Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Недозагряване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Недозагряване

    Там, където карате Бончев да сложи сферичния кран, аз съм сложил термостат. Който си е затворен по подразбиране и е с един клапан, а не като оригиналния и тези които коментирате на Мерца, които са с два.
    И аз съм вече на мнение, че въздухът, който влиза през радиатора, преохлажда двигателя. Но никога не съм слагал картон или винил, защото е малко ц. работа.

    Коментар


    • #47
      От: Недозагряване

      Да мреш от студ заради такава глупост е още по-Ц. работа. Я виж каква прогноза се задава в новините.

      Коментар


      • #48
        От: Недозагряване

        Ако наистина е проблем сгряването на точно този мотор,може да се направи топлообменник закачен на кюнеца(ауспуха).Водата се хваща от тръбата за захранване на парното,през топлообменика и в купето при казанчето на парното.Най-вероятно няма да накара мотора да влезе в режим,но пък в купето ще се живее.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #49
          От: Недозагряване

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Термостатът има И хистерезис, И инертност. Гадна твар.
          Не само този ги има.....
          Трябва да има нещо, което отличава въпросния мотор от подобни. Количество антифриз,съотношение в малкия и големия кръг, водни магистрали...Явно термостатът не си върши работата, нещо му пречи.
          Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

          Коментар


          • #50
            От: Недозагряване

            Аз съм убеден,че не е до термостат. Радиатора и долния маркуч(след термостата)са ледени.Няма какво да се пази от охлаждане,защото няма загряване!И пет крана да сложи,все тая. Това с топлообменика май е най-смисленото нещо което може да се направи!
            088пет722пет99
            http://www.hydropompi.com/

            Коментар


            • #51
              От: Недозагряване

              М...не се знае... Не съм мерил там температура, но щом като гърнетата изкарват по 20 години, може и там да е студено.

              Коментар


              • #52
                От: Недозагряване

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                М...не се знае... Не съм мерил там температура, но щом като гърнетата изкарват по 20 години, може и там да е студено.
                Гърнетата изкарват по 20 години, защото оригиналните от преди 20 години са направени като хората. Сложи едни тукашни и гледай сеир. Аз това лято сменях - моето е от 3 части. новата предна част фучи, новата задна част свири, а фланеца на централната част е направен калпаво, подбит, и иска разправии за да спре да пуска. Сега си върнах оригиналната задна част, като и наварих изгнилия участък (само около заварките на фланеца). Така поне не свири отзад. Напролет ще пробвам други предна и задна част. Сега само по звука мога да преценя колко е натиснат педала, даже и със завързани очи.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Недозагряване

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  М...не се знае... Не съм мерил там температура, но щом като гърнетата изкарват по 20 години, може и там да е студено.
                  Тцъ,има си жега.Тоя филм с топлообмениците го играх миналата година на два трактора за снегопочистване.За десетина минути размразява стъклата,след двайсе в кабината става лято,това с жигулско парно,и луфтове по вратите по два пръста.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #54
                    Недозагряване

                    Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                    Ако наистина е проблем сгряването на точно този мотор,може да се направи топлообменник закачен на кюнеца(ауспуха).Водата се хваща от тръбата за захранване на парното,през топлообменика и в купето при казанчето на парното.Най-вероятно няма да накара мотора да влезе в режим,но пък в купето ще се живее.
                    Това нещо е ужасно смислено и се нарича exhaust gas economizer - като го имаш на кораба не ползваш мазут за правене на пара.
                    Според мен гърнето трябва вътре да има вградени водни тръби
                    Land Rover Discovery II, V8 4.0
                    VW Golf VI variant
                    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                    Коментар


                    • #55
                      От: Недозагряване

                      И мойта 2.8-ца е така. 4 термостата сменени и не загрява. Перката на виското я изолирам да не върти и пак не загрява.
                      I get High by going Down

                      Коментар


                      • #56
                        От: Недозагряване

                        Някой пробвал ли е до колко влияе спряно/затворено парно, върху температурата на двигателя.
                        Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Недозагряване

                          Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                          Някой пробвал ли е до колко влияе спряно/затворено парно, върху температурата на двигателя.
                          Честита Ви Нова Година. Бъдете живи здрави и все така разсъдливи, момци!!!
                          Мислил съм за парното, ама на място кат седи не го включвам и все е същияяя.. таквоз.. проблем
                          Иначе в движение кат се включи, температурата пада...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Недозагряване

                            Честита нова година. Ако имаш възможност ..... едно WEBASTO решава проблема завинаги.
                            Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                            Стефан Арзатов

                            Коментар


                            • #59
                              От: Недозагряване

                              Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
                              Честита нова година. Ако имаш възможност ..... едно WEBASTO решава проблема завинаги.
                              WEBASTO е блага работа и решава проблема, ама решава финансовата стабилност.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Недозагряване

                                На термостата има едно клапанче за обезвъздушаване, което почти винаги пропуска и част от големия кръг. Минимално като количество е, но е достатъчно за да не загрява.Може да се премахне и на негово място се завива 3мм винтче - малко е тегаво после обезвъздушаването след това, но не е проблем. Отделно и перката обдухва много мотора като е зацепена постоянно.
                                Силата е нищо без контрол.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X