Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Да бе, и затва избрахме шапкар за президент? Ако да беше алтернативата на цц. Заеби.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
      Виж рекордите на SR 71 - не за друго, а защото за него така и така има приказка, инак важи за множество произволни други. Да, никак не са модифицирани - съвсем стандартни, серийни, бойни машини, със стандартното им оборудване, като рекордите са просто част от служебната им експлоатация.



      За нещо от конструкцията, на конкретно този самолет, не съм казал нищо. Виж, подготовката на пилотите (пак именно за този самолет), обективно няма възможност да е пълноценна. От една страна, поради принципно непосилната за нас цена на експлоатацията, от друга, поради загубата (практически от самото начало) на "спарката".
      Сравнение м/у МиГ-25 и SR-71 е некоректно , защото са различни типове самолети. И няма как МиГ-а да подобри скоростните рекорди на Черната птица ели пък в бойните си версии, а и не му е необходимо. Както и SR-71 ако го накачурим с подвеските на МиГ-25 да постигне демонстрираните от него скоростни резултати , и тези за далечина и продължителност. Малко множко ще му дойде челното съпротивление на подвеските. Той и затова няма такива.
      Друго: едно от предназначенията на МиГ-25/31 е да събаря самолети като SR-71 , което и лесно ще му се отдаде тъй като ракетките му развиват едни 3-4 М.
      МиГ-25 е единственият самолет в света развиващ такива скорости и достигащ такива височини на полета, който едновременно с това търпи максимално експлоатационно претоварване от 5 единици. И това претоварване може да го реализира на свръхзвукови скорости. Ето в комбинацията на тези параметри на полета му е и уникалността. SR-71 ако реализира 5 единици претоварване при същите условия ще се разруши във въздуха.
      За поставянето на споменатите рекорди на един самолет му се сваля дори и боята, демонтират се подвески и пилони, различни видове апаратура и се оставят само основните командно-навигационни пилотажни прибори или целта е максимално олекотяване на конструкцията. За някои пък рекорди свалянето на боята е вредно и т.н.
      Лека!

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение

        А по темата:


        Само не мога да разбера тази бърза 'реакция' дали е свързана със замитане на следи и последващо освобождаване от отговорност или нещо друго - нещо играта ми убягна...
        Чист театър!

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Тук някой разказваше че руснаците имали планове да свалят Блекбърд с 5/6 самолета МИГ25 като му поставят капан, нещо което така и не се е реализирало по някакви си причини. Така на едро да разказваш колко му било лесно с ракетите да го елеминира, не ми изглежда много сериозно, по скоро показваш някаква фенщина по руското от край време.
          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            и затва избрахме шапкар за президент?
            Неочаквано късогледо и доста посредствено. Иначе имаше и други алтернативи на Цецка, ма то и от финансови анализатори и консултанти им писна на хората, особено в светлината на ролята на президент...
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              Какъвто и потенциал да е имала "БНА" - и нейните ВВС - това няма никакво значение,
              Напротив има и то огромно! На него се и дължи инерцията тия 25-26 години. Или пък точно на нея някои разчитаха и се самозалъгваха или пък не им пукаше. Иначе при създалата се обстановка през този период и доста по-зле щеше да е във ВВС-а!
              Лека Вечер!

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                Тук някой разказваше че руснаците имали планове да свалят Блекбърд с 5/6 самолета МИГ25 като му поставят капан, нещо което така и не се е реализирало по някакви си причини.
                Едни от причините са, че и по едно време много не навлиза във въздушното им пространство. Без това да му попречи да си свърши работата с наличната на борда разузнавателна техника.
                Всеки трети е шести

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                  Сравнение м/у МиГ-25 и SR-71 е некоректно...
                  Изобщо не ги сравнявам в конкретния случай. Не че е некоректно (а и защо ти се присети за коректност сега, а не когато ми говореше за произведените бройки ). Сравнявам идентичността на всеки един от тях, с машините, поставяли рекорди.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                    ....Цецка, ма то и от финансови анализатори и консултанти им писна на хората
                    Писна им на тези дето го избраха и дават хляб на хората. Отдавна.
                    А тези простотии се правят от името на всички ни.
                    Даника
                    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                      Тук някой разказваше че руснаците имали планове да свалят Блекбърд с 5/6 самолета МИГ25...
                      Никога не са имали такива планове, нито надежди (още от времето на конструирането му, когато става ясно, на какво могат да разчита от него). Такова нещо мислеха по отношение на МиГ 31, който е в експлоатационна годност от след средата на '80-те и тогава вече беше безсмислен за тази цел. Тук Петьо 413 повтаря "финта" на Станьо - дето докато си говорехме за Радев и нашите Миг-ове, "плавно преля" приказката към 29 ОВТ. Та и Петьо така - 25, 25 и хоп 31
                      Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                      Напротив има и то огромно! На него се и дължи инерцията тия 25-26 години.
                      Да, това е безспорно. "Създалата се обстановка" е именно в резултат правеното допреди това.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                        За поставянето на споменатите рекорди на един самолет му се сваля дори и боята, демонтират се подвески и пилони, различни видове апаратура и се оставят само основните командно-навигационни пилотажни прибори или целта е максимално олекотяване на конструкцията. За някои пък рекорди свалянето на боята е вредно и т.н.
                        Лека!
                        22 июля 1977 годаРекорд высоты с полезной нагрузкой 1000 кг – 37 080 м (летчик А.В. Федотов). Рекорд высоты с полезной нагрузкой 2000 кг Предполагам че е бил с окачени на пилоните макети . SR 71 до колкото има информация за него е с изключително крехка конструкция на планера за да му окачват пилони за въоръжение . Излита с минимално количество гориво и дозарежда във въздуха щото ако му го натоварят още на земята въобще няма да може да излети . На МиГ 25 механиците ходят с кубинките по крилата без да се притесняват от някакви повреди .
                        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                        повтаря "финта" на Станьо - дето докато си говорехме за Радев.
                        Ей няма угодия ОВТ бил една бройка спокойно няма да е за дълго . Ето ти го МиГ 29 СМТ на който летят стрижите и от доста години е на въоръжение в руската армия .https://www.youtube.com/watch?v=k1YBYLsENew https://www.youtube.com/watch?v=CXPd5iyky3E
                        Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                        Като изчезнат мисиите всичко ще се подреди.
                        За добро или за лошо мисиите са единствения начин част от БА да натрупа реален боен опит .
                        Последно редактирано от sek.1; 23-11-16, 06:10.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от didogen Преглед на мнение
                          Ето и първото сито. Като е престижно всички се явяват, като не е само тези които искат това да работят с желание. ...
                          Трябва да си много чалнат, за да работиш с желание безперспективна, непрестижна и все по-зле платена работа, която може да ти струва живота. Такива хора са много малко, така че по-скоро тази професия все повече ще привлича хора, които за нищо друго не стават. С всички произтичащи от това последствия ...

                          Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                          Няма начин нещата да се върнат така както ги помните другари, какво му се нахвърлихте на Ясен че бил казал нещо си.
                          Сержанта, не си на партийно събрание да говориш с другарите си! А Ясен каза, че сегашните въоръжени сили били с по-добри възможности от едновремешните, което просто не е и не може да бъде вярно. По простата причина, че те а) все още борават предимно с техниката и въоръжението от онова време, които хем са демоде, хем са амортизирани до немай къде; б) личният състав е недокомплектован, все по-зле мотивиран, а подготовката му няма как да е по-добра, при положение, че отделените средства отиват най-вече за заплати ...
                          Последно редактирано от Чавдар (V93); 02-12-16, 07:17.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            ...За добро или за лошо мисиите са единствения начин част от БА да натрупа реален боен опит .
                            Спор за опита няма, но ще изчезне и допълнителното валутно материално стимулиране. Недокомплектът ще се увеличи и ще се доближат до ония старите кадрирани поделения с всичко старо.Така е навсякъде, армията не е по-различна. Дано пък да не е.
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Ей няма угодия ОВТ бил една бройка спокойно няма да е за дълго . Ето ти го МиГ 29 СМТ на който летят стрижите и от доста години е на въоръжение в руската армия...
                              Е и какво от това? Ставаше въпрос, какво прави Р. Радев и защо. ТУК! Какво карали били Стрижите, и какво било имало в руската армия - няма никакво отношение към това.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                                Сержанта, ...
                                Споко, офицера, не си в армията. Я си кажи ти как си я карал. Какво точно ти харесваше в БНА, и какво искаш да се върне. Аз разказах собствения си опит, кажи нещо и ти, бъди конкретен. Сигурно имаш някаква причина да гледаш на хората от високо. Между другото, по партийните събрания другари ми бяха партийните офицери, строевите ми бяха приятели.
                                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X