Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Този проект за придобиване на нов многоцелеви самолет някой някъде виждал ли го е ?
    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
      Този проект за придобиване на нов многоцелеви самолет някой някъде виждал ли го е ?
      Няма и да го видим.... Само ще го плАтим по цена, по която ни обявят за нормална и сведат за изпълнение
      За съжаление подобни избори на оборудване у нас се правят от строго политически (а не толкова технико/икономически) профилирани специалисти....
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
        Този проект за придобиване на нов многоцелеви самолет някой някъде виждал ли го е ?
        http://www.rum33code.net/md/BG/Activ..._MDspravka.php
        Това е още от 2000 г когато се появи "План 2014" ама изискванията не са се променили.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          За съжаление подобни избори на оборудване у нас се правят от строго политически (а не толкова технико/икономически) профилирани специалисти....
          Ако следваме логиката, че руските самолети са боклуци, то няма какво да те притеснява. Всичко не-руско е по-добро от боклук, а руски самолет няма начин да бъде. Всичко е прекрасно, така че някой от споменатите от теб специалисти, спокойно може да си го избира и само по картинка. Дано да си харесат нещо новичко и френско...
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
            http://www.rum33code.net/md/BG/Activ..._MDspravka.php
            Това е още от 2000 г когато се появи "План 2014" ама изискванията не са се променили.
            То за тия 15 години където минаха нещата коренно се промениха . Вече само удължаване на едни ресурси не стига . Стига само докато купим нови машини . Модернизацията на целия МиГ 29 ще е съпоставима като цена с купуването на нов самолет . На сметка като поляците може да сме само ако сами я извършим тогава поне парите отиват в нашата икономика . http://www.mediapool.bg/shvedite-ofi...ews120688.html
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Френските,Европейските и Американските нови самолети струват адски скъпо за нашият джоб.Египетските 24 Рафала им струват 3.5 милиарда евро.Кувейтските 24 Евробойци-5 милиарда с оръжието,тренажорите и цялостно обслужване за период от 20 години.Е за сметка на това руските са Йофтинки-миналата седмица Мъдуро поръча още 12 Су-30МК2 за 480 милиона долара,ама всички знаем какъв е руският сървиз.

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
                Френските,Европейските и Американските нови самолети струват адски скъпо за нашият джоб.Египетските 24 Рафала им струват 3.5 милиарда евро.Кувейтските 24 Евробойци-5 милиарда с оръжието,тренажорите и цялостно обслужване за период от 20 години.Е за сметка на това руските са Йофтинки-миналата седмица Мъдуро поръча още 12 Су-30МК2 за 480 милиона долара,ама всички знаем какъв е руският сървиз.
                Скъпи скъпи колко да са скъпи . Като изключим сигурните последващи усложнения със сервизирането на руската техника по добре да си платим по скъпо .
                http://www.mediapool.bg/shvedite-ofi...ews120688.html Не е чак толкова скъпо и като двете страни имат желание да се споразумеят винаги ще се намери взаимоизгодната сделка . Аз като фен на шведките с доста победи на времето бих предпочел тази оферта . Нов многоцелеви самолет с най малките експлоатационни разходи имащ ресурс още 30 години .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Грипена е хубав самолет,но там има една малка подробност,за да го продадът шведите се изисква разрешение на американците поради използваните в самолета американски части(двигател и електроника),а само месец назад същите тези американци не разрешиха на Южна Корея да продаде на Азербейджан 12 Т-50 Голден Игъл поради същите причини-да не попадат американски технологии с двойно предназначение в ръцете на тоя и оня.

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
                    Грипена е хубав самолет,но там има една малка подробност,за да го продадът шведите се изисква разрешение на американците поради използваните в самолета американски части(двигател и електроника),а само месец назад същите тези американци не разрешиха на Южна Корея да продаде на Азербейджан 12 Т-50 Голден Игъл поради същите причини-да не попадат американски технологии с двойно предназначение в ръцете на тоя и оня.
                    Има съществена разлика . Азербайджан не е и не се предвижда някога да стане член на НАТО Ни сме с всички произтичащи от това последствия . А и едва ли шведите преди да ни отправят офертата не са се консултирали с който трябва .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
                      То аз може и да си остана със широкозатворени очи, ама като един пълен лаик да обърна внимание, че охраната на тез скъпоценни руски тенекии е близка до нула. А на "дежурните" може и пилот да се "напазарува" . Не е лошо да помислите там тежките, тежки профита и лампазлии, и по тоз въпрос :w.
                      Би могло да се кацне и без митница? Това и у ВИПа го нямаше, преди да стане платен. Екипажите минаваха и те по някакъв ред. Щото кацат всякакви тенекии.
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Е като мине митница с ръце в джобовете,а после си се качи в самолета та как ще го хванат?

                        А за дежурни ти трябва да усучем едно старо куче което пуши в беседката и слуша радио вързано за стара батерия на Миг21.После шкафа с Калашниците е по коридора в дясно.....втората в дясно я пази и нея,тям са стари кучета и Калашника може да е под леглото,при зор излизат с мрежата през прозореца по посока самолетите.......
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Е, ясно, че съм лаик, но не е нужно да съм специалист, за да заявя най-отговорно, че сме получили 0 (нула) лева / рубли обезщетение за цялата история на ползването на съветски машини в нашите ВВС. То нали е ясно, че съветска машина с КПН /конструктивно-производствен недостатък/ НЕ СЪЩЕСТВУВА.
                          Здравей, Гагич!
                          Малко късно отговарям, за което се извинявам!
                          Съществува. И в зависимост от това до каква степен проявата на този КПН в полет или на земята е повлияла в/у безопасността на конкретния полет или на провеждането на полетите въобще се пише съответният документ и се изпраща в съответния срок задължително до завода производител и/или др. консуматори в зависимост от договореностите. Тази информация е жизнено важна за производителя и той задължително я изисква за да може да внесе своевременно, ако това е възможно, съответните технически и процедурни корекции, ако са необходими. Такава на кратко е процедурата. Това важи за всеки авиац. производител в Света.
                          А за какво и колко сме или не сме получили навремето обезщетение/я свободни интерпретации мога да пиша доста, но нито документ съм видял нито е коректно да пиша, нито ми е ясно и май не искам и да ми е ясно, защото е предмет на други неща.
                          Лек ден!

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
                            Интересно как ще ги постигнат тези 500 часа като на нов РД-33 ресурсът му до първи ремонт е 350 часа?Или ще ни сложат новият РД-33 генерация 3 да ама надали.Най-вероятно пак ще стане като в доброто старо време-прибрахме парите,написахме в експлоатационните дневници ресурс 500 часа а там ако някой българин се бутуряса ще отричаме като партизани че вината е наша.А петата колона начело с Сашо,Михо и сие като Матросов ще си защитават работодателя и пак пилота ще излезе виновен.
                            Здравей, Комусо!
                            Ако след изпълнението на съответните мероприятия бъде издаден документ, че ресурса ще се удължи с 500 часа то това ще е така. Нама две положения.
                            Преди няколко страници / ако не се лъжа/ някой беше приложил линк към статия , в която поляците обясняват, че : на въпросните ТРД завода производител вече е удължил ресурса с определени часове. Поради това те/поляците/ няма да изпълнят ремонт за удължаване на ресурса, което вече е сторено , а ще извържат модернизиране на съответните бройки двигатели. Може би ако се поразровиш в тези посоки някои неща ще ти се изяснят.
                            Лек ден.

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
                              http://www.rum33code.net/md/BG/Activ..._MDspravka.php
                              Това е още от 2000 г когато се появи "План 2014" ама изискванията не са се променили.
                              Здравей , Комусо!
                              От пръв поглед ми прави впечатление , че няма Досие на проекта- както при другите проекти.
                              Преди се обсъщдаше колко време ще отнеме усвояването на нов многоцелеви. сочеха се срокове от 1 до 3-5 години. Ми ето го то е написано:
                              Периодът за възстановяване на летателната годност на МиГ-29, доставка на ескадрила многоцелеви изтребители, както и за закупуване на спомагателно имущество, техника, оборудване и обучение на екипажите и обслужващия персонал, обхваща 2005 - 2015 г.

                              Спорен ден.

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Добре тогава,след като ресурса на нашите РД-33 е удължен защо тогава ще ги "модернизираме"???В областа на авиацията съм просто любител-ентусиаст но за сметка на това имам многогодишен опит в експлоатацията и ремонта и обслужването на руска плаваща военна техника.И да ти кажа бързината,качеството та извършените услуги и гаранционните ремонти не са в полза на руснаците,просто два примера-на един от военните ни кораби руска фирма се опита да постави рециклиран двигател представяйки го за нов с нулев ресурс,при ремонта на газовата турбина на друг беше дадена гаранция за Н-часа работа,същата турбина няколко месеца по-късно при работени само 5% от гарантираните спря(повреда в електрониката за управление),и така си седи не работеща вече 10 години,стана като в онази песничка-човека взе парите,каза чакай малко.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X