Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
    Е аз не за различните заводи, а за един и същи попитах. Та как така там спестяваш някоя и друга процедура, при това съвсем умишлено, та да произведеш говно, примерно за България?

    Абе това не са краставици, та по-кривите да ги натовариш за тука. Или като зеленчуковата борса - до обед като пребарат хубавата стока и следобед квото е останало, айде на камиона за тука.
    Спарки го е изчерпил, но пак
    конвейр и всичко назад е еднакво, постъпващото и съответно изходящия контрол са различни.
    Както с консумативи и др изделия-разликата е в етикета, но и във вложените материали, а се произвеждат на една линия.
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
      Доколкото разбирам проблема в DMC не точно в неръждавейката, или ръждата. А по-скоро в конструкцията и проектирането на колата. Е и уж кризата в началото на 80-те.
      Основно е кофти качеството, слабия двигател и неръждавейката - няма боя, няма кит - полира се ръчно, а като материал е изключително неблагодарна за работа
      После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
        Мда, у вносителя на мазда са докарали нискокачествените дето гният, къде са забравили да ги топнат у ваната за поцинковане. Ехх деа тая конспирация.
        Ами никаква конспирация не е необходима. Просто най-елементарна сметка. Примерно, официалният вносител на Хюндай на времето точно такава си е направил при вноса на Галопер-ите. Внесените от официалния вносител рязко се отличаваха от т.нар. "нов внос" от Зап. Европа най-вече по ръждите. Яките ръжди. Също и по липсващия и еднотипно затапен ЕГР, както и по дебелия воден радиатор. Чиста проба индикация, че, вероятно с цел по-добри продажби и печалба, е внесена някоя комплектация като за топли страни без високи еко изисквания ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Ами никаква конспирация не е необходима. Просто най-елементарна сметка. Примерно, официалният вносител на Хюндай на времето точно такава си е направил при вноса на Галопер-ите. Внесените от официалния вносител рязко се отличаваха от т.нар. "нов внос" от Зап. Европа най-вече по ръждите. Яките ръжди. Също и по липсващия и еднотипно затапен ЕГР, както и по дебелия воден радиатор. Чиста проба индикация, че, вероятно с цел по-добри продажби и печалба, е внесена някоя комплектация като за топли страни без високи еко изисквания ...
          Това си е съвсем друга бира. Хуйдай не са произвели специално за нас некви трошляци. Сам го казваш.
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
            Това кога го извадихте от морето? Моля колегата да прочете ето тук https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1...88%D0%BA%D0%B8

            По-специално да обърне внимание на описанието на прибързаното обобщение. Иначе, аз Маздите ги карам, щото ме кефят.Някой пък си харесват ладите... Ама то е въпрос на много работи не амо на вкус.
            Дай да не се измъкваме с цитати от уикипедията става ли?Да вземеш да разкажеш каква висока технология е това 12 годишна кола(снимката не е от вчера) дето е преживяла само една или две истински зими да изгние така.Шупналата греда е носеща за задното окачване.Очкавам линк със статия за нещо високотехнологично, което да замаже нещата.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
              Това си е съвсем друга бира. Хуйдай не са произвели специално за нас некви трошляци. Сам го казваш.
              Дилъра прави поръчка по кодове, които отговарят за всяка екстра и на базата на тези кодове се формира крайната цена . Нашите дилъри естествено пропускат доста за да падне цената .
              Та каквото си поръчаш ,това ще ти произведът .
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                [ATTACH=CONFIG]990813[/ATTACH]
                Още малко японска ламарина от Афганистан
                Това е поражение от множество проектили, вероятно граната. И нов капак щеше да изглежда така... ръждата няма нищо общо.
                Животът е харизан кон според мен...

                Теди

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  Какви параметри - нещо като практическо изражение на параметрите да споменеш? Миналата седмица го гледах новия им рекламиран двигател. Дай да видим ще излезе ли революционен, пък тогава да се превъзнасяме. Не смяташ ли така?
                  Давам.
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Разчетох се за Мазда626, в грешка съм. Има деформируеми зони отпред, отзад и от страни във формата Н образни усилки. За същата не намерих информация да е използвана високоякостна стомана, както и официално няма краш тест отзад - намерих снимка на която нещата обаче не са никак розови

                    Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
                    После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                      Дилъра прави поръчка по кодове, които отговарят за всяка екстра и на базата на тези кодове се формира крайната цена . Нашите дилъри естествено пропускат доста за да падне цената .
                      Та каквото си поръчаш ,това ще ти произведът .
                      Представям си как пренастройват конвейера за производство на сантафета и пропускат процедурата за поцинконване, по поръчка на представителя им у нас и за да докарат цена угодна на тукашните дилъри. Майката му разкатахте на тоя бизнес. Щото нали за ръгята говорехме, за ниското качество, пък сега минахме че дилъра спестил екстрите, абе стана абсолютна мешавина.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                        Дай да не се измъкваме с цитати от уикипедията става ли?Да вземеш да разкажеш каква висока технология е това 12 годишна кола(снимката не е от вчера) дето е преживяла само една или две истински зими да изгние така.Шупналата греда е носеща за задното окачване.Очкавам линк със статия за нещо високотехнологично, което да замаже нещата.
                        Малко четеш, много пишеш. Моята Мазда е на 3 години, кара се 7 месеца в годината в химия, има на много места одрана боя от камъчета и шипове (тва е едно нещо дето я си го виждал, я не) и няма грам ръжда по купето. Само за сведение, за 3-те години в тая химия задните дискове така ръждясаха, че ги смениха гаранционно. Това, че при теб идват барутници с никому неизвестна история не е проблем на Мазда, а твой. В общи линии твойте "доказателства" са като да сочиш Хитлер и Сталин като примери как човешкия род е само тирани и изедници. Ако искаш да ме убедиш в нещо, ми дай статистика с достстъчна представителна извадка
                        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                          Представям си как пренастройват конвейера за производство на сантафета и пропускат процедурата за поцинконване, по поръчка на представителя им у нас и за да докарат цена угодна на тукашните дилъри. Майката му разкатахте на тоя бизнес. Щото нали за ръгята говорехме, за ниското качество, пък сега минахме че дилъра спестил екстрите, абе стана абсолютна мешавина.
                          Виж мой човек ,това съм го работил няколко години . Не става въпрос само за Хюндай ... Но ти нали разбираш най-добре от световната конспирация ти казвам " евала, голуем си" !

                          П.П. виждал ли си конвейр за автомобили ? Не е като за производство на лютеница !
                          Последно редактирано от New hope; 25-06-19, 21:56. Причина: добавяне на текст
                          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Докато тук си подмятате разни гнилочи, аз си разцъквам инсталации на камиони ,,ЕВРО 6". Вече има пари и за майонеза. "Ай лъав дис гейм."
                            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                              Малко четеш, много пишеш. Моята Мазда е на 3 години, кара се 7 месеца в годината в химия, има на много места одрана боя от камъчета и шипове (тва е едно нещо дето я си го виждал, я не) и няма грам ръжда по купето. Само за сведение, за 3-те години в тая химия задните дискове така ръждясаха, че ги смениха гаранционно. Това, че при теб идват барутници с никому неизвестна история не е проблем на Мазда, а твой. В общи линии твойте "доказателства" са като да сочиш Хитлер и Сталин като примери как човешкия род е само тирани и изедници. Ако искаш да ме убедиш в нещо, ми дай статистика с достстъчна представителна извадка
                              На бас една бира, че ще намеря къде да заврЪ малка оава отвертка кароосерията

                              Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
                              После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                                Виж мой човек ,това съм го работил няколко години . Не става въпрос само за Хюндай ... Но ти нали разбираш най-добре от световната конспирация ти казвам " евала, голуем си" !

                                П.П. виждал ли си конвейр за автомобили ? Не е като за производство на лютеница !
                                Мой човек, с тия изразни средства не става. Мешавината дето и ти я забърка е факт. Няколко години... аз ще бъда по-конкретен - точно 10 години. И в момента професионалния ми път е свързан в голяма част с автомобилите, но в едни финансови аспекти, така да ги наречем. Друг е въпроса, че се пишат глупости и се създават конспиративни теории, а аз само обобщих творчеството ви. Тия митове, за некачествените автомобили произведени специално за нас, са изключително наивни, и ти ако наистина си запознат с автомобилното производство, а нали си виждал конвейер, и с мащаба, не би си позволил да изкажеш подобна теория. Също толкова тъпо е предположението, че е едва ли не брака, партидите с производствените дефекти ги товарят на автовозите за насам. Разбирам всенародния ни комплекс за изключителност, но производителите си имат други приоритети, вместо да се чудят как да ни прецакат. Поне такова заключение прозира зад споменатите теории.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X