Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Една от причините веригата да мине "по-назад" е посочена от Ясен.
    Това, че той така мисли не значи че е така. Струпването на натоварването в единия край на вала е пагубно за торсионните му усуквания. За това - голям демпфер в другия край. И скъп.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Само да попитам: кой забрани вместо вериги и зъбни ремъци да се ползват зъбни таркалета?

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Само да попитам: кой забрани вместо вериги и зъбни ремъци да се ползват зъбни таркалета?
        Много търкалета ще трябват за задвижването на горен вал. Тези с колците са си баш с търкалета.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Много търкалета ще трябват за задвижването на горен вал. Тези с колците са си баш с търкалета.
          Не е като да няма. R5 на вагините. Доста са търкалетата. Даже си има отделни търкалета за водна помпа и хидравлика. От нея пък се върти алтернатора. Няма нито един класически ремък. А 5.0 на файтона са два такива обединени. Двойно търкалета. А екстреил и аз обезглавих онзи ден,главата е на доброславци . Голяма порнография.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Съвсем скоро затворих 3.0 на субаро. Еденични верижки ,две,две паразитки ,водна помпа....но обтегачите назад не дават. Има еднопосочен винт в тях,прибират се с въртене. Постарали са се. Но пък смяната на сегменти е кошмарна. Има тапа на блока ,от там вадиш буталния болт. След това буталото. Забавното идва после ,когато заизваждаш буталото на следващия цилиндър-бъркаш през предходния. Вече имам клещи само за субаро + "анкер" за вадене на бутален болт на същото ,"хоум мейд".
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Доста е тегаво.

              https://www.youtube.com/watch?v=ZS4hDJLt5qU

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Само да попитам: кой забрани вместо вериги и зъбни ремъци да се ползват зъбни таркалета?
                Механизма с кобилици е с по-голяма маса на частите с възвратно постъпателно движение, и от там тяхната инертност пречи за нормална работа при относително високи обороти на ДВГ. Това на теория, на практика...е индивидуално(Гагич би дал пример с 5,7 HEMI).

                А със зъбни колела и горен вал, вече се даде пример с петцилиндровия 2,5 дизел с помпа-дюза на Фолксваген(в Транспортер и Туарег). Всичко е на зъбни колела, включително периферните агрегати. Замисъла е добър, но да не се стига до ремонти.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Само да попитам: кой забрани вместо вериги и зъбни ремъци да се ползват зъбни таркалета?
                  Много по трудоемко(скъпо) и излишно здраво,но както казаха колегите все още се срещат. Сещам се за LT 2.8 TDI има 9-10 зъбчатки и едната е двойна,на фронтерите и ровера 2.5 TD също има 5 търкалета,на тойота дизелите 3.5 и 4 литра бяха с 5 зъбчатки и други. Основно бяха при дизелаците,но и там отпаднаха.........

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Преди доста години имах едно Кавасаки 1000 , коляновият вал лагеруваше на шест ролкови лагера , веригата между средните два , биелите неразглобяеми и те с ролкови лагери. Никой не успя да го счупи тоя двигател.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Уви, това е така само на пръв поглед. Сега аз да дам един пример. Субару - произвежда автомобили от десетилетия. При това, прилични. И моторетките им са относително прилични. Според твоята теория не би следвало коляновите валове на дизеловите им моторетки произвеждани в началото да се късат? Уви, реалността е друга. В нета има достатъчно информация по въпроса.
                      Аз не допускам че се пропуснали да направят някое и друго изчисление, симулация, тестове, включително и на тогава произведената партида колянови валове. А ти? Може би имаш друго обяснение?
                      Не съм запознат с тоя проблем с дизела на Субару. И имам два въпроса. Това първият им дизел ли е и колко модела по-късно продължава да се къса?

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Една от причините веригата да мине "по-назад" е посочена от Ясен. Ето ти още една възможна такава - в съвременните моторетки веригата става все по-натоварена - задвижва все повече неща.
                      Съответно, коляновият вал е значително по-усилен в частта към която се прикрепя маховика, за разлика от предната му шийка.
                      Същото важи и за ремъците - задвижват все повече и по-лакоми консуматори. Възможно е да се е наложило да се разпределят моментите между предната и задната част на вала, или да се разтовари предната, за да не пада вала върху пътната настилка.
                      Има голяма вероятност с това да е свързан и намаления ресурс на веригата - с натоварването и. Другите възможни фактори съм ги споменавал по-напред в темата.
                      Те хората тука казаха основните съображения, но нека да обобщим малко. Аз все още имам леки забележки.

                      Изглежда като да са по-чести проблемите с веригите, отколкото счупени колянови валове, още нямаме яснота кое е по-скъпо. Аз подозирам ремонта след скъсана верига.

                      Не оспорвам аргумента на Ясен, обаче напредъкът като мощност спрямо предишния модел е нищожен. Не е някое чутовно откритие.

                      Също така изглежда има две мнения по въпроса по-добре ли е за самия колянов вал.

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Точно поради тази причина веригата би трябвало да е в другия край на вала. Сега там има демпфери - доста големи, скъпи и често сменящи се
                      Дори да нямаше, горните две забележки все още важат.

                      И последните два въпроса.

                      Щом е толкова очевидно, че на веригата й се струпва повече, отколкото при другото и разположение, как никой инженер не сети за тая работа навреме и да я усили? Още повече при проблеми вече с предишните модели. Как се сетиха за коляновия вал, пък веригата пропуснаха? Колегата вече го е казал:

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Натоварването, би трябвало да се свързва и с адекватно оразмеряване.
                      И последно: освен, че не се е сетил нито един инженер в развойния екип, как не се сети някой поне в другите две конкурентни компании?
                      Последно редактирано от nissan_gr; 14-06-19, 16:40.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Наскоро пък чух за агренажен ремък въртящ се в масло. На камион.
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                          Наскоро пък чух за агренажен ремък въртящ се в масло. На камион.
                          И на леки коли и на леки... И то не от скоро

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            На единия GA16DE веригата подмина 300 000 км по километраж...
                            HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
                              На единия GA16DE веригата подмина 300 000 км по километраж...
                              "Стария материал",оразмерена конструкция с две вериги и качество при изпълнението. Като си вземете следващата,пак може да споделите......................

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Кво обсъждате японски кошници? Именно жътлурите нанасят непоравими щети на автомобилостроеноето с прогнилите си компости и точно изчислени колко да изкарат... дайте да се върнем на СовеЦлоте отпадци.. баси, там е по-човешко.
                                Изобщо ако намесваме истински здрави автомобили не е редно да се споменава азия и евразия.
                                После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X