Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
    Например?
    Всъщност, никога нищо не са пропускали, а когато информацията е обективно, неособено непълна, обикновено слагат много аванси в плюс и после силно се "изненадват" от реалните параметри (класическият случай е МиГ 25).
    Като почнеш от Пърл Харбър насам има стотици проспани къде къде по съществени неща от реалните възможности на някаква руска крилата ракета . Първия китайски ядрен опит през 1964 година та ако щеш и 11 септември . Последния голям скандал за който се чу по медиите че американските и южно корейските служби са проспали смъртта на предишния Ким и разбрали че е псовисал чак като го обявили 2 дена по късно по северно корейската телевизия . Няма разузнаване в тоя свят което да може да покрие 100% от необходимата му информация даже и вездесъщото израелско се е дънило много пъти .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
      Например?
      Всъщност, никога нищо не са пропускали, а когато информацията е обективно, неособено непълна, обикновено слагат много аванси в плюс и после силно се "изненадват" от реалните параметри (класическият случай е МиГ 25).
      По времето на МиГ-25 така са процедирали всички конструкторски предприятия. То и сега е същото ,само че някои технологии позволяват снижаването на определени разходи и времена за проектиране и развойна дейност. Иначе след като се проведат реалните изпитания все някой е останал или удивен или недоволен от крайния резултат. И сега се слагат достатъчно прилично количество ''аванси'' били то в ''+'' или ''-''.
      Така ,че нищо базисно не се е променило фрапиращо.

      Лек!

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        За Пърл Харбър съществуват едни теории, че не е баш така. Аналогични има и за 11 септември, без значение тези теории, това е "мероприятие" на много тесен кръг хора, които по същество, нищо особено не са правили за целта. За Китай, не са предполагали, че в толкова кратки срокове ще са в състояние, защото са били много назад с технологията на плутония. Което си е било самата истина, но китайците правят ураниева бомба и в това се състои изненадата, но опитът изобщо не е пропуснат (а и това е невъзможно).

        Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
        По времето на МиГ-25 така са процедирали всички конструкторски предприятия. То и сега е същото ,само че някои технологии позволяват снижаването на определени разходи и времена за проектиране и развойна дейност. Иначе след като се проведат реалните изпитания все някой е останал или удивен или недоволен от крайния резултат. И сега се слагат достатъчно прилично количество ''аванси'' били то в ''+'' или ''-''.
        Така ,че нищо базисно не се е променило фрапиращо.

        Лек!
        Имах предвид не авансите, заложени от конструкторите, а от аналитиците в разузнаването. При първия изпаднал случай за директен досег, били в потрес от надценяването, което били осъществили.
        Последно редактирано от davc; 21-11-16, 09:58.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
          .... аналитиците в разузнаването. При първия изпаднал случай за директен досег, били в потрес от надценяването, което били осъществили.
          С това потвърждаваш тезата (а и фактите), че разузнаването може също успешно да бъде подведено (дезинформирано, или недостатъчно информирано) за това какви са истинските параметри на дадено изделие...
          За МИГ-25 имаше и една друга приказка, че американците са смятали, че материала не е неръждавейка, а титан, и затова са предполагали, че руснаците няма да могат да 'нашляпат' с такива темпове самолети... Общо взето - в тази сфера играта на разузнавания и контраразузнавания е доста сериозна...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            За МИГ-25 имаше и една друга приказка, че американците са смятали, че материала не е неръждавейка, а титан...
            Да, по това време руснаците правеха упорити опити с използване на титан в подводници и американците са били с впечатление (или поне са предпочитали да го надценят, вместо подценят), че владеят технология за употреба на този материал. Конкретно за МиГ 25 са залагали скорости съизмерими с тези на Блекбърд, а той се оказал от джилезий и далеч от подобни параметри.

            ПП
            Но май много отплеснахме от българските ВВС.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Ами и ние си имахме МИГ-25 Там е връзката...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                А дано минем с тоя претекст.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  Да, по това време руснаците правеха упорити опити с използване на титан в подводници и американците са били с впечатление (или поне са предпочитали да го надценят, вместо подценят), че владеят технология за употреба на този материал. Конкретно за МиГ 25 са залагали скорости съизмерими с тези на Блекбърд, а той се оказал от джилезий и далеч от подобни параметри.

                  ПП
                  Но май много отплеснахме от българските ВВС.
                  Произведени 32 SR 71 От тях загубени (паднали по някакви причини) 12 на око някъде към 40 % и то само аварии не бойни загуби . МиГ 25 произведени по официални данни 1190 машини от всички разновидности . Поставени световни рекорди колкото ти душа сака
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Мисля преди години, в тази тема бях давал линк към една книга за МиГ 25 ( и за него самия, а и за бойното му изполване в БНА ) МиГ 25 - Стратосферния слон. Не мога сега да открия линка,но ако я намерите ще откриете интересни неща в нея.
                    First Man, then Machine!
                    Lada Niva
                    Honda XR 400

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                      Имах предвид не авансите, заложени от конструкторите, а от аналитиците в разузнаването. При първия изпаднал случай за директен досег, били в потрес от надценяването, което били осъществили.
                      За анализаторите в разузнаването не мога да коментирам.

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Произведени 32 SR 71 От тях загубени (паднали по някакви причини) 12 на око някъде към 40 % и то само аварии не бойни загуби . МиГ 25 произведени по официални данни 1190 машини от всички разновидности . Поставени световни рекорди колкото ти душа сака
                        Това с авариите е твърде манипулативно (к'во беше - условни факти и тенденциозни хиперболи), защото огромната част от авариите са от етапа на проектиране и изпитания, а не от серийно произвежданите, завършени самолети. Поставени рекорди с МиГ 25 практически няма!

                        Първоначално публикуван от Brazer Преглед на мнение
                        ...Стратосферния слон...
                        Експлоатацията на МиГ 25 в България е едно голямо (еле па мерено в пари) недоразумение.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                          Да, по това време руснаците правеха упорити опити с използване на титан в подводници и американците са били с впечатление (или поне са предпочитали да го надценят, вместо подценят), че владеят технология за употреба на този материал. Конкретно за МиГ 25 са залагали скорости съизмерими с тези на Блекбърд, а той се оказал от джилезий и далеч от подобни параметри.

                          ПП
                          Но май много отплеснахме от българските ВВС.
                          Не знам дали са опити или завършени и експлоатиращи се кораби-"Тайфун".
                          А защо МиГ-25 не е бил от титанови сплави или титан Sek.1 е отговорил като е дал информация за количеството произведени бройки: 32 съответно за Черната птица и 1190 за МиГ-25. Според мен е неоправдано финансово при МиГ-а. Толкова много бройки и все да са от титан май е множко дори и за съветите.
                          Скоростите и височината на полета са си е съвсем съизмерими, на МиГ-а само му куца далечината на полета сравнени с тези показатели за SR-71.
                          Лека!

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                            Не знам дали са опити или завършени и експлоатиращи се кораби-"Тайфун".
                            А защо МиГ-25 не е бил от титанови сплави или титан Sek.1 е отговорил като е дал информация за количеството произведени бройки: 32 съответно за Черната птица и 1190 за МиГ-25. Според мен е неоправдано финансово при МиГ-а. Толкова много бройки и все да са от титан май е множко дори и за съветите.
                            Скоростите и височината на полета са си е съвсем съизмерими, на МиГ-а само му куца далечината на полета сравнени с тези показатели за SR-71.
                            Лека!
                            Тайфуните са от едно 15-ина години след това. Блейбърд е разузнавателен самолет, с много тясно и специфично приложение - повече бройки не са нужни. Скоростта на МиГ-а е към две трети от тази на SR 71, височината на полета е сравнима, но отново недостижима, за далечината е безсмислено (смешно) да се говори.
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                              . Поставени рекорди с МиГ 25 практически няма!
                              Мировые рекорды самолета

                              Эти 6 мировых рекордов (один из которых абсолютный), установленные более 15 лет назад, не побиты до сих пор


                              17 мая 1975 года
                              Время подъема на высоту 25 000 м – 2 мин 32,2 с (летчик А.В. Федотов)



                              17 мая 1975 года
                              Время подъема на высоту 30 000 м – 3 мин 9,85 с (летчик П.М. Остапенко)



                              17 мая 1975 года
                              Время подъема на высоту 35 000 м – 4 мин 11,7 с (летчик А.В. Федотов)



                              22 июля 1977 года
                              Рекорд высоты с полезной нагрузкой 1000 кг – 37 080 м (летчик А.В. Федотов). Рекорд высоты с полезной нагрузкой 2000 кг



                              31 августа 1977 года
                              Абсолютный рекорд высоты – 37 650 м (летчик А.В. Федотов)
                              Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                              Скоростите и височината на полета са си е съвсем съизмерими, на МиГ-а само му куца далечината на полета сравнени с тези показатели за SR-71.
                              Лека!
                              Експлоатацията на SR 71 идва скъпа дори и за американците . Някои полети с дозареждането във въздуха са достигали до 8 милиона долара а експлоатацията на 4 броя МиГ 25 беше по силите дори и на България . Корпуса на самолета е изцяло от заварена неръждавейка . Празен тежи към 18 тона и събира още толкова керосин .
                              Последно редактирано от sek.1; 21-11-16, 19:55.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Това са рекорди осъществени с експериментални самолети (в някоя от многото теми, в които е ставало въпрос, мисля че ти ги бях извадил един по един), съществували в единични бройки, нарочно конструирани, модифицирани и произведени за целта (въпросните рекорди).
                                Да, имат общо с МиГ 25, но по никакъв начин не са аналогични, нито пък представляват оръжие (оръжейни платформи), нито имат някакво друго приложение (разузнавателни например).
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X