Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Картинен разказ за Белият лебед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Картинен разказ за Белият лебед

    Тактиката е различна, ама стратегията е еквивалентна - стратегически бомбардировач.
    За свръхзвукови аз не съм говорил (щот и повдигнатият въпрос беше за излитането).
    Последно редактирано от davc; 26-02-19, 22:29.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: Картинен разказ за Белият лебед

      Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
      Ти убеден ли си, че при същото задание за самолет, няма да се реализира по същата схема? А по коя?
      Ха! Ти голям комплимент ми прасна (мерси де!). Понятие си нямам, ама може да се правят разни аналогии с пенсионираните и заменени малки (дет стана въпрос погоре).
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • От: Картинен разказ за Белият лебед

        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        Ха! Ти голям комплимент ми прасна (мерси де!). Понятие си нямам, ама може да се правят разни аналогии с пенсионираните и заменени малки (дет стана въпрос погоре).
        Така, де.
        Ама е фаТк, че все още никой не е строил нещо толкова голямо, можещо и бързо...
        Пък си станаха на годинки и двата.
        Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
        0887/осемпет 66 4осем

        Коментар


        • От: Картинен разказ за Белият лебед

          Ми то строенето не е действие заради самото себеси.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • От: Картинен разказ за Белият лебед

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Ха! Ти голям комплимент ми прасна (мерси де!). Понятие си нямам, ама може да се правят разни аналогии с пенсионираните и заменени малки (дет стана въпрос погоре).
            Аз смятам, че ако заданието ще е такова, а най-вече да носи много и с голямата скорост, пак ще е такава схемата. Виж когато решат, че скоростта няма да е фактор, вече минават на друг дизайн, например летящото крило. М/у другото Ту-то имаше ли възможността за полет на малка височина 50-100м следвайки релефа?
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Картинен разказ за Белият лебед

              Ако това е формулата, защо не продължават по нея с другите. Какво скоростта - та петото поколение, освен без изменяема геометрия я развиват и без форсаж.
              Не може Ту-то - затова и писах, че практически се е изравнило, ама повече с "А"-модификацията.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • От: Картинен разказ за Белият лебед

                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                Четири абсолютно оперативно годни екземпляра. Модификацията към "Б" е единствено заради промяна вижданията за тактиката.

                За останалото - няма какво да коментирам. Нищо различно, или ново спрямо това, което вчера писах.
                Здравей, DAVC!
                От инфо във Wikipedia, а именно -
                Flight tests of the four B-1A prototypes for the B-1A program continued through April 1981. The program included 70 flights totaling 378 hours. A top speed of Mach 2.22 was reached by the second B-1A.
                също и B-1AThe B-1A was the original B-1 design with variable engine intakes and Mach 2.2 top speed. Four prototypes were built; no production units were manufactured.
                Става въпрос за 4 прототипа. Единият, от които достига максимално число М - 2,22 или той е подготвен за скоростни тестове. В добавка на това , че единият от прототипите има различна система за аварийно напускане на самолета. Това са все белези на самолет достигнал само фаза за тестване, но не и оперативно готов самолет. Тук като споменем, че Ту160 е сериен и лети от 35 години в серийно производство и даже вече има бойно използване пак според Wikipedia, а Б-1 А не лети от почти 40 години и е приземен във фаза прототип, нещата стават съвсем несъпоставими.

                Лек ден!

                Коментар


                • От: Картинен разказ за Белият лебед

                  Добре де, защо продължаваш да ми повтаряш нещо, на което аз не противореча!
                  Самолетът е достигнал проектно заложените параметри, като при изпитанията ги превишава, което го гарантира. След промяна на концепцията се преминава към друга модификация и тези си остават четири екземпляра. След 30 години, конкурентни аналози също достигат (в общи линии и макар с екстензивни мерки) приблизителни параметри.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • От: Картинен разказ за Белият лебед

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    ... След 30 години, конкурентни аналози също достигат (в общи линии и макар с екстензивни мерки) приблизителни параметри.
                    Това кого визираш? Щото 1980+30=2010, пък тогава няма излязло нещо подобно...'Лебеда' все пак е вкаран в серийно производство 80-те години на 20 век. И се модернизира разбира се, ама това е друг въпрос...
                    И бе от силно атакуваните изделия по време на Перестройката... Украинците май нарязаха всичко, което Русия не успя да си върне в Елциновите времена...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: Картинен разказ за Белият лебед

                      Первая пара Ту-160 приземлилась в Прилуках 25 апреля 1987 г. 12 мая 1987 года состоялся первый вылет с аэродрома экипажа испытателей, а 1 июня поднялся строевой экипаж. К концу года в полку было 10 Ту-160, также продолжали эксплуатироваться Ту-22М3 и Ту-16, причём по мере поступления Ту-160 Ту-22М3 передавались в другие части, а Ту-16 утилизировались. В 1991 году были полностью укомплектованы две авиационные эскадрильи (21 машина по документам, фактически — 19), Ту-22М3 все переданы. Третью АЭ вооружили учебными самолётами Ту-134УБЛ.
                      С высокой интенсивностью в полку проводилось освоение ракетного комплекса. Уже летом 1987 года состоялись первые пуски ракет Х-55, которые затем регулярно выполнялись на полигоне НИИ ВВС.
                      В 1991 году состоялся первый вылет за пределы территории СССР.

                      После распада СССР на Украине на авиабазе Прилуки находилось 19 самолётов Ту-160. С 1998 года по программе Нанна — Лугара Украиной были утилизированы 10 самолётов, один был передан в Полтавский музей дальней авиации
                      8 сентября 1999 года в Ялте было подписано межправительственное соглашение между Украиной и Россией по обмену 8 Ту-160, 3 Ту-95МС, 575 крылатых ракет и аэродромного оборудования в уплату за поставленный Россией природный газ на сумму 285 млн долларов

                      Коментар


                      • От: Картинен разказ за Белият лебед

                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        Това кого визираш? Щото 1980+30=2010, пък тогава няма излязло нещо подобно...'Лебеда' все пак е вкаран в серийно производство 80-те години на 20 век. И се модернизира разбира се, ама това е друг въпрос...
                        И бе от силно атакуваните изделия по време на Перестройката... Украинците май нарязаха всичко, което Русия не успя да си върне в Елциновите времена...
                        Визирам времето, когато Ту-160 беше приет на въоръжение. Това, кога били обявили серийно производство, е едно бая относително понятие (като става дума за Русия) предвид че те така обявиха и за "Су 57" например. Още повече ако приемем, че Б-1А не били серия, понеже единият имал различна система за аварийно напускане (в което принципно има резон, друг е въпросът дали е вярно), директно следва, че Блекджек и досега не са серийни, защото така и 15-те налични не са унифицирани.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • От: Картинен разказ за Белият лебед

                          Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                          Така, де.
                          Ама е фаТк, че все още никой не е строил нещо толкова голямо, можещо и бързо...
                          Пък си станаха на годинки и двата.
                          Ту е прекрасен самолет и за времето си и сега. Супер е 80г такъв туч и свръхзвук. Изменяема стреловидност при онези технологии и материали!!! Хората са мечтали , дори са изпълнявали мечтите си. Искали са бомбардировач, с голям обсег и свръхзвук. Направили са го ( точно обратното на су57- където нито са знаели какво искат нито знаят какво са направили)

                          Маркони, преди хиляди години в Египет са строили пирамиди. Едно от чудесата на света уникални са. Сега можем да построим 2х големи, за 100х по кратко време, и без нито една жертва. Но никой не го прави защото няма смисъл.
                          Абсолютно същото важи и за Белия лебед. Единствено да го показваш на изложения , колко е красив .
                          При това насищане и модернизация на пво и съвременни изтребители, ползата от него е същата както и на другия рекордьор - черната птица.
                          Американците -заложиха на стелт летящо крило, но и той е също толкова ефективен както ту-95 и B-52 летят от зад след като всичко е прочистено или пускат ракети от безопасно разстояние
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • От: Картинен разказ за Белият лебед

                            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                            Това откога (защото април миналата година със сигурност си носеха)?
                            Рових и в англоезичните и мернах няколко неща.Гугъл каза следното.
                            The United States withdrew the B-1B from the nuclear mission in 1991, and in 1995 Russian observers were allowed access to certify that all B-1Bs had been effectively denuclearized. Starting in 1997, the Conventional Munition Upgrade Program has converted B-1Bs to carry conventional weapons only.
                            От тук.
                            https://nationalinterest.org/blog/th...le-truck-22344

                            Коментар


                            • От: Картинен разказ за Белият лебед

                              Добре де, ама къде тук изобщо става дума за ракети.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • От: Картинен разказ за Белият лебед

                                А как ти звучи изключен от "ядрения клуб"?Вече не е стратегически бомбардировач.Обикновенните крилати ракети с които е и ще бъде въоръжен могат да се носят и от други самолети.Вярно в по-малки количества.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X