От: Българските ВВС
Добре е все пак да се каже с какви микропроцесори се е разполагало на запад в средата на 60-те и с какви програмни езици.
Колко време при наличната тогава техника и програмни езици е щяло да отнема решаването например на система от 4 диференциални уравнения. Какво разстояние изминава самолета за това време и ще можеш ли да го уцелиш с натрупаната във времето грешка.
Тука яко се замервате с тия лампи, ама виждал ли ги е някой така и не ми стана ясно. Някъде в съседна тема колега търсеше 6п1п и др. Да не си помисли някой че в самолета има нещо такова. Лампите в 23-ката са с големината на аспиринче, а характеристиките на лампата и полевия транзистор всеки сам може да си ги сравнява. И устойчивоста на лампите не е на никакви полета а на електростатично електричество. Спрямо полевия транзистор, който се нарича полеви но тези от 60-те години изобщо не можеш да ги смениш на полето лампате е безкрайно по устойчива
Добре е все пак да се каже с какви микропроцесори се е разполагало на запад в средата на 60-те и с какви програмни езици.
Колко време при наличната тогава техника и програмни езици е щяло да отнема решаването например на система от 4 диференциални уравнения. Какво разстояние изминава самолета за това време и ще можеш ли да го уцелиш с натрупаната във времето грешка.
Тука яко се замервате с тия лампи, ама виждал ли ги е някой така и не ми стана ясно. Някъде в съседна тема колега търсеше 6п1п и др. Да не си помисли някой че в самолета има нещо такова. Лампите в 23-ката са с големината на аспиринче, а характеристиките на лампата и полевия транзистор всеки сам може да си ги сравнява. И устойчивоста на лампите не е на никакви полета а на електростатично електричество. Спрямо полевия транзистор, който се нарича полеви но тези от 60-те години изобщо не можеш да ги смениш на полето лампате е безкрайно по устойчива
Коментар