Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Цлк.
    Иска седан. Ама ЦеТката с четирите фара, и била малко стара на дизайн...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Иска седан. Ама ЦеТката с четирите фара, и била малко стара на дизайн...
      159?
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        159?
        Това пък откога е кола?
        Иначе дизайн има.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от rumbata Преглед на мнение
          Интересно как се защитава? Плюе, псува на три езика и размахва средното флагче с "...Ти знаеш ли Я кой съм..."

          Иначе на снимката аз поне не виждам нови коли, доколкото може да се види всички са над 10г.
          Ще е интересно колеги по света да направят по една актуална панорамна снимка на някой открит паркинг /магазин, стадион и т.н./
          Обикновено там има хубава "представителна" извадка на текущия автопарк.





          Тук може би ще е по-добре критериите да са ...цвета на водача и възрастта на колата...
          Извън шегата, отдавна чакам някой по-мадурест общинар да разкара най-после каруците от улиците, ама .....
          Снимката с робокопчето от по-горе ме кара да мисля, че в някакво бъдеще...по някоя юропрограма...
          ... ще се появи далавера за цоцане и ще купят на зеленокраките каруцари по една електрорикша армаган.
          И Джалма вече ще стане Джулия
          До колкото знам, при опит да го вдигнеш почва да си отваря и затваря бързо капака, да върти бързо колела, свети и пищи яко - на практика е невъзможно да го държиш, че е и доста обемно, тежко и неудобно за хващане. Колкото до колите нещо си се объркал, да не говорим, че това е един от сравнително бедните квартали на Талин.

          Ето ти статистика за новите коли . Населението на Естония е 5 пъти по-малко от това на България. https://www.best-selling-cars.com/eu...-efta-country/
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Това пък откога е кола?
            Иначе дизайн има.
            Е не може всичко да е кош като койота 60
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Това пък откога е кола?
              Иначе дизайн има.
              Що, като изключим GM-ските бензини, какво й е?
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Имаме една 159 служебна, купена нова и поддържана безкомпромисно. Чупи се непрекъснато, като бонус скъпи части и отвратителна за работа. Иначе е красива..
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Имаме една 159 служебна, купена нова и поддържана безкомпромисно. Чупи се непрекъснато, като бонус скъпи части и отвратителна за работа. Иначе е красива..
                  Щом казваш
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Пепи - не говоря наизуст.
                    Това е кола, която е за бутикова употреба.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      159?
                      Имаше Инсигния за няколко месеца, дизел(дали не е и същия като на 159), продаде я набързо, че я засилиха с големи проблеми от съобщения по таблото за ниско налягане на маслото(оказа се и с доста връщан километраж...ама нормално - сама си я купува...).
                      Сега е предубедена към дизела и е 90% сигурна да е бензин. Предвидила е, и че след няколко години(5-6), щели да ги забранят тия дизелите и трудно ще се отърве.
                      Бензина е добре да носи и на газ, в случай че разхода започне да и тежи повече, отколкото я е страх от газовите уредби.
                      Фаворита беше Мазда 6, ама нещо се оказа, че тия по-новите не са като по-старите и всичките бензини горели масло след 150 хиляди, дизела пък хептен проблемен и скъп за ремонт. После беше Мазда 3, и там подобна история, има някакъв 1,6 дизел от Пежо и компания, който спрямо другите е най-читав, но от тия години вече е с DPF. А и не и се ще дизел... Отиде на Тойота, Корола и Авенсис... много и харесаха, но вече ги води на преглед при нейн човек преди да купува, и там се хванаха за ръждата. Всичките от тия години били така....
                      При мене я бутнах към VAG, ама там също са леко зле нещата, дизели хем не иска, хем и не всички са толкова супер, че да я натискам за техен дизел. Бензина пък хептен, почти всичко е с директно впръскване и/или други някакви проблеми... Остана последните модели, където е вграждан коментираният по-напред и в тази тема 1,8 турбо, без директно впръскване. Това са А4 до към 2008г, там тоя мотор е 163к.с. Ама хем са редки, хем си е Ауди, малко излишно сложно и скъпо...за нея де...
                      Има без директно впръскване и по някой от големите мотори, или 1,6 бензин, ама нещо не са за нея...
                      Та какво да е, от преди 10-15 години, здрав бензин без директно впръскване и що-годе да изглежда(каквото и да значи това) не много старо?

                      ПП: Всъщност 159 май не съм и предлагал, но за някаква друга Алфа ми се струва че беше предубедена негативно към марката.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Имаме една 159 служебна, купена нова и поддържана безкомпромисно. Чупи се непрекъснато, като бонус скъпи части и отвратителна за работа. Иначе е красива..
                        Баси, вие кво ли нямате... егати шарения автопарк..
                        Всеки трети е шести

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Имаше Инсигния за няколко месеца, дизел, продаде я набързо, че я засилиха с големи проблеми от съобщения по таблото за ниско налягане на маслото
                          Всеизвестен е факта за проблемите с маслените помпи при този модел. Вземеш ли втора ръка, първо картера долу и уплътненията и/или помпата смяна, и каквото е необходимо. Сещам се, че преди години бензиновите мотори на сааб, май беше 2,3 мотора, също периодично трябваше да им се сваля картета и да се промива всмукателя и утайката.
                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                            Баси, вие кво ли нямате... егати шарения автопарк..

                            Факт...
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                              Всеизвестен е факта за проблемите с маслените помпи при този модел. Вземеш ли втора ръка, първо картера долу и уплътненията и/или помпата смяна, и каквото е необходимо. Сещам се, че преди години бензиновите мотори на сааб, май беше 2,3 мотора, също периодично трябваше да им се сваля картета и да се промива всмукателя и утайката.
                              За Инсигния не знам но за Мазда 6 2.0 дизел важи.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                За Инсигния не знам но за Мазда 6 2.0 дизел важи.
                                И до днес дизеловите мазди са си най-проблемни. Аз не съм виждал на гаранционни бензинови да им сменят моторите, за разлика от дизелите. Говорим за дизелите комън рейл, не споменавам стария турбо-дизел на мазда, щото .... си е много стар.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X