Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Германски Airbus падна в Алпите

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Германски Airbus падна в Алпите

    Тъкмо съобщиха, че отломките са разпръснати на площ 4 хектара и най-отдалечените отломки от "мястото на удара" е 600м. Значи все пак има място, където си личи, че се е ударил, просто не се вижда на видеото.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

    Коментар


    • #32
      От: Германски Airbus падна в Алпите

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Поддържам предупреждението на Гоблина - забравете към момента теориите. Те подхранват нездрав журналистически интерес и често след такива дискусии се появява някой 'бисер' от 'експерт ни сподели' ...
      Вярно е, че е добре да се изясняват нещата, но 'генерирането' на предположения, особено ако са абсурдни, наистина подвежда доста хора...

      Няколко факти за размисъл на предложилите някои идеи по-горе: при взрив на бомба частите на самолета са доста едри (защото бомбата практически прави що годе малко нарушение на конструкцията, а скоростта и налягането разкъсват самолета на големи части, които са разпръснати в голям диаметър, но падат на сравнително малка дистанция от мястото на аварията - просто нямат аеродинамиката на цял самолет... При удар в твърда повърхност/скала с голяма скорост резултата обикновено като на видеото...
      В конкретния случай имаме снижаване на самолета в съвсем нормален (макар и интензивен) и непроменлив скоростен диапазон на самолета (това, ако някой реши да 'предположи' срив на самолета и т.н.). Без никакво отклоняване от маршрута (което говори за включен автопилот поне по канала за курс). И без промяна на скоростта (само в последния етап леко намалява, но това също не означава човешка намеса - тъй-като навлиза в по-плътни слоеве е възможно просто да не може да се движи по-бързо или пък електрониката да е ограничила скоростта)...Така, че е некоректно и прекалено рано да се говори за тероризъм.
      Средната скорост на снижение - около -3300ft/min е в диапазона на разрешеното аварийно снижаване на А320 (например при разхерметизация)...
      При отказ на двигателите според QRH идеалната скорост за снижаване на А320 ( с най-голяма дистанция за долитане до близко летище) е ~1600ft/min

      Тъй-като липсва към момента достатъчно достоверна информация (освен тази за скорост/курс/височина, и то вторична - докладвана от самолета - ако датчика е неверен, и ние ще виждаме грешна информация), навярно ще е по-коректно да ограничим гадаенето, а на този етап да споделяме тук само факти...
      Останките са разпилени на площ от само 4 хектара (най-отдалечената отломка от мястото на удара е на 600 метра) - самолета със сигурност се е ударил в земята цял. Със сигурност от земята не са доловени индикации за евентуален проблем и/или опити от страна на екипажа да реши евентуален проблем. Просто наличните факти до момента допускат с много висока вероятност версията която съм споменал по-горе (при положение, че самолета наистина е минал проверка в деня преди полета и тази проверка е констатирала техническата му изправност). А320 е едно от най-модерните и сигурни неща, които летят масово в момента. Осем минути са много време и на тази планета няма пилот, който ще пада толкова време без да предприеме нещо, или поне да не подаде сигнал за бедствие. Щом това не се е случило, а самолета е проверен предния ден, значи някой/нещо е попречило на екипажа да си свърши работата (или поне да се опита). Срив в системите предполагащ невъзможност за предприемане на такива действия, не предполага такова поведение на самолета (самолета е бил под контрол - дали човешки, дали компютърен - ще се разбере). Няма как и да пропуснеш/проспиш загуба на височина от 1000 метра в минута - вътрешните ти органи ще те събудят със сигурност... Точката на катастрофата е на 100 км. северно от Ница - целия район е световна туристическа (и тузарска) дестинация и бъка от големи и по-малки летища, до които самолета би достигнал (или поне би опитал), дори и при пълна загуба на тягата на височина от почти 11 км.

      Коментар


      • #33
        От: Германски Airbus падна в Алпите

        След две седмици, ще чакам родителите ми от Америка, и сега започвам да си мисля само глупости. Сестра ми е там, и от много години, като тръгнат насам, или се прибират, само това ми се върти в главата, няма спане до като не се чуем по тел. Дано се разбере какво е предизвикало катастрофата, и занапред да се изчистват тези грешки, ако може да се каже.
        0887 526 564/ 0897 933 755 /

        Коментар


        • #34
          От: Германски Airbus падна в Алпите

          Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
          След две седмици, ще чакам родителите ми от Америка, и сега започвам да си мисля само глупости. Сестра ми е там, и от много години, като тръгнат насам, или се прибират, само това ми се върти в главата, няма спане до като не се чуем по тел. Дано се разбере какво е предизвикало катастрофата, и занапред да се изчистват тези грешки, ако може да се каже.
          Въпреки катастрофите, коефициента на инцидентите все още е 0,28, което ще рече по един инцидент (да не се разбира задължително като катастрофа с жертви) на 4,4 милиона полета. Със сигурност би трябвало да се притесняваш повече за ескалатора на летището и таксито до вас...

          Коментар


          • #35
            От: Германски Airbus падна в Алпите

            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
            Дядо при рaзхерметизирaне с "рaзковaн"пaнел не може ли дa се пръсне,a зa допълнителното рaздробявaне дa е помогнaл и плaнинският склон?С Боинг Джъмбо е имaло подобни кaтaстрофи с рaзпaдaне нa цели секции,в предвид нa товa обaче ,че днешните сaмолети сa с достa олекотени конструкции от времето нa Джъмбо.
            Имаше няколко случая с Боинг-737, при които големи панели по няколко квадратни метра от горната част на корпуса се откъртваха, но самолета конструктивно оставаше цял. За Боинг-747(Джъмбо) не съм чувал да е имало такива проблеми?
            Последно редактирано от mbenz; 25-03-15, 07:46. Причина: допълнение
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #36
              От: Германски Airbus падна в Алпите

              Доста често падат пълни пътнически самолети (но достатъчно малко на фона, на тези които не падат...), но много рядко трима държавни глави още на другия ден отиват на мястото на катастрофата... Това само акт на съпричастност към трагедията ли е, или има и още известни факти, които не знаем..?!!

              Коментар


              • #37
                От: Германски Airbus падна в Алпите

                За щастие рядко имат такава възможност. Освен, че рядко падат, още по-рядко падат в ЕС. Тук имаме комбинация от ЕС авиокомпания, ЕС пътници и ЕС самолет, гордост на ЕС промишлеността, а политиците са си политици, една и съща помия навсякъде по света.

                Коментар


                • #38
                  От: Германски Airbus падна в Алпите

                  http://www.spiegel.de/wirtschaft/unt...a-1025378.html

                  Днес няколко екипажа на Луфтханза и Джърмън Уингс от различни летища са отказали да летят на Еърбус, позовавайки се, според този донякъде жълт вестник, на "лични причини". Пак според него личните причини са свързани с факта, че катастрофиралият самолет предния ден е прекарал много време на пистата в Дюселдорф (не зная какво точно означава "Aircraft on Ground" Modus) поради проблем с предната клапа на колесника...
                  And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Германски Airbus падна в Алпите

                    "Доставената късно снощи в Париж „черна кутия” на разбилия се вчера в Алпите самолет Airbus A320, е повредена, но от нея ще могат да се свалят данните... "

                    http://fakti.bg/world/136320-nameren...ia-e-povredena

                    "Самолетът на нискотарифната авиокомпания Germanwings е бил в понеделник вечерта в режим Aircraft on Ground (AOG) – състояние, в което поради технически причини самолетът не е готов за полет, съобщи германското издание Spiegel ..."

                    http://fakti.bg/world/136312-katastr...cheski-problem

                    Коментар


                    • #40
                      От: Германски Airbus падна в Алпите

                      Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
                      http://www.spiegel.de/wirtschaft/unt...a-1025378.html

                      Днес няколко екипажа на Луфтханза и Джърмън Уингс от различни летища са отказали да летят на Еърбус, позовавайки се, според този донякъде жълт вестник, на "лични причини". Пак според него личните причини са свързани с факта, че катастрофиралият самолет предния ден е прекарал много време на пистата в Дюселдорф (не зная какво точно означава "Aircraft on Ground" Modus) поради проблем с предната клапа на колесника...
                      Отворения колесник по никакъв начин не влияе на летателните характеристики на самолета. Електрониката компенсира всичко - просто му се вдига разхода на гориво заради по-голямото челно съпротивление. Какъвто и да е проблем с колесника, освен физическото му разрушаване, водещо до щети по корпуса и двигателите на машината (пак с много ако) могат да "свалят" самолет по време на полет... Колесника става проблем като тръгваш да кацаш и то най-вече защото не знаеш нищо реално за състоянието му.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Германски Airbus падна в Алпите

                        Излезе информация, че последния подробен оглед и обслужване на самолета са правени на летище София.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Германски Airbus падна в Алпите

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                          Излезе информация, че последния подробен оглед и обслужване на самолета са правени на летище София.
                          Нормално, няма лошо-"Луфтханза техник" има голяма база на летище София, където се ремонтират, обслужват и преглеждат аероплани на куп авиокомпании.
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Германски Airbus падна в Алпите

                            Тука само ги боядисват, сменят седалките, мокета и тапицерията. Нищо по двигатели други системи не се прави в БГ.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Германски Airbus падна в Алпите

                              Стана ясно също така, че откритата черна кутия е тази, която записва разговорите между пилотите в кабината. Това съобщи пред медиите прокурорът на Франция Марсел Брис Робен.
                              От тук: http://fakti.bg/world/136295-katastr...-obnovena-0026

                              Коментар


                              • #45
                                От: Германски Airbus падна в Алпите

                                Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                                Тука само ги боядисват, сменят седалките, мокета и тапицерията. Нищо по двигатели други системи не се прави в БГ.
                                По NG даваха, че като боядисали един самолет, бяха боядисали и някакъв датчик и това беше причината за катастрофата в последствие.
                                Nissan Terrano 2,7 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X