Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Недозагряване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Недозагряване

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Аз съм карал и стари дизели и нови и не е имало такива проблеми.
    Аз пък съм попадал все на другия вид. Сега, като има и са му наред дреболийки като подгревни свещи, електрически нагревател на антифриза и тн - бива. Ама иначе няма нищо чудно в това класически дизел (без турбина, предкамери и тн) оставен на празен ход да изстива, вместо да загрява.

    Във флота си имат специални масла по този повод, иначе все работят студени и събират нагар.

    Пък има и теоретично обяснение защо е така.

    Коментар


    • #17
      От: Недозагряване

      Слагай нещо пред самия радиатор. Аз имам такъв и за климатика,и зимата задължително един винил между двата радиатора-разбирай че винила е залепен в предната част за водния радиатор(на 80% от площта). По този начин,след 30мин. градско каране,МОЖЕ и да достигне стрелката малко преди средата,ама не винаги!! Имам монтирана и печка,която понякога ползвам и по време на движение.Иначе няма жега!

      Това след смяна на ....найсе термостата от няколко марки. Няма сгряване тоя мотор,и това е. И верно-как успяват някои да го прегреят-не ми е ясно!
      088пет722пет99
      http://www.hydropompi.com/

      Коментар


      • #18
        От: Недозагряване

        Парно има ли?
        Запалена от студено и на место как се държи радиатора? Започва да топли след време леко или известно време стои студен?
        Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

        Коментар


        • #19
          От: Недозагряване

          Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение

          Това след смяна на ....найсе термостата от няколко марки. Няма сгряване тоя мотор,и това е. И верно-как успяват някои да го прегреят-не ми е ясно!
          Яаа.., още един.

          А парно има, но при -10 вече не. Радиаторът си загрява правилно - първо е студен и после бавно отвръща.

          Мислех да слагам жалюзи от Уазка пред радиатора и да ги отваря и затваря термостат автоматично, но нещо ми мина меракът.

          Коментар


          • #20
            От: Недозагряване

            Слагам му винила и това е! Веднъж само се наложи да го махам,след 20 мин. буксуване в една нива!

            Откакто съм го купил е така, и така и ще си умре-студен!!
            088пет722пет99
            http://www.hydropompi.com/

            Коментар


            • #21
              От: Недозагряване

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              ...Мислех да слагам жалюзи от Уазка пред радиатора и да ги отваря и затваря термостат автоматично, но нещо ми мина меракът.
              Крайно неприятно конструирана система с ниска надеждност, тъй че ако някой още иска да си слага, да е предупреден. Евентуално може да се замени жилото с механизъм от централно заключване и тогава ще остане само проблемът с втулчиците в които лагеруват перата.

              Но полза има - без тях УАЗ няма стопляне при температура под 15 градуса, нищо че не е дизел.

              Коментар


              • #22
                От: Недозагряване

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                . Ама иначе няма нищо чудно в това класически дизел (без турбина, предкамери и тн) оставен на празен ход да изстива, вместо да загрява.
                Това е, че тоя си има предкамери. Има и турбина, не че е от значение за работа на място.
                Свещи за подгряване допълнително на антифриза няма. Може радиатора за парното да му е достатъчен(той нали на малкия кръг).

                Винил ползвахме на едни други двигатели... Идеално пасваше от плакатите за разни концерти, които ги окачват по стълбовете, с две летвички - една отгоре и една отдолу. Едната летва се маха, и винила се навива около другата на руло. После се развива колкото трябва и се пуска между радиаторите(в моя случай, предния радиатор беше на интерколера). Като е небходимо повече охлаждане, навиваш малко на рулото и повдигаш "щората".

                А оригинална щора, вместо жалюзи, помня имаше на Урал. Но там е обратно - щората се затваря като се вдига нагоре. За целта в кабината има изведен синджир, който се издърпва през една тръбичка, която е срязана накрая, така че да може синджира да се застопорява със звената си.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  От: Недозагряване

                  Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                  Парно има ли?
                  Запалена от студено и на место как се държи радиатора? Започва да топли след време леко или известно време стои студен?
                  Парно има..има, колко да има, не е кат от топлофикация, ама не карам с мокри прозорци. Двигателят е 4д56.
                  Май само щората от винил не съм опитал.
                  Не знам как се прегрява такъв двигател, вероятно от някакви запушвания и стеснения на водните магистрали. Нещо кат атеросклероза на двигателя, когато не е в ред.
                  На място и час да работи, никакво загряване.
                  Не съм помислял, че нов термостат на 50 километра може да е дефектен и за това не съм следил работата на радиатора.
                  Вече 15 минути работи и радиатора е студен, което предполага, че термостата работи според мен...
                  Последно редактирано от Бончев; 30-12-15, 14:55.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Недозагряване

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    ...
                    Радиаторът си загрява правилно - първо е студен и после бавно отвръща...
                    Остави го радиатора, там не може да стане много ясно какво се случва. Долния маркуч към блока (нали там е термостата) трябва да се гледа. Топъл ли е, значи термостата е отворен. И това ако не е на работна температура, значи термостата не е читав.
                    Много се доверявате на тия термостати като ги варите в тенджера. Аз съм варил така и като гледаш всичко е ОК. После слагам два, и двата с еднаква Т на отваряне. Ами единия и другия еднакво отварят. Като почнат да затварят, затварят по едно и също време, обаче, единия затваря бързо, другия затваря по бавно!? И с тоя където затваря бързо ми грееше (всеки с ядовете си). Сложих по бавния на затваряне и се оправи проблема.
                    Та да не е някакъв такъв проблем с тия термостати и при вас?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Недозагряване

                      Еее, та все на нас ли ве? Виждаш че сме трима до тук с около 15 термостата пробвани...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Недозагряване

                        Круме, твоя не беше ли бензинов бре?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Недозагряване

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Круме, твоя не беше ли бензинов бре?
                          Върви и работи като такъв,но си е печка-4д56!
                          088пет722пет99
                          http://www.hydropompi.com/

                          Коментар


                          • #28
                            От: Недозагряване

                            Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
                            Върви и работи като такъв ...
                            Аферим, евала, ашкорлсун
                            Преместете я тая тема в паджеровския форум, че ми стана интересно как стават тия работи при тоя 4д56.
                            А не е като да не съм карал такъв.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Недозагряване

                              Не ми е ясно как отваря термостата преди да загрее достатъчно и как после не затваря изцяло. Все едно има бай-пас на термостата......
                              Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Недозагряване

                                Термостата си работи коректно. При мен проблема го отдавам на "почти" постоянно зацепено виско на перката,понеже имам климатик. От там и номера с винила пред радиатора-не позволявам на перката да обдухва мотора.
                                088пет722пет99
                                http://www.hydropompi.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X