До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ 
И аз съм си мислил за хидравлично задвижване. Хидравличната помпа би могла да задвижва и перката на престилката и перката за тяга. От своя страна последната би могла да се реверсира и да послужи като спирачка или заден ход. Обаче нямам представа как работи хидравликата.Обороти загуба на мощност, свързване клапани за управление. Ще ми бъде полезно да разбера подробности или да ме насочиш къде да прочета.

Първоначално публикуван от charlie19
Преглед на мнение
....друг (теоретично) възможен начин е по хидравличен път..с хидро-помпа и хидро-мотор...
...принципа е двигател с вътрешно горене предава върт. движ. на хидро-помпата ..тя от своя страна развърта хидро-мотора и перката се завърта ...

Коментар