Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Недозагряване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Недозагряване

    То, че миенето на радиатора е свързано със загряването - добре.
    Обаче с какво е свързано липсата на загряване, при положение, че термостата чисто нов.
    На баир загрява до първото деление и това е.

  • #2
    От: Re: Загряване

    Първоначално публикуван от Бончев Преглед на мнение
    То, че миенето на радиатора е свързано със загряването - добре.
    Обаче с какво е свързано липсата на загряване, при положение, че термостата чисто нов.
    На баир загрява до първото деление и това е.
    Случайно, някой да е видял датата на предния пост???
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      От: Re: Загряване

      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
      Случайно, някой да е видял датата на предния пост???
      Питащия най вероятно използва заглавието на темата- и то има недогряване.Ама къде , как и на какво твоя боб е по шарен.

      Коментар


      • #4
        От: Недозагряване

        Темата е отделена с ново заглавие.

        Моя боб е най-шарен:
        колата не загрява достатъчно и човекът е нещастен от това, защото е зима. За съжаление не е написал нито каква е колата, нито дали е измервал температурата с термометър или само гадае по стрелката на таблото.

        Иначе дежурни виновници за това състояние на нещата са неизправен или неподходящ термостат, неплътно монтиран термостат, блокирана вискомуфа на охлаждането (ако има такава), неподходящ термодатчик за включване на охладителни вентилатори (ако има), неработещ вискозен или електрически нагревател (ако има) или експлоатация на автомобила в климатични условия за които той изобщо не е предназначен.

        Коментар


        • #5
          От: Недозагряване

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Темата е отделена с ново заглавие.

          Моя боб е най-шарен:
          колата не загрява достатъчно и човекът е нещастен от това, защото е зима. За съжаление не е написал нито каква е колата, нито дали е измервал температурата с термометър или само гадае по стрелката на таблото.

          Иначе дежурни виновници за това състояние на нещата са неизправен или неподходящ термостат, неплътно монтиран термостат, блокирана вискомуфа на охлаждането (ако има такава), неподходящ термодатчик за включване на охладителни вентилатори (ако има), неработещ вискозен или електрически нагревател (ако има) или експлоатация на автомобила в климатични условия за които той изобщо не е предназначен.
          Нещастието се състои не в зимата, а в недостигането на нормална работна температура. Същата работа беше и през септември.
          Колата е л200 93-4год. и охлаждането на радиатора е зацепено постоянно с ремък.
          Освен по таблото, Човекът гадае и по ръцете си защото антифриза е леко затоплен ( без да използвам термометър)
          Дежурните виновници са елиминирани.
          Чисто нов термостат по каталог. Плътно монтиран, защото не може да се монтира неплътно.
          Другите " виновници" не са актуални, защото не съществуват.
          Климатичните условия са си шосейни и пресечени планински. Там нещата леко се подобряват относно температурата. Ама леко, значи ЛЕКО. Едно деление на стрелката.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151229_124816.jpg
Прегледи:1
Размер:283.1 КБ
ID:5697270

          Е, за такива планински условия говорим, че се позагрява нещо, ама скромно.
          Само да кажа, че термостата е испански и ако е менталив, значи е проблем, ама това излиза по каталог.

          Коментар


          • #6
            От: Недозагряване

            4D56 нали? Ако намериш решение, непременно пиши, аз просто се абонирам за да следя. Нищо не мога да ти предложа, аз слагах и допълнителен, външен, втори термостат и пак същото. Изхвърлих и вископерката, защо ми е само да фучи, карам с електрически, но те не включват. Как успяват толкова хора да го прегреят този двигател просто не знам

            Коментар


            • #7
              От: Недозагряване

              Това е общ проблем на съвременните дизели. За самите двигатели проблем не е, работата им не се влошава съществено от това, но топлинка за купето няма. Поради това са и разните вискозни и електрически нагреватели в разни коли. Както и печките работещи с гориво.

              Термостатът може да се извади и да се свари в джезве с термометър, но общо взето е ясно ако отваря предварително, по загряването на горния маркуч на радиатора.

              Коментар


              • #8
                От: Недозагряване

                За съвременните дизели знам, но този е модел от '82-ра, ще се радвам много ако недозагрява от високо КПД, клонящо към 90%, но нещо не ми се вярва. Термостатите(японски, испански и германски) ги варих в тенджера до омекване, отварят, затварят, пък и втори има, някакъв от Опел май беше, и пак термометърът е на долната черта и парното е слабичко. В цифри не говоря, защото е очевидно, а и термостатът на вентилаторите е надежден, пък го виждам да включва само лятото, на баир и само на първа, на втора вече струята въздух му е достатъчна.
                Та затова ще следя неволите на Бончев с интерес.

                Коментар


                • #9
                  От: Недозагряване

                  използване на "охладителна" течност, която охлажда по-лошо, дали няма да подобри нещата..............например концентрат антифриз
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #10
                    От: Недозагряване

                    То май е същото като да се дроселира(прищипе) някой маркуч. Но ако в някой момент се появи нужда от яко охлаждане може да се окоти двигателят. По-добре да си кара така.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Недозагряване

                      Щом не загрява до нормална работна температура, значи и термостата стои затворен и работи само т.н. малък кръг на охлаждането. Така ли да се разбира?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Недозагряване

                        Това е общ проблем на съвременните дизели. За самите двигатели проблем не е, работата им не се влошава съществено от това, но топлинка за купето няма. Поради това са и разните вискозни и електрически нагреватели в разни коли. Както и печките работещи с гориво.

                        Термостатът може да се извади и да се свари в джезве с термометър, но общо взето е ясно ако отваря предварително, по загряването на горния маркуч на радиатора.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Недозагряване

                          Първоначално публикуван от Бончев Преглед на мнение
                          ...охлаждането на радиатора е зацепено постоянно с ремък.
                          Ако наистина е така, друго освен велпапе-тунинг няма да оправи нещата.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Недозагряване

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Ако наистина е така, друго освен велпапе-тунинг няма да оправи нещата.
                            To привода си е с ремък, въпроса е минава ли през виско-съединител.
                            И нещо не е така. Аз съм карал и стари дизели и нови и не е имало такива проблеми.
                            Искам да видя дизелов ДВГ работещ само на малкия кръг, тоест без радиатор практичеки и да не може да загрее. По скоро ще прегрее.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Недозагряване

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Щом не загрява до нормална работна температура, значи и термостата стои затворен и работи само т.н. малък кръг на охлаждането. Така ли да се разбира?
                              Чакай да видим дали Бончев има предвид същия двигател, но все едно, темата е обща.
                              Не знам какво точно става, защото ако не отваря, в малкия кръг няма топлообмен и би трябвало да прегрее. Държи се все едно антифризът отнякъде заобикаля термостата, но няма откъде.
                              Ти знаеш, но да напомня, че на този двигател термостатът е между изхода на радиатора отдолу и входа за двигателя. А пък на изхода на двигателя отгоре отива директно към горния вход на радиатора. Е, там аз съм резнал маркуча и съм сложил втори термостат. И пак същото, термометърът на долната черта максимум.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X