Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Все е по темата, ако парата е обща
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Много ти благодаря че казваш нещата в прав текст. И аз ще съм директен - за мен не е важно да ти доказвам каквото и да е. Ако беше, щях да ти предложа да направим експертиза в който кажеш официален сервиз. Разбира се заплатена от теб. Щях и допълнително да те "обръсна" някоя запомняща се сума - за стимулиране на дълговременната памет.
      Но както споменах в началото на това ми мнение, нямам амбиция да ти доказвам нищо. Затова смятам въпроса за изчерпан.
      А ако се случи така, че колата да не трака особено а в сервиза 6 от 8 носача са разбити, кой щеше да плаща сметката?Или дай да говорим и да се пъчим, а друг да плати, че да го обръснем и с допълнителна сума Аман от специалисти дето не са виждали на живо, това за което говорят, камо ли да са го държали в ръце или да си имат представа защо къде и как се износва.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Ако си прав то няма конспирация на проЙзводителите, а слагат каквото искат драйверите. Демек клиента иска шЕт, получава шЕт
        Аз от кое време се мъча да ви кажа точно това, ама не чувате...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Отказва да се чупи таа кола, 31 годишен Мерцедес.. Онзи ден с бащата сме седнали на биричка и се чудим какво да вземем за бойна машина , да е сигурно, голямо, да не усещаш преходи от по 1000км. наведнъж и най-важното да не аварира и да е надеждно поне два пъти колкото калашника! Поради причината, че колата е "стара" вече, нищо че плюша е като нов, а таблото все едно вчера е монтирано. За ламарините, лака и боята да не говорим. 30 години и 650 000км. като 400 съм и навъртял аз и 300 са градско в Атина в гадните задръствания и страшни жеги от Юни до Септември! Коя нова кола ще ми свърши тази работа с почти нула пари давани за ремонти и смяна само на консумативи? И аз искам нова кола, но така и не се спрях на нещо което поне малко да се доближи до тази надежност на мечока.
          Real Recognize Real

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Колега, може ли актуална снимка на боята и таблото на 31-годишен мерцедес, който е поседял достатъчно време в тропиците за да врътне 300 хил. км. градско. Външната (към вратата) част на шофьорската седалка също е интересно в какво състояние е.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Колеги по-новите коли са едни сложни боклуци с един куп немижни и скъпи електроники и датчици.Колата ми е 10г. бмв е90 бензин с директно впръскване.Наскоро сменях дюзи 4х560лв броя,а се кара само с хубав бензин,а според колегите от форума тия дюзи сдавар багажа на около....50к км, при някой доро при 30к !!За единия куп ламди.нокс сензор(900лв),нокс катализатор,който на 200к е заминал и е 5к лв,електрическа водна помпа 760лв, незнайно защо набутан демпферен маховик за 2000лв в 1.8 бензинова кола,верига,кято се сменя на 120-130к.На голяма част от бмв дизеляците веригата е отзад откъм купето и се сваля целия мотор ,а цената е 3-4к лв, така са и много аудита.Хем трошливо хем скъпо.Голяма част от колите даже гаранцията не си изкарват,а за кисненето по сервизи и постпянно трепврене какво ще се преебе не ми се говори.Предната кола корейски сув взет за 5к лв и по-стар от бмв-то с близо..8г. за 50к км,които беше при мен съм сменил части за 200лв....просто не се чупеше хем съм го юркал по горите,а далеч не е за това направен.Аз поне за себе си съм решил по-добре да стегна една по-стара кола отколкото да наливам пари в бездънна яма - по-нова кола.

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                Колега, може ли актуална снимка на боята и таблото на 31-годишен мерцедес, който е поседял достатъчно време в тропиците за да врътне 300 хил. км. градско. Външната (към вратата) част на шофьорската седалка също е интересно в какво състояние е.
                Аз моя 190 затова го продадох въпреки, че тогава беше около 20 годишен, щото нямаше пластмаса в него, дето не беше станала трошлива като изсъхнала слама
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                  Предполагам че той е в джаза а жената в цхр.
                  Не е трудно човек да се досети.
                  През 2007 купих нова-та /за тогава/ тойота корола 2,0Д за скромните 42 490 лв. Поне тогава съпругата ми пътуваше повече и имаше някакъв малък смисъл от по-нова кола. Тойотата беше сглобявана в Япония, за разлика от следващите, които бяха европейски и турски.
                  В гаранция се разхлопа нещо по предницата, не уважиха гаранцията и сменяха тампони за моя сметка, но 2 пъти чистиха ЕГР и най-накрая го смениха гаранционно, оригиналния акумулатор не изкара и две зими, на около 100 000 км уплътнението на капака на клапаните започна да изпуска масло, започна зимата трудно да пали и след много мъки се оказа електрическия клапан, който пуска горивото, после изгоря генератора, буквално се подпали, естествено, че купих нов и оригинален, ESP системата не работеше адекватно още от нова.
                  Сега като се замисляне съм имал толкова много проблеми с един автомобил за изминати толкова малко километри, Рено лагуна 2001 г. ми е създало повече проблеми, но за повече изминати километри.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    ...Аман от специалисти дето не са виждали на живо, това за което говорят, камо ли да са го държали в ръце или да си имат представа защо къде и как се износва.
                    Някой път човек се изкаже емоционално и необмислено, пък след това вземе че получи едно такова, неловко...
                    Конкретно на въпроса - виждал съм и съм пипал окачването което обсъждаме. Дори в момента имам и автомобил с такова. Не съм го споменал, тъй като неговото беше сменено на около 200к, от които не малка част са навъртени извън страната. Затова и не е интересен. Но "шестичката" е.

                    Май наистина се получи много неловко. Предишните ти мнения някак олекнаха, защото се установи че говориш за неща с които не си запознат. Тоест, приказваш колкото да се намираш на приказка.
                    Няма лошо де. Приказвай си. Изобщо не ми пречиш.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от sabatton Преглед на мнение
                      Колеги по-новите коли са едни сложни боклуци с един куп немижни и скъпи електроники и датчици.Колата ми е 10г. бмв е90 бензин с директно впръскване.Наскоро сменях дюзи 4х560лв броя,а се кара само с хубав бензин,а според колегите от форума тия дюзи сдавар багажа на около....50к км, при някой доро при 30к !!За единия куп ламди.нокс сензор(900лв),нокс катализатор,който на 200к е заминал и е 5к лв,електрическа водна помпа 760лв, незнайно защо набутан демпферен маховик за 2000лв в 1.8 бензинова кола,верига,кято се сменя на 120-130к.На голяма част от бмв дизеляците веригата е отзад откъм купето и се сваля целия мотор ,а цената е 3-4к лв, така са и много аудита.Хем трошливо хем скъпо.Голяма част от колите даже гаранцията не си изкарват,а за кисненето по сервизи и постпянно трепврене какво ще се преебе не ми се говори.Предната кола корейски сув взет за 5к лв и по-стар от бмв-то с близо..8г. за 50к км,които беше при мен съм сменил части за 200лв....просто не се чупеше хем съм го юркал по горите,а далеч не е за това направен.Аз поне за себе си съм решил по-добре да стегна една по-стара кола отколкото да наливам пари в бездънна яма - по-нова кола.
                      Тя затова беше темата изначално.

                      Голяма част от подобренията като сигурност, скорост, разход и т.н. не зависят кой знае колко от навирането на ангренажната верига под таблото и намаляването на ресурса й до (или до по-малко) от този на ангренажен ремък. Единствения смислен резултат е огромно поскъпване на смяната й. Което не носи никакво предимство за клиента, а тъкмо напротив.

                      Като цяло от конструктивна гледна точка е е свинщина (от страна на клиента). Колко голяма е въпрос на тълкуване в много страници, много емоционални мнения, някои слабо информирани и т.н. Колко ще се отрази на пазарния дял и репутацията на съответните производители е друг въпрос и най-точният му отговор ще дойде с времето.

                      Това, че очевидните недостатъци на този подход не възпират преки конкуренти да правят същото, е интересно и най вероятно знаят по-добре от повечето от нас защо го правят. Най-малкото защото изначално знаят повече за проектирането на автомобили от всички пишещи в темата, а и за продажби на такива, бъдещи приходи, разходи, пазарни дялове, репутация, разсрочени общи резултати и т.н.
                      Последно редактирано от nissan_gr; 28-05-19, 10:19.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                        Тя затова беше темата изначално.

                        Голяма част от подобренията като сигурност, скорост, разход и т.н. не зависят кой знае колко от навирането на ангренажната верига под таблото и намаляването на ресурса й до (или до по-малко) от този на ангренажен ремък. Единствения смислен резултат е огромно поскъпване на смяната й. Което не носи никакво предимство за клиента, а тъкмо напротив.

                        Като цяло от конструктивна гледна точка е е свинщина. Колко голяма е въпрос на тълкуване в много страници, много емоционални мнения, някои слабо информирани и т.н. Колко ще се отрази на пазарния дял и репутацията на съответните производители е друг въпрос и най-точният му отговор ще дойде с времето.

                        Това, че очевидните недостатъци на този подход не възпират преки конкуренти да правят същото, е интересно и най вероятно знаят по-добре от повечето от нас защо го правят. Най-малкото защото изначално знаят повече за проектирането на автомобили от всички пишещи в темата, а и за продажби на такива, бъдещи приходи, разходи, пазарни дялове, репутация, разсрочени общи резултати и т.н.
                        Това трябва по честичко да се напомня на някои дървени философи
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                          Това трябва по честичко да се напомня на някои дървени философи
                          Залитането в крайности рядко е конструктивно. Като се позоваваш на горния цитат, да се възползвам и аз от него.

                          Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                          ...Това, че очевидните недостатъци на този подход не възпират преки конкуренти да правят същото, е интересно и най вероятно знаят по-добре от повечето от нас защо го правят. Най-малкото защото изначално знаят повече за проектирането на автомобили от всички пишещи в темата, а и за продажби на такива, бъдещи приходи, разходи, пазарни дялове, репутация, разсрочени общи резултати и т.н.
                          @Кики
                          Не знам за дървените философи, ама няма да е лошо периодично да се препрочита текста в цитата.

                          Би ми било интересно да опиташ да обясниш как според теб се влияят подчертаните с удебелен шрифт, от фактът че даден производител произвежда автомобили-кокошарници, разпадащи се след много дълъг период, а заинтересованите от автомобила са запознати с тоя факт? Тоест, разчуло се е че си производител на кокошарници и гълъбарници, а не на автомобили...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                            Залитането в крайности рядко е конструктивно. Като се позоваваш на горния цитат, да се възползвам и аз от него.



                            @Кики
                            Не знам за дървените философи, ама няма да е лошо периодично да се препрочита текста в цитата.

                            Би ми било интересно да опиташ да обясниш как според теб се влияят подчертаните с удебелен шрифт, от фактът че даден производител произвежда автомобили-кокошарници, разпадащи се след много дълъг период, а заинтересованите от автомобила са запознати с тоя факт? Тоест, разчуло се е че си производител на кокошарници и гълъбарници, а не на автомобили...
                            Виждам, че въпросът не е точно към мене, но една от големите марки от горния клас постигна именно такъв ефект. Имаше доста сериозен спад в репутацията, който траеше с години и й костваше сериозна част от пазарния дял. Също за години наред.

                            Особено, когато периодът, когато настъпват доста неприятни ситуации, не е много дълъг. Тия номера с ангренажните вериги вече се дискутират от клиентите на съответните марки и търговците им не е като да не са чували. Фактът, че и конкуренцията прави същото, е доста интересен. Тогава някъде се прокрадват думи като "картел" и подобни. Последното не го твърдя аз, просто е интересно какво мислят хората.
                            Последно редактирано от nissan_gr; 28-05-19, 11:41.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                              Виждам, че въпросът не е точно към мене, но една от големите марки от горния клас постигна именно такъв ефект. Имаше доста сериозен спад в репутацията, който траеше с години и й костваше сериозна част от пазарния дял. Също за години наред.

                              Особено, когато периодът, когато настъпват доста неприятни ситуации, не е много дълъг. Тия номера с ангренажните вериги вече се дискутират от клиентите на съответните марки и търговците им не е като да не са чували. Фактът, че и конкуренцията прави същото, е доста интересен. Тогава някъде се прокрадват думи като "картел" и подобни. Последното не го твърдя аз, просто е интересно какво мислят хората.
                              Не бе, то картел има само при горивата примерно. Автомобилните фирми са същи ангелчета - аз не мога такива неща да правя - сказала девушка
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Още един път препоръчвам да се прочетат 5-е сили на Портър. Също така е полезно да се отворят корпоративните сайтове на автомобилните производители и да се прочетат мисиите на конкретните компании. Дава широко поле за размисъл. И още нещо - чистата конкуренция е смъртоносна за пазара - не остава поле за пачалба.
                                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X