От: Българските ВВС
DBRS... Съвсем правилно сте забелязали, че самият сертификат за летателна годност се издава от българска страна, но на база комплект сертификати, включващи и тези на производителя...
Спарки, навярно ангажимента е да бъде ремонтиран в оторизиран от тях завод... Предполагам точно това ще правят адвокатите/правистите тези дни до опита за ратификация - ще търсят вратички...
При самолетите не знам в детайли как е, но навярно е едно към едно както е при параходите (или дори още по-строго)...
Не можеш да отвориш дадено изделие, ако нямаш сертификат от производителя. Т.е. след това изделието става негодно - сертификационната организация (Морския регистър - аналогичната организация на Института, издаващ документа за летателна годност) просто е задължена да сметне, че даденото изделие не съществува...
Сума ти пари се дават за получаване на такива одобрения - да можеш да пипнеш каквото и да е по даденото изделие... Не смятам, че при самолетния бизнес изведнъж ще са се отказали от тази практика, която освен че носи сериозни пари, но и спомага за безопасността...
					DBRS... Съвсем правилно сте забелязали, че самият сертификат за летателна годност се издава от българска страна, но на база комплект сертификати, включващи и тези на производителя...
Спарки, навярно ангажимента е да бъде ремонтиран в оторизиран от тях завод... Предполагам точно това ще правят адвокатите/правистите тези дни до опита за ратификация - ще търсят вратички...
При самолетите не знам в детайли как е, но навярно е едно към едно както е при параходите (или дори още по-строго)...
Не можеш да отвориш дадено изделие, ако нямаш сертификат от производителя. Т.е. след това изделието става негодно - сертификационната организация (Морския регистър - аналогичната организация на Института, издаващ документа за летателна годност) просто е задължена да сметне, че даденото изделие не съществува...
Сума ти пари се дават за получаване на такива одобрения - да можеш да пипнеш каквото и да е по даденото изделие... Не смятам, че при самолетния бизнес изведнъж ще са се отказали от тази практика, която освен че носи сериозни пари, но и спомага за безопасността...


 бъдеще, сключим ли договор с поляците, означава че практически ще е невъзможно да продадем старите си железа на друг освен поляците, за което вече сертификатите са от ключово значение. А поляците не ги виждам като потенциален купувач да речем след 5-7 години.
 бъдеще, сключим ли договор с поляците, означава че практически ще е невъзможно да продадем старите си железа на друг освен поляците, за което вече сертификатите са от ключово значение. А поляците не ги виждам като потенциален купувач да речем след 5-7 години.
							
						 , сме спорили и за откровени идиотизми - като например 'задължението' в кухнята да има само син лейкопласт - щото ако се порежеш и си залепиш лейкопласт, ама по погрешка отново го отрежеш с ножа, след това лесно да го намираш в манджата.... Това не е майтап, а реален случай, който илюстрира до какви 'висини' в спазването на безопасността и с какъв мащаб мислят някои 'демократи'
, сме спорили и за откровени идиотизми - като например 'задължението' в кухнята да има само син лейкопласт - щото ако се порежеш и си залепиш лейкопласт, ама по погрешка отново го отрежеш с ножа, след това лесно да го намираш в манджата.... Това не е майтап, а реален случай, който илюстрира до какви 'висини' в спазването на безопасността и с какъв мащаб мислят някои 'демократи' 





Коментар