Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Картинен разказ за Белият лебед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Картинен разказ за Белият лебед

    Щото хангарите теснички, пък да го скрием от врага?

    Коментар


    • От: Картинен разказ за Белият лебед

      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
      Веднага ще ти цитирам едни пет самолета със сходно тегло (а има и с доста по-голямо), които не са с изменяема геометрия.
      Да де, само че нали основната му идея е да е скоростен. При това собствено тегло и товара. Дай ги тия 5 самолета.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Картинен разказ за Белият лебед

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Щото хангарите теснички, пък да го скрием от врага?
        Явно не са го скрили добре лансъра, щом съветското разузнаване му е направило снимки, по които да го прекопират.
        Всеки трети е шести

        Коментар


        • От: Картинен разказ за Белият лебед

          Свръх звукови? Това към DAVC.
          За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
          0878 79 20 61 Борис

          Коментар


          • От: Картинен разказ за Белият лебед

            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
            Да де, само че нали основната му идея е да е скоростен. При това собствено тегло и товара. Дай ги тия 5 самолета.
            Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
            Свръх звукови? Това към DAVC.
            Именно! Доста по-тежки самолети летят и прочее се справят с проблемите на подемната сила, но от този (не само той тогава) се иска и свръхзвукова скорост. Значи - аеродинамиката.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • От: Картинен разказ за Белият лебед

              Може и по друг начин - не "и", ами от него основно се иска скорост, но се налага и да излети. Тоест ако при това тегло и товар можеха да го вдигнат с друга аеродинамична компановка (естествено че аеродинамика), нямаше да прибягват до този тип крило. Искат нещо голямо, тежко и бързо във въздуха, но трябва някак да го качат горе.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Картинен разказ за Белият лебед

                Днес с такова крило са само той, прототипа му и Ту 22М3, но по времето на замислянето им, това е било обичайната практика за решаване на въпросния проблем - като останалите са все съществено по-леки самолети. Съвременните аналози на тези останали, основани на съвременното ниво на теорията и технологията, съвсем успешно изпълняват заданията си и без изменяема геометрия.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Картинен разказ за Белият лебед

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  Тоест ако при това тегло и товар можеха да го вдигнат с друга аеродинамична компановка (естествено че аеродинамика), нямаше да прибягват до този тип крило..
                  Сотката, Валкирията, Конкорда и Ту-144 доказаха,че може да се направи и с делта крило.

                  Коментар


                  • От: Картинен разказ за Белият лебед

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Сотката, Валкирията, Конкорда и Ту-144 доказаха,че може да се направи и с делта крило.
                    Не може. Делта крилото е компромис пак между скорост и подемна сила.Сиреч има аеродинамика за бързина ама пък подемната сила не е достатъчна.
                    Тези изредени самолети не могат да носят толкоз тежък товар.Затова руснаците са избрали да променят геометрията.

                    Коментар


                    • От: Картинен разказ за Белият лебед

                      Здравейте!
                      B-1 също е с крило с изменяема геометрия.

                      Лек!

                      Коментар


                      • От: Картинен разказ за Белият лебед

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Сотката, Валкирията, Конкорда и Ту-144 доказаха,че може да се направи и с делта крило.
                        Само с малкото допълнение, че Т-4 нищо не е доказвал (доколкото практически не е летял).


                        Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                        Здравейте!
                        B-1 също е с крило с изменяема геометрия.

                        Лек!
                        Точно така (и вече стана въпрос), но и той е от същото време.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • От: Картинен разказ за Белият лебед

                          Така де Сега да видим какво имаше предвид Самодържеца с въпроса си, защото доколкото има общо с аеродинамиката, ми стана интересен.
                          Просто с това са разполагали в момента, а както се потвърди с обновяването -и сега.

                          Коментар


                          • От: Картинен разказ за Белият лебед

                            Въпроса беше от какво е продиктувано да се ползва тази схема - скоро ми попадна някъде в мрежата нещо по този повод от някакъв американец авиационен експерт, който обясняваше, че руснаците са имали проблем с това да вдигнат тежкия самолет с желания товар с друг тип крило (например посоченото делтовидно) и поради това решават да използват тази схема, като самата тя добавя допълнително тегло. Целяли са да имат добри характеристики при излитане и кацане. Иначе изначално основната идея е била да е скоростен, но са установили, че имат проблем при излитане и кацане.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • От: Картинен разказ за Белият лебед

                              Това крило е удобно когато не носи пилони за въоражение, както в случая. Плюс мощна механизация и е много ефективно. При друг "камион с бомби" - Су-24 , дори изглежда несъразмерно малко за теглото на самолета, въпреки че там има и подвижни пилони под него със съответното задвижване

                              Коментар


                              • От: Картинен разказ за Белият лебед

                                То първоначалната идея хич не е включвала да е толкова тежък, ама се завъртат по обичайния кръг/спирала: Неефективни двигатели - много гориво - утежняване на конструкцията - преоразмерени двигатели - още повече гориво - още повече утежняване на конструкцията - неефективно оръжие (конкретно по маса/габарити - ефект) - ...следваща витка на същата спирала. В крайна сметка почти триста тона машина, носи наполовина на с една трета по-лекия от него Б-1 оръжие.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X