Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Впрочем, на "новото" ми терано (2005-а) има цветни заварки по купето. Видимо е зад горния уплътнител на багажната врата, където на 1-2 места има попротъркана боя и прозира "златното" отдолу. Не вярвам всички да са такива, ама не съм и гледал. Другото е че за разлика от старото е с екстра (по VIN) допълнителна аникорозионна обработка - пръскано е с "гума" по предните подкалници и по вътрешната страна на праговете, май и по ламарините под задните седалки, но не съм гледал подробно.

    Та, има го и момента какво си си поръчал като екстри при покупката при някои марки/модели явно.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Това Терано все пак се прави в Испания.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Япония винаги е била зле откъм стомана. Това в исторически план.
        Всъщност, затова и си правят мечовете по този начин.

        Но тя и руската ламарина е пълен ужас и до ден днешен. Можете да си купите един лист и да му се радвате
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Имах Мазда 626 2000г. внос от Австрия, без ръжди. Единствената по-сериозна ръжда беше малко повърхностна около легена на резервната гума заради много лошо антикорозионно покритие там, 2-3 петна най-голямото около 7х7см. съвсем лека и повърхностна. Претърпя много тежък удър отзад 2017г. и я бракувах, след удара не се забелязваха следи от ръжда, деформационните зони бяха сработили отлично, до кокпита всичко беше смазано, кокпита не беше мръднал. Явно се беше усукала цялостно тъй като се забелязваше и леко сгъване в средата на тавана.
          Приятел блъсна челно в дърво Галант гонещ пълнолетие, задните му вежди бяха кърпени няколко пъти. След удъра - същата работа като Маздата - под горните ламарини нищо сериозно и отлично представяне откъм деформационни зони, до кокпита всичко смазано, кокпита не беше мръднал. От удара скоростната кутия беше почти на 2, а кита от задните вежди беше паднал и ламарина приличаше на мрежа.

          Извода за мен е, че носещата част гние фатално след като са изгнили декорациите и пода и си изпълнава функциите отлично. Сега ако си купиш доволно изгнила кола с прикрити ръжди не ти е виновен японеца, сам си си виновен.
          Имах една друга Мазда, пак австрийка, купих я 2013г.. Още първата зима се оказа, че е прикривана доста ръжда от долу и изби доста, след 2-3 зими беше вече доста ръждива отдолу. Продадох я 2017г. на приятел и 2018г. скъса една важна греда отпред и я купи приятел на приятел. Направиха и нова греда и карат още без милост. За вече 6 години и към 100 000км. на тази кола по-сериозните ремонти са кърпене на веждите, въпросната греда, 3-4 лагера на главини, 1 радиатор, 1 кормилен накрайник. Като знам какво каране е преживяла си мисля, че трябва да се разпадне от ръжда за да спре да се движи.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Япония винаги е била зле откъм стомана. Това в исторически план.
            Всъщност, затова и си правят мечовете по този начин.

            Но тя и руската ламарина е пълен ужас и до ден днешен. Можете да си купите един лист и да му се радвате
            Така де. И двете са направени с ужасно кофти железа. Технологията за защита на ладата обаче е по-добра (като изключим някои от грундовете през годините) Иначе има шагрен по цялото дъно, кухинте са пълни с парафин, там проблема е най-вече лошото качество на желязото, колкото и да е обработена самата ламарина гние от шупли в нея.. като през годините на производство става по-зле. Иначе е като начин на защита е сравнима с Голф2
            После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Япония винаги е била зле откъм стомана. Това в исторически план.
              Всъщност, затова и си правят мечовете по този начин....
              По кой начин ?! За мечовете де, другото не ми е интересно
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Другия голям проблем са постоянните рационализации на руснаците и икономии.Първите 2101 планките в гредите към които се завиват вратите са от неръждавейка с дебелина от рода на 5-7мм, после неръждавейката става черно, после парафина в праговете става излишен, после и този в гредите.Първите модели нямат склонността да късат преден мост, това се появява после, явно на някой умник гредата на моста му се е сторила твърде масивна.За ламарините съм напълно съгласен, че са ужасни, същото важи и за повечето болтове по окачването и купето, въобще всички болтове, които са преценили, че няма нужда да са високоякостни са кашкавал.С закалените болтове по двигателя, задното окачване и предните носачи няма ядове.С алуминиевите отливки са на светлинни години от всякакви вагове, пса-та, опели и рена.Лада с пунката глава поради прегряване виждали ли сте?Същото важи и за пружините, на великите мрецедеси, възхвалявани от един колега съм сменил стотици, а на простите лади две или три.

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                  Иначе е като начин на защита е сравнима с Голф2
                  Всички сме ги виждали с тук-там потекъл парафин...както казва един мой близък - колата легенда.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Просто съм без думи.
                    Съветския автопром какви висини е постигал.
                    Та даже е задминал японското автомобилостроене.Дето годишно е произвело повече бройки от целия период от 1990 насам.
                    Па и тези мерцедесови пружини...гадни, гадни.Друго си е на ладюхата - как си требе!
                    Явно цял свят е заблуден, или конспиративно сделаните каляски се дават само на верните и заслужилите.
                    С 5-годишно чакане...
                    Сега сериозно.Харесвам руските инженери, проектанти, та даже си имат и много добри изпълнители.
                    Това, от което побеснявам, е че нямат грам технологична култура за цивилното си производство.
                    От 1000 болта, 100 ще отговарят на спецификациите, 900 ще са с някакви разлики.
                    Няма как да има предвидимост на изделието.
                    И досега си имат проблеми с гумени, гумено-метални части.За някаво напредничево производство не отварям и дума.
                    Не ме разбирайте погрешно.Не са лоши, глупави, или мързеливи.Не им дреме от нищо - това е проблема.
                    Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                    0887/осемпет 66 4осем

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                      .Не им дреме от нищо - това е проблема.

                      Дреме им! Като няма самогон.... или заместител.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Колега, това за гумените и гумено-металните части съм го писал сигурно 100 пъти по различните теми.Това за отливките и пружините не съм го чул на опашката в магазина.Че качеството им и качествения им контрол е под всякаква критика е пределно ясно, но да са пишат глупости от рода, че нищо качествено не могат да произведат, като в отделни заводи и предприятия са произвеждани качествени детайли на цена в пъти по ниска от еквивалентите им на други марки е несериозно.Виж да си доплащаш за антикорозионна обработка на автомобил не е по-малка мизерия, да са обработени само лицевите панели,а от вътре да се плези гола тенекия също.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Не ви вярвам за ръждите. Имам Хонда на 19 години, няма капка ръжда. Имам и Тойота на 17 години, същата работа.
                          Боооокс!
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                            Не ви вярвам за ръждите. Имам Хонда на 19 години, няма капка ръжда. Имам и Тойота на 17 години, същата работа.
                            Боооокс!
                            А въобще нещо друго ръждясало има ли там, щом тия не са успели?!
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                              Всички сме ги виждали с тук-там потекъл парафин...както казва един мой близък - колата легенда.
                              Много гниещите 3-ки са също пълни яко с парафин, дори да изглеждат страшно общо взето е това което виждаш. Интересното е че повечето немски, набедени за гниещи идват я от Германия, я от Австрия ( а там последните 10-тина години хвърлят нещо ужасно зимата) докато пък прекрасните японки/корейки са все внос от Италия.

                              Ладите от 80 и някоя също се пълнят с парафин, Мовил му викат руснаците (май нарицателно от първия производител).

                              По темата за болтчетата, тия от японсЦки си ги държа в отделни купичка, да не би случайно да ги сложа в автомобил.
                              После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                                Имах Мазда 626 2000г. внос от Австрия, без ръжди. Единствената по-сериозна ръжда беше малко повърхностна около легена на резервната гума заради много лошо антикорозионно покритие там, 2-3 петна най-голямото около 7х7см. съвсем лека и повърхностна. Претърпя много тежък удър отзад 2017г. и я бракувах, след удара не се забелязваха следи от ръжда, деформационните зони бяха сработили отлично, до кокпита всичко беше смазано, кокпита не беше мръднал. Явно се беше усукала цялостно тъй като се забелязваше и леко сгъване в средата на тавана.
                                Приятел блъсна челно в дърво Галант гонещ пълнолетие, задните му вежди бяха кърпени няколко пъти. След удъра - същата работа като Маздата - под горните ламарини нищо сериозно и отлично представяне откъм деформационни зони, до кокпита всичко смазано, кокпита не беше мръднал. От удара скоростната кутия беше почти на 2, а кита от задните вежди беше паднал и ламарина приличаше на мрежа.

                                Извода за мен е, че носещата част гние фатално след като са изгнили декорациите и пода и си изпълнава функциите отлично. Сега ако си купиш доволно изгнила кола с прикрити ръжди не ти е виновен японеца, сам си си виновен.
                                Имах една друга Мазда, пак австрийка, купих я 2013г.. Още първата зима се оказа, че е прикривана доста ръжда от долу и изби доста, след 2-3 зими беше вече доста ръждива отдолу. Продадох я 2017г. на приятел и 2018г. скъса една важна греда отпред и я купи приятел на приятел. Направиха и нова греда и карат още без милост. За вече 6 години и към 100 000км. на тази кола по-сериозните ремонти са кърпене на веждите, въпросната греда, 3-4 лагера на главини, 1 радиатор, 1 кормилен накрайник. Като знам какво каране е преживяла си мисля, че трябва да се разпадне от ръжда за да спре да се движи.
                                Искаш ли да ти пратя снимки как изглежда Мазда с малко повърхностна ръжда, как гният усилките и как си върши работата пода.

                                Бъди доволен от късмета, 2000г Мазда на са и чували за зони за деформация, а доста години по-късно краш тестовете в ЕУ и САЩ (до ден днешен) се правят с 100% покритие в бетонна стена. АДАК, ИИСХ и подобните са частни и напълно доброволни (пише си им го на сайта)
                                После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X