Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Електрическите водни помпи, електрическите сервоусилватели на волана, електрическите вентилатори на радиатора (всичко това десетилетия наред се въртеше от ремък) - тези мерки са за икономия на гориво и постигане на по-ниски нива на емисии, не са пълни безумици в този смисъл. Отделно от това има известни улеснения при компановане на автомобила и при сглобяването на поточната линия, което значи по-ниски производствени разходи и т.н. Предполагам, че повечето ще се съгласят с това.
    Вярно, че е могло да се постараят повече в разработката за да постигнат по-висока надеждност, но когато се гонят срокове за въвеждане в експлоатация се получава като в омагьосания триъгълник бързо-евтино-качествено, и когато поддоставчикът иска да "получи бизнеса", в условия на зададена му от ОЕМа горна гранична стойност на цената на закупуване, трябва да поореже откъдето може. Контрата остава някъде между тримата - клиент, OEM, Tier 1...
    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от MFr Преглед на мнение
      Айде пак, обобщения на кило.
      На мен друго ми е по-интересно, какво ще правят любителите на възрастни автомобили след, да речем, 15 години? Най-вероятно ще възхваляват със същия патос днешните пълни с елекронни излишъци боклуци. Просто защото тогава това ще са достъпната н-та употреба.
      Ами не.

      След 15 години ще са се доказали малък брой модели от сега новите автомобили. Те и ще отнесат хвалбите.

      Другите ще са отдавна рециклирани.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Ами не.

        След 15 години ще са се доказали малък брой модели от сега новите автомобили. Те и ще отнесат хвалбите.

        Другите ще са отдавна рециклирани.

        Принципно си абсолютно прав, но тогавашните на 15г все още ще се конкурират с днешните на 15+. Факт е, че не всички преди 2000г днес са доказани модели, разни модерни "тачки" като форд мондео, сиера, ескорт, японски и корейски скрапове от 90-те днес не се срещат, а ако има са в потресаващо състояние.
        Мое предположение, след 15г ще има предимно оцелели бензинови двигатели без директно впръскване и някоя друга електричка (макар за последните да е още рано) Дизеляците вече са прекалено вегаМ за да са дълговечни, а бензиките страдат от ДАУН(саизинг). Иначе като каросерии поне е ясно Ауди (ВФ груп), Волво, мерцедес и бмв, може би фиат и компания.
        После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Ами не.

          След 15 години ще са се доказали малък брой модели от сега новите автомобили. Те и ще отнесат хвалбите.

          Другите ще са отдавна рециклирани.
          Ами значи, вместо да плюнчим по вся и всьо ново, нека да ги видим кои се очертават тези модели. Хем ще сме полезни и на сега търсещите, хем ще има някаква по-интересна основа за дискусия, вместо вечното всичко по-младо от 15 г. е шит.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
            Мое предположение...бензинови двигатели без директно впръскване
            Кои са тия съвременни, че не се сещам? Не се ебавам, наистина не знам.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Вземете примерно стария 1.8T и 1.9tdi коя им е алтернативата в момента?Трошливия 2.0тди или новия 1.8т,който прегрява и пука глави? Нито са много по-икономични нито са по-здрави само разходите им са много по-големи.1.9Тди изкарва по 500к км без някакви ядове,а съеременните мотори гаранцията не могат да си изкарат и това няма как да не е умишлено заложено нито има общо с безопасност и т.н

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от sabatton Преглед на мнение
                Вземете примерно стария 1.8T и 1.9tdi коя им е алтернативата в момента?Трошливия 2.0тди или новия 1.8т,който прегрява и пука глави? Нито са много по-икономични нито са по-здрави само разходите им са много по-големи.1.9Тди изкарва по 500к км без някакви ядове,а съеременните мотори гаранцията не могат да си изкарат и това няма как да не е умишлено заложено нито има общо с безопасност и т.н
                Коя от версиите на 1.9 TDi имаш предвид? Че за някои от тях мога да направя кратко списъче с типични проблеми. При това без да се замисля особено...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Коя от версиите на 1.9 TDi имаш предвид? Че за някои от тях мога да направя кратко списъче с типични проблеми. При това без да се замисля особено...
                  Примерно турбина на 40 хиляди километра

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                    .....Дизеляците вече са прекалено вегаМ за да са дълговечни, а бензиките страдат от ДАУН(саизинг). Иначе като каросерии поне е ясно Ауди (ВФ груп), Волво, мерцедес и бмв, може би фиат и компания.
                    Може би, ако Светът се изчерпваше с азиатския полуостров наречен Европа....
                    За щастие той /Светът/ е много, много по-голям и разнообразен... и имунизиран срещу някои форми на Европоцентризъм и псевдоеконорми.
                    Производство и пазар на всякакви задвИжки ще продължи доста напред в бъдещето....освен ако нещо не се смени или случи Генерално и Глобално

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Коя от версиите на 1.9 TDi имаш предвид? Че за някои от тях мога да направя кратко списъче с типични проблеми. При това без да се замисля особено...
                      С внимание ще се запозная със списъчето ВИ, за типичните проблеми в 1.9 TDI (90,110k.c.) до 98г. и 1.9 TDI (90,110 к.с) и тези до 2005г. с водна помпа в ангренажния привод .
                      А споменатия от колегата 1.8Т,които е бледо копие на неубиваемия предходен 1.8 ......няма да коментирам .

                      (както си ланкаме Темата може да заформи 100,200 страници със същия "успех")

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Кое точно му е бледото на 1.8т? За 1.9 TDI и аз съм наострил уши.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Какво било за даунсайзинг? И за дизелите? Да ти покажа един паркинг с “коли” на мамите дето си карат децата на училище- рядко се среща СУВ под V8. Ама бледнее пред паркинга дето бащите си дърпат лодките- там дизелите са по 10 цилиндъра. Не всички ги е подгонила европейската педерастия. От 1.2 да вадят 150 коня си е педерастия. Тоест, идеално е, първите няколко години...
                          No replacement for cubic displacement!
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                            Какво било за даунсайзинг? И за дизелите? Да ти покажа един паркинг с “коли” на мамите дето си карат децата на училище- рядко се среща СУВ под V8. Ама бледнее пред паркинга дето бащите си дърпат лодките- там дизелите са по 10 цилиндъра. Не всички ги е подгонила европейската педерастия. От 1.2 да вадят 150 коня си е педерастия. Тоест, идеално е, първите няколко години...
                            No replacement for cubic displacement!
                            И в Америчко се наблюдава даунсайзинга и турбините. При Форд примерно. Мустанг, Раптор.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Той мустанга баш евро версията е с някъв екобуст сушоар.

                              Познат си купи при това ръчка.

                              То нищо американско няма бре
                              Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                И там, и там. И Раптора и той. А е цял камион.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X