япония, който създава съвременната идея за пасивна безопасност, а именно използването на защитна клетка от високоякостна стомана.
      До къде са стигнали другарите от мазда, не знам, освен че към момента на 626 не намерих данни (не значи че не са) да са използвали високоякостна стомана. При наблюдения на ЦРВ 1, някъде към 2000г започват да се появават високоякостни греди вътре в каросерията.

      Относно горният пост - това е чисто субективно, не се знае с колко км е удара (преживялите имат склонност да го увеличават в 10-ки пъти) По мое мнение това е някъде около 30км/ч
      Какво значение има с колко е удара? Показвам ти с лични снимки, че има деформационни зони и неизгнила Мазда на 17 години от Австрия. Иначе удара е с между 45 и 75км./ч. почти или без спирачен път, движел се е с 60-80 и не се знае дали имаше изобщо спирачен път. Добре, че отпуснах спирачката преди удара иначе щетите щяха да са по-големи. Гоуфа (4-ка) който ме удари изглеждаше по-зле отпред, а другия който аз ударих (3-ка) след като му свалиха бронята се доближаваше леко до Маздата по щети.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Ако искаш да обобщиш нещо за всички, и че се прави точно само за у нас, за да можеш да бориш такава теза, това си е твоя работа. Но никой не го твърди точно така формулирано.
        Нещата варират, но общата тенденция е такава, колкото и да не ти се вярва. И на мен не ми се вярваше някога, но мои близки приятели, работиха по официални представителства, и с разни примери успяха да ме убедят.
        А ролята на дилъра е,че е Бай Ганьо, стиснат, терикат, но неграмотен... Понякога и тия прости кодове за оборудването не ги уцелва както трябва, или пък прави тънки сметки да спести с допълнителен монтаж на оборудване у нас... Резултатите са "впечатлянащи". А като и возилото е трето качество за Източна Европа, плюс глупостта на дилъра, резултатите стават понякога потресаващи(отново в лош смисъл).

        Между другото и в тия кодове често има код "правена за Германия" или за някой друг определен пазар. Вероятно доста неща могат да се крият под това означение.
        Що му обясняваш на човека ,има таргет 3000 автомобила на година . Ха ха

        Изпратено от моят EVOLVEO StrongPhone Q6 LTE с помощта на Tapatalk
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          Какво значение има с колко е удара? Показвам ти с лични снимки, че има деформационни зони и неизгнила Мазда на 17 години от Австрия. Иначе удара е с между 45 и 75км./ч. почти или без спирачен път, движел се е с 60-80 и не се знае дали имаше изобщо спирачен път. Добре, че отпуснах спирачката преди удара иначе щетите щяха да са по-големи. Гоуфа (4-ка) който ме удари изглеждаше по-зле отпред, а другия който аз ударих (3-ка) след като му свалиха бронята се доближаваше леко до Маздата по щети.

          Забелязах теглич на снимките. Къде са железните/алуминиеви брони на супер-дупер автомобила от оризовата страна?

          Щом казваш 45 значи е било 20-25... Пуснах тест в лабораторни условия на Мазда 6 и Голф 5, шведи хората, в бяла страна - показаха как гнилоча влияе. Извинявай, но Мазда е най-големият кенеф сред автомобилите от гледна точка на устойчивост на ръжда... тва че ти харесва си е твой проблем, не мой.
          После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            https://www.youtube.com/watch?v=aBebLv1uNs4

            https://www.youtube.com/watch?v=b5BFrvA13J0

            Даже няма да я сравняваме с автомобил, а с лада !
            После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
              Забелязах теглич на снимките. Къде са железните/алуминиеви брони на супер-дупер автомобила от оризовата страна?

              Щом казваш 45 значи е било 20-25... Пуснах тест в лабораторни условия на Мазда 6 и Голф 5, шведи хората, в бяла страна - показаха как гнилоча влияе. Извинявай, но Мазда е най-големият кенеф сред автомобилите от гледна точка на устойчивост на ръжда... тва че ти харесва си е твой проблем, не мой.
              Аз съм напълно съгласен, че Мазда е доста зле откъм антикорозионна защита. Ти обаче изкарваш нещата страшно сериозни и че за 3 години вече са изгнили, което е меко казано прекалено. И не, не беше 20-25, облегалката на предната седалка беше легнала на задната седалка и предната кола която ударих след удара се оказа, че има доста щети под пластмасите. Аз лично съм приятно изненадан от защитата която даде тази кола, при този удар с друга кола си мисля, че нямаше да мина само със стрес. Гоуфа който ме удари също се представи добре, всички въздушни възглавници се отвориха, кокпита не поддаде въпреки, че отпред нямаше право място и шофьора се размина без травми. Полицаите като дойдоха бяха чак учудени, че ни няма нищо.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Аз пък си спомням едни Рено 5 продавани от Кореком преди преврата. Ама правени за Африка и ефтини.


                Ами на третата година се стопиха - буквално.

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                  Аз съм напълно съгласен, че Мазда е доста зле откъм антикорозионна защита. Ти обаче изкарваш нещата страшно сериозни и че за 3 години вече са изгнили, което е меко казано прекалено. И не, не беше 20-25, облегалката на предната седалка беше легнала на задната седалка и предната кола която ударих след удара се оказа, че има доста щети под пластмасите. Аз лично съм приятно изненадан от защитата която даде тази кола, при този удар с друга кола си мисля, че нямаше да мина само със стрес. Гоуфа който ме удари също се представи добре, всички въздушни възглавници се отвориха, кокпита не поддаде въпреки, че отпред нямаше право място и шофьора се размина без травми. Полицаите като дойдоха бяха чак учудени, че ни няма нищо.
                  Не за 3, за 2 . Показал съм снимка. Ако щеш ме взимай на сериозно, за ненормален и за къвто щеш. Лично от това което съм се отказал, за да се занимавам с това, съм дълбоко убеден, че наистина ми хлопа дъската. Аз се радвам, радвай се и ти че си имал късмет. Някога хората ти казват истината въпреки, че е нещо, което не желаеш да чуеш. Човек от тоя форум е причината преди 10-тина години да се захвана с тенекета, защото вместо да ми вземе парите и да усере нещата ми каза, че колата е кенеф и е за скрап (още не е за скрап, не е моя вече, не е и съвсем кенеф, ма не е и такава, каквато можеше да бъде)
                  После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Аз пък си спомням едни Рено 5 продавани от Кореком преди преврата. Ама правени за Африка и ефтини.


                    Ами на третата година се стопиха - буквално.
                    Моя Ленд Крузер е за арабелите 91-ви набор и е все още на оригиналната боя . По данни е в България от 1998 година , била е дипломатическа и после използвана като дървовоз в Чепеларе Изгоряла е боята и е пречукана от горска употреба ,но все още няма изгнило .
                    Явно си има направия спрямо различните марки по това време.
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                      Ще кача снимки на ръждата по 17 годишната ми Мазда 626 внос от Австрия правени като я купих с цел следене на развитието и.
                      В отделен пост ще кача снимки как изглежда след удара и какво се крие под декоративните ламарини и пластмаси.
                      [ATTACH=CONFIG]990847[/ATTACH]
                      [ATTACH=CONFIG]990848[/ATTACH]
                      [ATTACH=CONFIG]990849[/ATTACH]
                      [ATTACH=CONFIG]990850[/ATTACH]
                      Не се вижда добре на снимките. Всички тръгнали петна са на места на практика липсваща еластична защита, където има няма проблеми. Горното покритие е нещо като силикон или по-скоро латекс, от долу боята е сравнително мека и под нея е метал. Като цяло слабо изпълнение и за това си гният Маздите, но не е чак толкова страшно колкото се опитват да го изкарат някои. В следващия пост ще кача деформационните зони и какво има под ламарините.
                      Колега, твоята си е направо незасегната от ръждата, поне по снимките виждам само козметични проблеми.Това Premacy което съм снимал е малко по-ново с доста по-сериозни поражения и е карано само в България предимно във Варненска и Бургаска област където снега и лугата са събитие.Погледни снимките и се замисли при същия удар като твоя какво би му се случило.Предните му греди бяха две идеи по-добре от задните,но пак бяха тръгнали.Пак да повторя на външен и вътрешен вид колата е перфектна без одарскани брони дори, боята лъщи, но отдолу е без коментар.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        То и аз имах Опел Корса Б без ръжда, значи ли че са чудесни откъм тенекии?
                        После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                          То и аз имах Опел Корса Б без ръжда, значи ли че са чудесни откъм тенекии?
                          Щом няма ръжда ,значи да за нискобюджетен автомобил
                          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                            Щом няма ръжда ,значи да за нискобюджетен автомобил
                            Ми не, просто конкретен екземпляр. После съм търсил такива, щото макар да харчат повече отколкото е редно (8-10/100) са изключително здрави и евтини. По-добри са от всички опели тия години, но си гният. Тая беше куче, разбрах, че още се движи но вече имала праг за "кърпене" каквото и да значи това. На тия опели слабото им място е гредата където се хваща прения носач.
                            После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Брей, големи специалисти по ръждата, голяма чудо. Толкова глупости се изписаха, не е истина... Ама вЕрвайте си. Лошо няма...
                              HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
                                Брей, големи специалисти по ръждата, голяма чудо. Толкова глупости се изписаха, не е истина... Ама вЕрвайте си. Лошо няма...
                                Колко коли от дадена марка/страна трябва да минат през ръцете на някой, за да е малък, голям, много голям специалист?
                                После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X