Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Ахаа. От това в наши село практическа полза няма, иначе е готино
    Карал съм такива системи в камиони, хич не е лошо, даже може сам да си тръгва и спира в задръстванията. Спира и аварийно, ако прецени, че ще се удариш, което понякога е малко кофти, но понякога спасява живот.
    Хубаво е, но за сравнително малко каране, а и в зависимост от условията, може да е без голямо значение.
    Обаче темата беше за надеждността, не е задължително тя да се жертва заради тези съвременни екстри.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Я какво предлага Хонда.

      Само сега Honda подарява 5 години безплатно сервизно обслужване при покупка на CR-V или HR-V. Насладете се на 100 000 безгрижни километра със своята нова Honda.

      Това ми го изплю сураттефтера току що.
      И шет не шет, след пет години нова и тази заминава в източна Европа като нов внос без забележки.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        То и тук беше така, но ако плащаш консумативите и си задължен през 15К да си при тях, не е съвсем тънко, за тук .
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          ...
          Обаче темата беше за надеждността, не е задължително тя да се жертва заради тези съвременни екстри.
          Съвременните екстри (еконорми, системи за активна и пасивна безопасност, за подпомагане на шофирането и за реакция на предпоставки за ПТП и тн) в голямата си част са именно за спасяване на животи (пряко или косвено).

          Приносът на зоните за смачкване и на автоматичното спиране пред препятствие е по-скоро очевиден, но от един само дизелгейт оценките за преждвременно починалите (без да се уточнява с колко преждевременно), само в САЩ, само заради дихателни усложнения от азотните оксиди са нещо в интервала между 10000 и 20000. Найс, а?

          Тааа, надеждността е лесна за жертване. При тези залози.

          Поне докато не започне да докарва повече жертви. Не е започнала и няма и изгледи - въпреки леко компрометирания механизъм с който се вкарват регулации.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
            То и тук беше така, но ако плащаш консумативите и си задължен през 15К да си при тях, не е съвсем тънко, за тук .
            И пак зависи какво е “тънко”. За спокойствие се плаща, който си има достатъчно други ядове, предпочита да му е леко по- “дебело”, но спокойно. Разликата се изкарва лесно.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

              ....
              но от един само дизелгейт оценките за преждвременно починалите (без да се уточнява с колко преждевременно), само в САЩ, само заради дихателни усложнения от азотните оксиди са нещо в интервала между 10000 и 20000. Найс, а?
              ...
              А източник на тази информация? Леко съм озадачен, че причинител на такива щети още е в бизнеса. Разликите между дизелгейт и тютюнопроизводителите и макдоналдс и въобще предлагащите junk food е ясна, надявам се.

              Takata приключи дейност след 10-20 (не хиляди) смъртни случая.

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                А източник на тази информация? Леко съм озадачен, че причинител на такива щети още е в бизнеса. Разликите между дизелгейт и тютюнопроизводителите и макдоналдс и въобще предлагащите junk food е ясна, надявам се.

                Takata приключи дейност след 10-20 (не хиляди) смъртни случая.
                Има разлика. Таката си докараха 10-20 абсолютно доказуеми конкретни смъртни случаи (с конкретни имена, конкретни опечалени роднини и съвсем конкретни и много настървени адвокати) и примерно още някакъв значителен брой подозрителни, но недоказани в юридическия смисъл случаи.

                При азотните окиси няма как да се докаже, че конкретна смърт е свързана конкретно с повишеното количество във въздуха, защото това така или иначе са предварително сложни медицински казуси, на които евентуално азотните окиси са докарали последната капка. Клинично здрав човек към актуалните градски нива на азотни окиси е относително толерантен. Отделно че даже и с грубите си издънки, дизелите на Голфсваген не са доминиращ източник на азотни окиси никъде, освен може би в София. Проблемните коли просто са малка част от автопарка, защото са и нови, и премиум модели.

                Така че тия хиляди са статистически оценки, а не конкретни хора. И се отнася до изобщо скъсени животи, а не непременно заболели или починали в инкриминирания период.

                Но тези оценки ги има в материалите по делата (аз някъде на такова място ги четох), изготвени са по някакви що-годе достоверни методики и си тежат при определянето на присъдите.


                Донякъде е ирония на случая че за конкретните жертви на Таката никой не лежа (не се доказа умисъл), докато покрай безименната статистика за Дизелгейт едни хора получиха едни съвсем ефективни присъди - с тенденция да осъдят и още някого.

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                  Нагласяваш го на 140 примерно, ако има нужда сам намалява и като се освободи лентата - сам ускорява до 140 без никаква операторска намеса. В общи линии това е с дребни вариации в отделните марки.
                  Глезотиите също имат вариации през годините. Например, темпомата при най-дъртите поддържа зададена скорост. Но може да работи само с "педала за газ". И като дойде върло спускане, и отнемането на газта е недостатъчно за поддържане на зададената скорост, той е безпомощен.
                  Следващото поколение работи и с педала на спирачката. Не следи за препятствия, а само намалява ако автомобилът се ускорява от външния влияния.
                  Още по-следващото е това което си споменал.
                  Та, приказката "автомобилът има темпомат" не обяснява особено точно какво всъщност има...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Глезотиите също имат вариации през годините. Например, темпомата при най-дъртите поддържа зададена скорост. ..
                    От къде тръгна и къде е сега темата.
                    -Разнищваме новите "глезотии" внедрени в автомобилите.........и стигнахме до адаптивния круз контрол (ACC), който си е полезено въведение, особено за товарния транспорт. Ако продължим,.... всички в автомобила ще са само пътници(безпилотни)....,- има успешни прототипи при големите .
                    -А иначе има готини реализации(без които мога)- да се превключват светлините,вратите да не се отварят при приближаващ автомобил (полезно за жената),сензорно да ми отваря вратата и като седна да пали двигателя, умни чистачки,гласово да ме разпознава,да помни настройките на седалката и волана,дистанционно управление и чрез жестове.............и.тн.
                    -Безспорни попадения за мен са тези , които спасяват-системите за кръгово наблюдение и следене на "мъртвите" зони ,за проследяване на посоката на движение(да ми "напомня" с вибрация на седалката и звук, че дремя),.......

                    Въпроса е в "качеството и живота" на системите- да не се сриват за 5 години.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

                      Въпроса е в "качеството и живота" на системите- да не се сриват за 5 години.
                      Ъъъ?
                      Ми то колкото е по сложна една система, толкова е по податлива на дефекти.
                      Демек няма как да се повреди релето на подгрева на стар магарцедес със солницата, просто защото няма такова

                      Значи трябва да правим компромис между надеждност и функционалност.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                        ...Въпроса е в "качеството и живота" на системите- да не се сриват за 5 години.
                        Така е. Според мен, джаджите имат съвсем поносимо качество, а при дефект въпросът доста често се преекспонира.
                        Някога, като му се счупело релето за мигачи на бай ония, разбирал той, семейството му, трима колеги и двама приятели.
                        В днешно време всеки е журналист, и като се появи проблем, се започва мрънкане и циврене по всички възможни "социални медии"...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          Така е. Според мен, джаджите имат съвсем поносимо качество, а при дефект въпросът доста често се преекспонира.
                          Някога, като му се счупело релето за мигачи на бай ония, разбирал той, семейството му, трима колеги и двама приятели.
                          В днешно време всеки е журналист, и като се появи проблем, се започва мрънкане и циврене по всички възможни "социални медии"...
                          Това е един от важните фактори за повишаването на качеството на всякакви стоки.

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Според потребителите, колата трябва да е:
                            1.евтина
                            2.надеждна
                            3.пълна с модерни технологии
                            -------------------------------------
                            Според производителите може, но трябва да избереш две от горепосочените качества . В момента качествените неща станаха изключително скъпи, същевременно потребителите предпочитат новото и точка 2. просто не се котира.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                              Така е. Според мен, джаджите имат съвсем поносимо качество, а при дефект въпросът доста често се преекспонира.
                              Някога, като му се счупело релето за мигачи на бай ония, разбирал той, семейството му, трима колеги и двама приятели.
                              В днешно време всеки е журналист, и като се появи проблем, се започва мрънкане и циврене по всички възможни "социални медии"...
                              Ако си прав то няма конспирация на проЙзводителите, а слагат каквото искат драйверите. Демек клиента иска шЕт, получава шЕт
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                                Според потребителите, колата трябва да е:
                                1.евтина
                                2.надеждна
                                3.пълна с модерни технологии
                                -------------------------------------
                                Според производителите може, но трябва да избереш две от горепосочените качества . В момента качествените неща станаха изключително скъпи, същевременно потребителите предпочитат новото и точка 2. просто не се котира.
                                Възможно, е само две от трите изисквания да бъдат едновременно изпълнени!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X