Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Недозагряване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Недозагряване

    Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
    Не ми е ясно как отваря термостата преди да загрее достатъчно и как после не затваря изцяло. Все едно има бай-пас на термостата......
    Термостатът има И хистерезис, И инертност. Гадна твар.

    Коментар


    • #32
      От: Недозагряване

      Още по-гадна като е на долния маркуч... Андро казва, че трябва да почне да загрява като отваря... НО! Като почне да отваря, почва да пропуска студена течност от радиатора към мотора.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #33
        От: Недозагряване

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Още по-гадна като е на долния маркуч... Андро казва, че трябва да почне да загрява като отваря... НО! Като почне да отваря, почва да пропуска студена течност от радиатора към мотора.
        Гадна е доколкото не можеш да познаеш кога е отворила. Защото горната част на радиатора винаги е топла.

        Коментар


        • #34
          От: Недозагряване

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Още по-гадна като е на долния маркуч... .
          Винаги съм подозирал че Цедес са идиоти И за капак при тях като махнеш термостата и прегрява
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #35
            От: Недозагряване

            Що бе, тя и жигулата е с долен.

            Коментар


            • #36
              От: Недозагряване

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Що бе, тя и жигулата е с долен.
              За качествата на ссср-ския инженерен гений няма да коментирам че пак ще ме изплющиш
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #37
                От: Недозагряване

                Това мисля че си е така още от ФИАТ.

                И ще те плющя винаги когато осираш не по същество.

                Коментар


                • #38
                  От: Недозагряване

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Това мисля че си е така още от ФИАТ.

                  И ще те плющя винаги когато осираш не по същество.
                  Не съм убеден. Няма италианска кола на която термостата да се развали в затворено положение, а на ладата е баш на обратно.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #39
                    От: Недозагряване

                    Самият термостат как е устроен е една друга тема. И не зависи от това долен ли е или горен.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Недозагряване

                      Да, отделна тема е. Идеята беше че жигулито не е 1:1 Фиат.

                      Не знам на пахерото как е, такива не барам, но както казах на цедес като махнеш термостата не се преохлажда, а даже може да прегрее. Като нищо и тук може да има нещо подобно .
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #41
                        От: Недозагряване

                        Бончев, за едната проба спри напълно потока на антифриза през радиатора, Сложи му там някаква импровизирана тапа. Нека двигателя да работи, ако трябва направи и едно кръгче наблизо. Но имай готовност да махнеш веднага тапата, ако започне да прегрява.
                        Ако започне да сгрява-явно е, че има поток през радиатора когато не трябва да го има. Има и друг начин, но е малко повече заигравка-слагаш една прозрачна тръба цол, цол и половина на някой от маркучите на радиатора. Така може да се наблюдава интензитета на потока, и да си направиш съответните изводи.

                        В краен случай-едно варварско решение-един сферичен кран, който да командваш с жило от купето. Ръчен термостат един вид...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Недозагряване

                          Тия термостати където като го махнеш и може да прегрее си личат от далече.
                          На кой МБ е такъв, че аз като сменях моя не съм забелязал такова нещо?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Недозагряване

                            Гадна за смяна и диагностика, иначе все тая.
                            Жигулито с Фиатския мотор нямат нищо общо.
                            Нещо имам спомен, че Москвичите едно време беха с горен, па минаха на долен...
                            А коли да греят без термостат има- въртят водата в малкия кръг и няма кой да я кара да минава през радиатора.

                            ПП: Със сферичен кран е екстра. Виждал съм го работещо на други машини.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #44
                              От: Недозагряване

                              ПП: Със сферичен кран е екстра. Виждал съм го работещо на други машини.[/QUOTE]

                              Виждал съм го и аз на УАЗ, ама нали се придържаме към инженерната мисъл на японеца.
                              Ще изолирам някак радиатора и ще Ви разкажа кво се е получило

                              Коментар


                              • #45
                                От: Недозагряване

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Бончев, за едната проба спри напълно потока на антифриза през радиатора
                                Проблемът изобщо не опира до водата и радиатора според мен. Основен принос в такива случаи има охлаждането на двигателя директно от въздуха който минава около него, както и този който минава през цилиндрите.

                                Инак сферичен кран с такъв диаметър струва доста. Скъпичко е за проба.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X