Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
    С внимание ще се запозная със списъчето...
    Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
    ...За 1.9 TDI и аз съм наострил уши.
    Очаквам уточнения коя от многото модификации се има предвид. Че то на всички пише 1.9 TDI но модификациите са над 10, и не е редно да се обобщава и да се слагат всички под общ знаменател.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      От 1Z през AFN до AWX. Който си избереш.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
        От 1Z през AFN до AWX. Който си избереш.
        Ако се върнеш напред, ще видиш че въпросът за това уточнение не е бил към теб...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Цитираш ме, отговарям ти .

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            ...
            И пак до педерас Меркеловица стигаме. Омагьосан кръг...

            Бъркаш причините и следствията. Повечето хора с удоволствие бих карали големи V8/10/12 автомобилчета и да купуват бензина по 75 цента литъра, само че в Европа има някой дребни причини това да не може да стане и сексуалната ориентация на Меркеловица няма отношение към това.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
              ...аз карам колите си на гас, което не е съвсем възможно с нови/модерни/дизелови автомобили....
              Да разбирам ли в такъв случай , че "нови/модерни/дизелови автомобили" не могат да вървят на гаС , а старите дизелови автомобили могат ? И ако второто е възможно : колко народ ( като процент) кара у нас дизелови автомобили на гаС и защо?
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                Бъркаш причините и следствията. Повечето хора с удоволствие бих карали големи V8/10/12 автомобилчета и да купуват бензина по 75 цента литъра, само че в Европа има някой дребни причини това да не може да стане и сексуалната ориентация на Меркеловица няма отношение към това.
                И кои са дребните причини?
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
                  ...Каква е връзката между предпочитането на по-здрави и по-лесни за поддържка коли, макари с условно по-голям разход .... и “соц. манталитета”.....
                  "Условно големия разход" го вметнах към един коментар по друг повод .

                  Соц манталитета е друго .
                  Останал ни е като атавизъм в мисленето от времето , когато се чакаше по 15 години за автомобил ( тогава като гледахме към светлото бъдеше - втори автомобил не се задаваше ) , та требеше още като излезеш от Мототехниката и да започнеш да легаш Овреме под него , немедленно стартирайки с поТдръжката .

                  Щото возилата още от нови беха с такова качество, че нещо строши ли се - уйде коня у ряката : части по магазините нема , всичко дефицит и скрито под щанда за наши хора и с връзки .
                  Влезеш ли па у сервиз - хем ше си оставят ръцете , хем ше ти подменят някой чарк ( здрав иначе, ма дефицитен) , та пак сЕ у ръцете требе да ги гледаш . А накрая и ше те одЕрат .

                  ... а понеже друг автомобил не се и задава , то москвето/жИгулото/шкодЕто/вартбурга требе да те изкара тебе както спомена вече колегата , а после и сина да го кара , че и внука ...

                  ..а па ако се строши на пътя и викнеш "Пътна помощ" ... леле, мале !...
                  ... та требе и чук и клещи и тел и пирони да си носиш за всеки случай .

                  ... та те така със соц манталитета. Оттам и народната поговорка : "Сиромах човек и на малка пу@@@ се радва".
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    1.8mi бил "вечен" пък 1.8Т се чупел... То и трабанта криво-ляво изкарваше някакви хиляди километри, а във Формула 1 двигателите често не издържат до края на състезанието... някакви си 300км...
                    Натоварванията в съвременните автомобили са доста различни от натоварванията в автомобилите отпреди 30г... Да не говорим, че от стотиците марки и модели са се доказали единици, а останалото е тотален скрап изчезнал като динозаврите... То Голф2-ките изчезнаха вече, какво да говорим за Фиат Ритмо, Форд Сиера и т.н. Тук-таме някоя W124-ка в полу-разпад се мъчи да спаси славата на старите "хубави" и "вечни" автомобили
                    Пуснете си старите серии на ТопГиър да си припомните преди 30-години какви недоразумения са се движили и после разправяйти колко са смотани новите коли, "щот не стават на гаССС"
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                      Купуваш си кола с мисълта да я оставиш на внуците за да не чакат ред от Мототехника. Кое ли е соц. манталитета?
                      Мисълта ми е единствено да си карам колата 20-30 години.
                      Деца/внуци ще решават според техните предпочитания и възможности.

                      Харесват ми много повече старите коли от новите, а и при положение, че не е по-скъпо (засега, в България) да ги притежаваш, защо не?





                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Този соц манталитет отдавна е в историята, според мен. Аз например предпочитам стари коли пред нови само и единствено заради цената. Нямам навик да плащам за една и съща услуга многократно повече. Който го влече, да го прави. Само да вметна, че с моите дръгели си разхождам задника из Европата без никакви скрупули, че и на газ ...
                        HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Да разбирам ли в такъв случай , че "нови/модерни/дизелови автомобили" не могат да вървят на гаС , а старите дизелови автомобили могат ? И ако второто е възможно : колко народ ( като процент) кара у нас дизелови автомобили на гаС и защо?
                          Не, никакви дизелови автомобили смислено не могат да вървят на гаЗ (благодаря за корекцията, рядко ползвам тази дума).
                          Карането на газ е по-екологично от всякакъв дизелов евро-сертификат и достатъчно евтино исторически и текущо, за да направи стар бензинов автомобил съпоставим на нов дизелов като разход, измерен в пари.


                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Абе пичове аз като пиша за стари коли говоря за 10-15 годишни не знам защо говорите за 30 годишни коли от 90те....много ясно че ще са амортизирани до безобразие повечето.Реално в момента има добри оферти за нова кола с гаранция та дори и сувчета,но ние сме с големи предрасъдъци и няма да си купим дачия дъстър (която бие по продажби тойота и в европа е пълно с тях) или great wall H6 на по 3-4г. върнати от лизонг на никакви километри са под 20к. лв ,което ако се вземе на лизинг е напълно достъпно.Опел още продават нови коли от старата астра j п/ня цени под 30 000лв с 5г. или 150к км гаранция та за човек с нормален доход един лизинг не би му бил проблем.Друг е въпроса,че за 10-15-20к км на година няма смисъл да даваш по 2к лв за каско на година и да имаш обезценка 50% на 5тата година + по-скъпо гаранционно обслужване.Всеки ви преценя дали му се иска нова кола дори и да бяма нужда все пак 1 път живеем не може само да се стискаме Темата е за надежност и там печелят по-старите коли,които са били по-надежни Като нови от сегашните нови коли.То е ясно,че 15-20г. кола няма да изкара безпроблемно толкова километри колкото чисто нова. Една кола от 2001г.,когато е била 10г. около 2011г. е имала още много хляб в нея,докато една кола от 2010г.,която скоро ще стане на 10г. е с доста намалял ресурс на основни възли и агрегати и предстоят скъпи ремонти.
                            Последно редактирано от sabatton; 31-05-19, 13:46.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                              Колега я кажи ноещо за новия мотор на форд рейнджер ,тоя двигател го предлагат за и уилдтрак модела, който съм си харесал ,мнението ти е важно не се заяждам ,би турбо ,това лошо ли е !
                              Нямам никакви наблюдения върху тоя мотор, както и върху Форд като цяло, особено през последните години. Бройката турбини не би трябвало да му вреди директно Зависи от много неща. Дори не знам от колко време го слагат този мотор и какви модификации има.

                              Най-удачно е да се прочете по разни форуми и сайтове обратна връзка от експлоатацията му. Ако се слага от три - четири години вече би трябвало да има машини с достатъчно пробег, особено в Америка и съответно сведения, за да може да се съди за качествата му. Ако са излезли "детски болести" примерно, кога се появяват, колко струва да се решат, има ли трайно решение, има ли ги при сегашните варианти...

                              Доколкото разбрах, ти ще го купуваш нов. Имаш сигурно идея какъв пробег правиш годишно. По сведенията, които намериш, може да се ориентираш колко години можеш да разчиташ на него и колко би ти струвало да си го имаш за по-дълго време. Ако това планираш. Добре е да се ориентираш предварително и дали някой конкурентен модел няма да е по-рентабилен вариант. Естествено ако ти е мерак точно такава кола, си взимаш нея - то е и за кеф

                              Споменах конкретния мотор, защото американската идеология до скоро беше да се слагат големи атмосферни мотори, но и те тръгнаха в посока много по-малък обем и турбини.
                              Последно редактирано от nissan_gr; 31-05-19, 14:24.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Гледам темата се насочи и към малките мотори и се цитират разни 1.2 - 1.5 с турбини по 150 конски сили. На това се отдава после малкия им ресурс.

                                Други споменават соц времената, когато коли се ремонтираха на пътя. И как москвичите се завещаваха на внуците. По това време обаче по света е имало и други коли.

                                Не е лошо да се сетим, че още преди 25 - 30 години имаше мотори по 1.4 - 1.6 с мощност по 100 - 170 конски сили, които изкарваха безаварийно доста голям пробег. И чак след това идваха у нас и се подлагаха на доста издевателства. Със всякакви менте масла, мътна вода от чешмата, вместо антифриз, изобщо най-евтините консумативи. И тях понасяха. А после се ремонтираха лесно и можеха пак още много. Един приятел кара близо 200 хиляди километра без въздушен филтър. Мотора не мръдна. А колата вече беше N-та употреба на незнайни километри.

                                Нито харчеха кой-знае колко повече, нито се налагаше да се ремонтират на пътя.

                                Това го пиша така, да припомня, че темата тръгва в разни посоки. По времето на споменатия Голф Г60 имаше Хонди и Тойоти дето вървяха повече, не се чупеха никак и харчеха по-малко. И бяха атмосферни. По времето, когато излезе VW 1.8 20 клапана със страшните 125 конски сили, тая мощност от бая години се вадеше от по-малки и много по-здрави мотори. Интеграта 1.8 беше 180 конски сили години преди това.

                                Та здрави коли имаше. И икономични. И ремонтопригодни.

                                Аз бих искал да си сменям колата на 5 години щото новите са с нещо по-добри, а не защото старата за тия 5 години е изтръпнала необратимо и неспасяемо. Щото е остаряла морално, а не щото е грохнала.
                                Последно редактирано от nissan_gr; 31-05-19, 14:17.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X