Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Абе, аз да намеря читава W124 с V8 под капака, пък нека си гори колкото иска. От всичките 4 коли дето ги имам, най-малко карам Сивика, другите са все V8 и горят на ламята Спаска, ама не са скопени души.

    Всеки с различни приоритети, за мене- да има душа, да е супер евтина и да не се троши. Нека гори и 50/100.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Абе, аз да намеря читава W124 с V8 под капака, .......
      Кой ще е луд да я продаде ..... Аз още съжалявам за 190-ката. Единствено пластмасариите и бяха изгорели и бяха трошливи като вафлени кори. Което адски ме дразнеше и затова я продадох. Иначе тая кола беше безсмъртна.
      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
      А колко ще гори?
      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
      А кой ще и застрахова ламарините и за колко?
      Да не казваме че скоро няма да може да влиза в големите градове

      Няма да гори 5/100, ама то и повечето съвременни не горят толкова, освен ако не са някакви сапунерки с двигател за сенокосачка. А относно забраната, никога няма да стане. Даже в УК за коли над 30 г. не плащат и пътен данък, водят се ретро. Евентуално може да има забрана за ценралните части и то сега са се огледали само към дизелите.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
        Нее, просто караш без да правиш нищо, продаваш и купуваш нова. И пак, и караш само нова надеждна кола. Толкова км със старите беше постижимо.
        Ама струва едни пари. Според мен, огромни. 60-70% обезценка за 5 години, при стартова цена на някаква смислена (нисък клас) кола от 45-50к
        На мен не ми харесва цената през километър. Ако и на месец да са “само” 500-700лв вноска/каско/гаранционна поддръжка


        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
          А колко ще гори?

          А кой ще и застрахова ламарините и за колко?

          Да не казваме че скоро няма да може да влиза в големите градове
          Ще гори 15-16 гас градско, с 3,2 мотор.

          Основният проблем ще е, че оценката ще е ниска, поради което - запасяваш се с ламарини. Досадно, но желателно.

          За България, този момент не е скоро. За ЕС - да се оправят.



          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            Абе, аз да намеря читава W124 с V8 под капака, пък нека си гори колкото иска. От всичките 4 коли дето ги имам, най-малко карам Сивика, другите са все V8 и горят на ламята Спаска, ама не са скопени души.

            Всеки с различни приоритети, за мене- да има душа, да е супер евтина и да не се троши. Нека гори и 50/100.
            Дай ще ти намеря
            Колко му е - в немско някакви 40-50к евро, ще имаш и избор на цвят. Освен ако не направиш компромис с 4,2


            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              При правилна обработка и поддръжка на ламарините нищо няма да им стане и за 100 г., освен ако не ги увиеш около някой стълб. Ама тогава това ще ти е последна грижа ....
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                ...Всеки с различни приоритети, за мене- да има душа, да е супер евтина и да не се троши...
                С други думи : хем к@ро у ду@е , хем душата у Рая . Е и аз така искам
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение

                  За България, този момент не е скоро. За ЕС - да се оправят.
                  България от кога не е в ЕС?
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    ..... Аз още съжалявам за 190-ката. Единствено пластмасариите и бяха изгорели и бяха трошливи като вафлени кори. Което адски ме дразнеше и затова я продадох. Иначе тая кола беше безсмъртна....
                    Едната ми 190-ка , която беше като твоята, тръгнах да я карам ( на самоход) на скрап по същите причини . Един юнак като ме видя - буквално ми я издърпа от ръцете , та му я "продадох" на цената на скрапа .
                    ... около 2-3 год. по-късно веднъж ме среща и ме спира насред пътя : "Само да те информирам , казва. Вече и навъртях 38 000 км. И да знаеш : масло още не съм и сменял !" ...търкаля си я всекидневно и до днес .
                    ...за сведение : при мен беше 3-та/4-та ръка и категорично над 500 000 км. Включително и двете ми деца се учиха на нея . Ангренажна верига поне аз не съм сменял .

                    ...но . Като купих после едно МБ С250TD - и децата : "Аааа , това е друго! Няма общо със 190-та "
                    Същевременно един познат дето ремонтира Мерцедеси твърди , че на "Старите Ц-едки" ангренажа не издържа повече от 400-450 000 км. Демек : слаби били .
                    ... та такива неща
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Старите коли колкото и да са здрави ,ще им дойде времето и на тях ,от тази гледна точка ,ще те е срам да я караш ,освен ако не погледнеш на нещата под друг ъгъл,че колата ти е за ретро отдела ,още си карам омега 2.6 на 28 години ,двигателя лично с помощта на познат сме го отваряли два пъти веднъж за гарнитура ,втория път пъпката на една кобилица се отнити ,тази кола веднъж я докарах от Букурещ без съединител помпата даде фира,и веднъж водна помпа ,и това са и всички ремонти с две думи яко муле НОО ,като ходя на бизнес презентации спирам по на далече или ,като имам среща по работа спирам на съседната пряка Ща не ща ще се купува нова
                      Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
                        Читава 124 няма да има нито един от описаните проблеми. Ще струва 10к+ евро. Заслужава си ги.
                        Морално остаряла е, да. Трябва да се запасяваш с едро-габаритни части и други по-редки неща.

                        Аз бих я предпочел пред новите коли до 40к
                        Преди 2 години видях една много лачена 124 бензин в заводско състояние с табела за продажба и от любопитство се обадих. По думите на продавача беше на реални 50 000 км...12 000 лв.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
                          Ще гори 15-16 гас градско, с 3,2 мотор.

                          Основният проблем ще е, че оценката ще е ниска, поради което - запасяваш се с ламарини. Досадно, но желателно.

                          За България, този момент не е скоро. За ЕС - да се оправят.
                          Ние така или иначе сме свикнали да се запасяваме.Компоти,фризери кво толкова и едни ламарини ше наредим в мазето.Ще виснем по стените и гарнитурки и ейго готови ще спим спокойно.А забравих дървата сега е момента.Че септември могат да дойдат сурови.
                          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Едната ми 190-ка ,
                            ...за сведение : при мен беше 3-та/4-та ръка и категорично над 500 000 км. Включително и двете ми деца се учиха на нея . Ангренажна верига поне аз не съм сменял .
                            В единия случай веригата надхвърля 500 000км ( само се "удължава" се , "бяга" газоразпределянето и центровката -скъсването е много инцидентен случай) защото е здрава двуредова,а при новите- едноредова , подложена на по сериозни натоварвания и на 150 000 км. вече може да "плаче" за смяна. На 300 000км. е редно и колата да се смени, ако финансите позволяват!!!

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                              Старите коли колкото и да са здрави ,ще им дойде времето и на тях ,от тази гледна точка ,ще те е срам да я караш ,освен ако не погледнеш на нещата под друг ъгъл,че колата ти е за ретро отдела ,още си карам омега 2.6 на 28 години ,двигателя лично с помощта на познат сме го отваряли два пъти веднъж за гарнитура ,втория път пъпката на една кобилица се отнити ,тази кола веднъж я докарах от Букурещ без съединител помпата даде фира,и веднъж водна помпа ,и това са и всички ремонти с две думи яко муле НОО ,като ходя на бизнес презентации спирам по на далече или ,като имам среща по работа спирам на съседната пряка Ща не ща ще се купува нова
                              Дори тогава няма нужда да е нова. Важното е да е достатъчно скъпа

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                https://autobild.bg/%d1%84%d0%b0%d0%...5%d0%b2%d0%b0/

                                Айде да видим има ли мераклии
                                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X