Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
    Още един път препоръчвам да се прочетат 5-е сили на Портър. Също така е полезно да се отворят корпоративните сайтове на автомобилните производители и да се прочетат мисиите на конкретните компании. Дава широко поле за размисъл. И още нещо - чистата конкуренция е смъртоносна за пазара - не остава поле за пачалба.
    И 20 пъти да ги чета, пак няма да вразумея коя по-точно от тях води до слагане на компютър в подкалник например.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      И 20 пъти да ги чета, пак няма да вразумея коя по-точно от тях води до слагане на компютър в подкалник например.
      Точно пък ти не вярвам да не вразумееш. Едва ли очакваш да има пряака връзка.
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
        Точно пък ти не вярвам да не вразумееш. Едва ли очакваш да има пряака връзка.
        То ясно че пряка връзка няма. Но простотиите понякога са привидно толкова безсмислени че ми е трудно да намеря каквато и да е връзка не само с посочените сили, ами с каквото и да е нещо, свързано поне маргинално с някакво наличие на разсъдък.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          И 20 пъти да ги чета, пак няма да вразумея коя по-точно от тях води до слагане на компютър в подкалник например.
          Логиката подсказва две възможности.Или е от глупост,или-нарочно,с ... някаква цел.Аз не вярвам да не знаят кое как трябва

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            То ясно че пряка връзка няма. Но простотиите понякога са привидно толкова безсмислени че ми е трудно да намеря каквато и да е връзка не само с посочените сили, ами с каквото и да е нещо, свързано поне маргинално с някакво наличие на разсъдък.
            Ти па никого ли не си участвал в проектирана на продукт? Абсолютни глупости има дори когато се прави от десет човека които се познават. А ся си представи 500 които не се.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
              Голяма част от подобренията като сигурност, скорост, разход и т.н. не зависят кой знае колко от навирането на ангренажната верига под таблото и намаляването на ресурса й до (или до по-малко) от този на ангренажен ремък. Единствения смислен резултат е огромно поскъпване на смяната й.
              Ми чертай и патентовай по-ефикасни вариянти

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                От почти година немските автомобилостроители са в сериозна криза-не е случайно. Ще си вземат поуките и нещата ще си дойдат на мястото
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Някой път човек се изкаже емоционално и необмислено, пък след това вземе че получи едно такова, неловко...
                  Конкретно на въпроса - виждал съм и съм пипал окачването което обсъждаме. Дори в момента имам и автомобил с такова. Не съм го споменал, тъй като неговото беше сменено на около 200к, от които не малка част са навъртени извън страната. Затова и не е интересен. Но "шестичката" е.

                  Май наистина се получи много неловко. Предишните ти мнения някак олекнаха, защото се установи че говориш за неща с които не си запознат. Тоест, приказваш колкото да се намираш на приказка.
                  Няма лошо де. Приказвай си. Изобщо не ми пречиш.
                  Много изводи направи наведнъж, после взема че се припозна като дървен философ.Аз освен на моята кола, съм се сблъсквал с "кокалите" на доста други и мога да споделя някакъв опит, но щом си казал, че не съм запознат, кой съм аз че да споря?200 хиляди е горе-долу реалистично(и пак е много добро постижение) с оригинални части или с TRW/Lemforder , които по нищо не се различават от оригиналните.Виж два пъти и половина по 200 хиляди вече отиваме на научна фантастика или просто ти и приятеля ти си нямате хал хабер от окачване и окачването има някакви дефекти, за които даже на подозирате.

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    С Lemforder имай едно на ум. Например за Terrano са преопаковани CT-R. Даже надписите не са им махнали на някои.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Новите коли умишлено са направени не ремонтно пригодни и със супер скъпи части,които се трошат често.Нямам наблюдение върху много марки,но за бмв поне е така 1 куп недомислици,много скъпи части и трудни ремонти.В момента корейските коли на средна възраст около 10-12г. за мен са в пъти по-добри сиреч здрави,евтини и лесни за ремонт от немските.Познати имам и с аудита - същата работа по 5-6к наливат за ремонти без да са сменили кой знае какво...за сведение аз последната година съма набутал към 6к за е90 бензин 140кс напълно обикновенна кола нито е някоя бегачка нито нищо - смяна на верига 1300лв, смяна на 4 дюзи 2240лв( кола карана само и единствено на бензин ! - дюзите с ресурс по-малък от ангренажен ремък около 50к км издържат,а при някой е имало случай на 30к км дюза извън нормите и това на скромна цена - само 560лв...а тия дюзи същите преди години бяха по 240 лв/бр и изведнъж ги вдигнаха на 560лв е това ако е нормално) Съединител с твърд маховик - 1400лв(оригиналния е демпферен и само маховика е 2к),всевъзможни гарнитури и семеринги смених,1 лабда сонда за сега 300лв,а сегс записва грешка в ,nox сензора,който е скромните 900лв и да съм уцелил аз на дарак ок обаче почти всички познати с коли от тия марки сменят части на порязия все нещо записва, все нещо светва.....вече здравината е рядкост.Има чужденци с бмв 7ци от магазина за по 100+к лв,които не изкарват и 50к км без да се строшат...масово се оплакват в чуждите форуми и едва ли е само анти реклама.Та подобреннията в сигурността нямат нищо общо с трошливостта на една ангренажна верига,водна помпа,рейка,горивна помпа или др. подобни.Не може коли от 90те карани 20г. на газ да нямат проблем с дюзите,а няма и 10г. кола карана само на бензин да хвърля дюзи през 50к км.Мен новите коли все повече ме отблъскват понеже ти им робуваш,а не те на теб.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Знам си аз, че трябва да си пазя абитуриентката повече...
                        Не веднъж се каза, че всеки (или почти) автопроизводител може, знае и е правил инстински качествени (разбирайте дълговечни, ремонтопригодни и т.н.) продукти.
                        Сега обаче това все по-малко се търси от нормалните клиенти.
                        Хората търсят модерното.
                        Никой няма да кара 7 годишна S-klasse, ако може да си позволи новата.
                        Затова и Mercedes (и не само те) вече сменят поколенията не на 7, а на 3 години.
                        Ето какво си мислят големите в бранша, според мен:
                        Що да не издоим любимият ни и претенциозен клиент още по-често?
                        Ми той самият ще е доволен.
                        Ще му нанижем още глезотии, ще ги рекламираме, ще ги обявим за нужни, ако трябва и със закони.
                        Трябва, необходимо е, колите да се сменят максимум два пъти по-рядко от смартфона.
                        Толкоз.
                        А вторичният пазар да го дух@.Той не само че не ни вълнува.Той пречи.
                        Ще сложим евтини материали-ще пестим.За какво след 10 години да са като нови?!
                        Ще капсуловаме всичко възможно.Ще сменят цели възли.Няма да минат с някое лагерче и семеринг.
                        Няма да се ремонтнопригодни, за да се дойде в сервиза.
                        Ще надуем частите, за да се скрапират по-често читави и нови коли.Ще направим така, че и защото някой е пръднал накриво в колата да се осветка таблото, та да се уплашиш колко лампи има по него.
                        Ще направим да спира по магистралата, щото е помирисала кофти въздух, за да вземеш репатрак, да ти е гадно, и да си купиш новата.
                        За да се смени маслото, ще ти трябва лаптоп.Обаче, за да ти върши работа всичко ще е онлайн, и ще се плаща месечна такса.
                        Всичко ще направим само за печалба.
                        Но ще ги убедим, че е за тяхно добро.
                        Свързаности, облаци, автономност, нови лазерни светлини...Е, ако изгори нещо - заповядайте при нас - нов фар 3000€...
                        Е, може и да не съм прав, де...
                        Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                        0887/осемпет 66 4осем

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                          Знам си аз, че трябва да си пазя абитуриентката повече...
                          Не веднъж се каза, че всеки (или почти) автопроизводител може, знае и е правил инстински качествени (разбирайте дълговечни, ремонтопригодни и т.н.) продукти.
                          Сега обаче това все по-малко се търси от нормалните клиенти.
                          Хората търсят модерното.
                          Никой няма да кара 7 годишна S-klasse, ако може да си позволи новата.
                          Затова и Mercedes (и не само те) вече сменят поколенията не на 7, а на 3 години.
                          Ето какво си мислят големите в бранша, според мен:
                          Що да не издоим любимият ни и претенциозен клиент още по-често?
                          Ми той самият ще е доволен.
                          Ще му нанижем още глезотии, ще ги рекламираме, ще ги обявим за нужни, ако трябва и със закони.
                          Трябва, необходимо е, колите да се сменят максимум два пъти по-рядко от смартфона.
                          Толкоз.
                          А вторичният пазар да го дух@.Той не само че не ни вълнува.Той пречи.
                          Ще сложим евтини материали-ще пестим.За какво след 10 години да са като нови?!
                          Ще капсуловаме всичко възможно.Ще сменят цели възли.Няма да минат с някое лагерче и семеринг.
                          Няма да се ремонтнопригодни, за да се дойде в сервиза.
                          Ще надуем частите, за да се скрапират по-често читави и нови коли.Ще направим така, че и защото някой е пръднал накриво в колата да се осветка таблото, та да се уплашиш колко лампи има по него.
                          Ще направим да спира по магистралата, щото е помирисала кофти въздух, за да вземеш репатрак, да ти е гадно, и да си купиш новата.
                          За да се смени маслото, ще ти трябва лаптоп.Обаче, за да ти върши работа всичко ще е онлайн, и ще се плаща месечна такса.
                          Всичко ще направим само за печалба.
                          Но ще ги убедим, че е за тяхно добро.
                          Свързаности, облаци, автономност, нови лазерни светлини...Е, ако изгори нещо - заповядайте при нас - нов фар 3000€...
                          Е, може и да не съм прав, де...
                          Много си прав колега.Напълно съм съгласен.1 куп ненужни джаджи,системи и екстри,все нещо святка,все нещо записва.Аз например ако си сменя акумулатора трябва да ходя да я закачат на компютър за да я програмира.Нямам търпение да я разкарам тая кола и я продавам на загуба от около 6-7к бе ми пука,че съм сменил сумати части ще си взема нещо 4х4 около 2000-2004г. само ръжда искам да няма другото ще го оправя и няма да се занимавам с постоянни светвания на чекове понеже нокс емисиите били над нормите, постоянно записване на някакви грешки и предупреждения, скъпи и трошливи части и стоене по сервизи тия новите коли просто нямат стягане постоянно излиза по нещо.Единственото хубаво в тях е дизайна.А за автомобилните пройзводители е много по-лесно да направят здрава кола отколкото такива,които през 3 месеца им се чупи по нещо,но всичко е умишлено.

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                            ...200 хиляди е горе-долу реалистично(и пак е много добро постижение) с оригинални части или с TRW/Lemforder , които по нищо не се различават от оригиналните.Виж два пъти и половина по 200 хиляди вече отиваме на научна фантастика или просто ти и приятеля ти си нямате хал хабер от окачване и окачването има някакви дефекти, за които даже на подозирате.
                            Нямам представа какво си чел или как си го интерпретирал. Автомобилът за който споменах (А6) е на около 250 - 260 хиляди. А това което съм споменал е, че вече нещо по окачването е започнало да притропва. Къде си прочел нещо написано от мен, за пробег от 400к. без смяна на окачването нямам идея. Дано ти да имаш...
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Колеги какво спорите за тия носачи има на atec по 320лв цял комплект от 8 носача,биалетки и т.н ,което е без пари.Верно няма да изкара колкото оеигиналните,но на повечето коли за тия пари я купиш 2 носача я не.На на Б5 бях сложил такива за 30-40к км с тях(тогава я продадох) нямаше нищо заминало.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Яката работа... Забелязвам устойчива тенденция да се обеснява колко са гадни новите коли. В същото време много рядко съм чел някъде някой да твърди толкова убедено как старите 20+ годишни скрапове за нищо не стават. И се чудя, защо аджеба, новите са чак такъв трън в очите? Грозде ли са, кисели ли са, кво ли?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X