Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
    Че защо пък да не са така от нови. Съвсем нормално при автоматизирано производство без кой знае какъв качествен контрол да имаш широки граници на изходящата продукция. Като знам и какво е качеството на заготовките мед които се използват... Подсказка - работя това.
    Дай някакво инфо за качествения контрол в заводите на пежо/ситроен. Че ми е интересно, щом е типично за моделите, как дясната не гори, а все лявата. Да не би отляво да не минават качествен контрол.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      Колега, ти колко автомобила си изчертал на оризова хартия ?
      ...а за "яките компютри" : вероятно ги сравняваш с логаритмичната линийка и четиризначните таблици ? Ако имаш представа за тЕя неща де ...
      Докат се стигне до паус /оризова хартия/ бая чеп си беше. То едни ЕлКи то едни калкулатори от тогаз имам една сметачка "тексас инструментс" още бачка ама си е само солар.
      Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
      freelander 1,8 2001g.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
        Дай някакво инфо за качествения контрол в заводите на пежо/ситроен. Че ми е интересно, щом е типично за моделите, как дясната не гори, а все лявата. Да не би отляво да не минават качествен контрол.
        Като толкова държиш да се заяждаш, оправяй се... Забравих, че тук сте все от спец нагоре. Човек да не сгреши да даде съвет за нещо дребно.
        What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
          Дай някакво инфо за качествения контрол в заводите на пежо/ситроен. Че ми е интересно, щом е типично за моделите, как дясната не гори, а все лявата. Да не би отляво да не минават качествен контрол.
          Абсурд е да не може да се оправи.
          Нажежаема жичка?
          Релета да/не?
          Масата към крушката къде е?
          Един общ или отделен бушон за всеки фар?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Ми да помагам.....

            Значи какво според привържениците на конспирациите ще се случи с някоя фирма, ако се установи, че нарочно и предумишлено програмират колите да се счупят след определен пробег, или да речем след 12730 запалвания? И ако това се докаже категорично и без възможност за измъкване. Просто в някой момент лъсва, че нарочно правят колите да се чупят.
            Според мен тази марка ще фалира скоропостижно. Знаете защо.
            Същото е и с крушките-нарочно били с къс живот, та да купуваш още и още... Дрън дрън ярина...
            Ако някоя фирма успее да направи крушка на ниска цена, но да издържа много повече-ще има за пазар целия свят. А този пазар няма засищане. Или се съмнявате, че тези бизнесмени които произвеждат крушки не знаят за това? Знаят, но не го правят, защо ли? Защото е невъзможно. Не и на тази цена на която се продават еднодневките.

            Засега стига толкова помагане, ако темата зацикли-пак може да се включа
            Цитирам целия ти пост, понеже е показателен за "развитието" на понятието, наречено БРАНД или МАРКА, ФИРМА и т.н.
            Има една басня за начинаещи икономисти, дето 20 години работиш упорито за налагане на бранда, а после почваш да тарикатееш и оставяш бранда да работи за теб. Първата фаза е свързана с огромни разходи, включая и несчетоводни такива, а втората фаза започва да ти носи по- големи приходи при същите разходи. Дори можеш да си позволиш известни икономии тук- там, щото вече си БРАНД.
            Сега, малко за подчертаното в червено. Тя, хубаво тая фирма ще направи чудесната крушка на ниска цена, ама за да стигне до неограничения пазар, дето няма засищане... знаеш ли тая крушка какво трябва да направи? Трябва да застане на мегданя и да каже "аз съм по- добрата крушка, другите ви лъжа-а-а-а-а-а-ат"!!! Само че, оказва се, че на мегданя викат и други крушки, предстви си. Викат абсолютно същото. И се оказва, че най- силно викат тия, дето имат повече пари за викане...
            Да не продължавам, щото почвам да поставям под съмнение твоята интелигентност на галош, пардон Цървул.
            Та-а-а-а-а, нашата перфектна крушка, стигайки до пазара, задминавайки конкурентките си, отговаряйки на всички еко, меко, СЕО, ГДПРС, НЦмКВОситам... норми, ако са ѝ останали още сили за викане на мегданя, се оказва, че ле-е-е-е-ека- полека се е превърнала в абсолютно същата крушка, като посестримите си.
            Иначе, ще си остане една перфектна крушка, за която знаят 100 човека.
            Да де... те ще кажат на други 100, тия ще зарибят още 1000... викат му МЛМ, играта е позната и вече само идиотите се хващат на нея.
            Май!
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
              Дай някакво инфо за качествения контрол в заводите на пежо/ситроен. Че ми е интересно, щом е типично за моделите, как дясната не гори, а все лявата. Да не би отляво да не минават качествен контрол.
              Стегни си обувките на буксата или я смени направи. Няколко коли съм оправял с този проблем. При хлабави обувки крушките горят много често, след едно стягане проблема изчезва, ако са прегорели се сменят.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Хлабави, та хлабави! А никой не казва, защо горят при хлабави.
                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Ми то никой и не казва как старите немски ключове палят вече 70-80г техните си крушки и още работят съвместно? Не бъздят ли или още е ниско напрежението?
                  Автомобилни рушки бол, по 2 за лев, що да я жаля?
                  Ааа, плавный розжиг?
                  Всичко лабаво трепери и грее едновременно, та може
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                    Дай някакво инфо за качествения контрол в заводите на пежо/ситроен. Че ми е интересно, щом е типично за моделите, как дясната не гори, а все лявата. Да не би отляво да не минават качествен контрол.
                    Възможен сценарий-доставчиците на окабеляването за лявата и дясната страна са различни. И всеки си има своите доставчици, а те си имат своите специфики, и единия е с по-хлабави букси.
                    Не казвам, че е точно така, просто давам пример как причината за някакъв дефект може да е съвсем прозаична, а да не е плод на световния заговор срещу десните(или левите ли беше) крушки.

                    Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                    Цитирам целия ти пост, понеже е показателен за "развитието" на понятието, наречено БРАНД или МАРКА, ФИРМА и т.н.................................
                    Баси, явно съм наивник, щом вярвам, че все още качеството се търси и оценява.
                    Ма който позволява на силно викащите да определят вкусът му-негов си проблем.
                    Лошото е, че проблемът става все по-масов. Май
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от zmiori Преглед на мнение
                      Докат се стигне до паус /оризова хартия/ бая чеп си беше. То едни ЕлКи то едни калкулатори от тогаз имам една сметачка "тексас инструментс" още бачка ама си е само солар.
                      Чеп де . Първо на кадастрон във формат А4 . Ама за едната проекция . А требе в 3 . Ама и те не стигат , че трябват и един куп разрези ...
                      И програмата на Фортран с перфокарти .... ше ми сметне дедовия . Нема като сега 3D , въртене на модела откъде си поискаш , симулациЙ , глезотиЙ.
                      Ма не го обяснявай на мен , а на оня колега дето е чул , че се чертае на оризова хАртия.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        ...
                        ...
                        Баси, явно съм наивник, щом вярвам, че все още качеството се търси и оценява.
                        Ма който позволява на силно викащите да определят вкусът му-негов си проблем.
                        Лошото е, че проблемът става все по-масов. Май
                        Всички търсим пресечната точка на качество и цена. Включително и за колите, които си купуваме от автосалона на 0 км., щото за любимите тук 2-ра, 3-та и 40- та употреба, нещата са съвсем други.
                        Ако мога да разчитам на колата, която карам, през всичките 365 дни в годината- 24/7- значи тя е моята кола. Ако закъсам, репатрират я до сервиза и ми дават оборотна, докато оправят мойта. Това не е кола. Това е обслужване и задоволяване на потребности. Лека- полека, стигаме до често спрягани, но някак недоразбрани понятия като качество на живот, култура на потребление, удовлетвореност от продукта... Колата е средство за предвижване и изобщо не ми пука, дали ще се придвижа с тая, дето съм я купил, или с оная, дето са ми дали за оборотна.
                        Отделно от това, драмите с качеството на колите, телефоните и кафемашините ни са леко преекспонирани. Същинското качество на тоя живот, дето го живеем са съвсем други неща. Въздухът, който дишаме; слънцето, което ни пече; храната, която ядем; водата, която пием; домът, в който живеем; хората, с които общуваме... Колите, телефоните, компютрите и прочее са само съпътсващи фактори и много съжалявам хората, които дават 70 % от доходите си за кола или телефон, а живеят на таван и ядат хляб с кашкавал.
                        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Браво Тропчо!!!
                          Подписвам се под това с всички налични крайници!
                          Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Само да ви кажа на ладата никога не са ми горяли крушки

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                              Америкън стайл, докато са копирали едно към едно винаги е било добре.
                              Никога не са копирали 1:1. Все вземат та сделат нещо. Толкова си могат.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
                                Като толкова държиш да се заяждаш, оправяй се... Забравих, че тук сте все от спец нагоре. Човек да не сгреши да даде съвет за нещо дребно.
                                Не го приемай по този начин, просто спомена, че им занижен качествения контрол, но каква е връзката с лявата крушка. А че моделите им от онези години са от по-некачествените не споря.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X