Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хоувъркрафт по линия на ТНТМ :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

    Първоначално публикуван от charlie19 Преглед на мнение
    Ето и моята система за задвижване на перката ...... в момента дооправям целият възел и ще остане само да поръчам ремъка ....широчината на ремъка е 70мм

    Гледам , че си сложил по няколко шайби.... защо не му сложиш по същия начин и на всяка шайба по ремък? Хем ще избягаш от един /евентуално скъп/ ремък , хем ще имаш допълнителна сигурност. Дори и да се къса един , другите остават. И по-лесно ще получиш съосност.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #62
      До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
      Гледам , че си сложил по няколко шайби.... защо не му сложиш по същия начин и на всяка шайба по ремък? Хем ще избягаш от един /евентуално скъп/ ремък , хем ще имаш допълнителна сигурност. Дори и да се къса един , другите остават. И по-лесно ще получиш съосност.
      Ще обтяга отделно няколко ремъка, отделно ще им осигурява воденето, а като се скъса един, шансът да не оплете останалие е малък.

      Коментар


      • #63
        До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

        Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
        Гледам , че си сложил по няколко шайби.... защо не му сложиш по същия начин и на всяка шайба по ремък? Хем ще избягаш от един /евентуално скъп/ ремък , хем ще имаш допълнителна сигурност. Дори и да се къса един , другите остават. И по-лесно ще получиш съосност.
        Скъсали се един ремък това е края на всичките .А и при тези машини ,не се ли сложат предпазители на ремъка ,скъсания отива във перката /- 130 евро / ,задължители са и отделни обтегачи на всеки един ,соответно добамяме и три предпазителя..А все пак се борим с излишно тегло.

        Коментар


        • #64
          До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
          Гледам , че си сложил по няколко шайби.... защо не му сложиш по същия начин и на всяка шайба по ремък? Хем ще избягаш от един /евентуално скъп/ ремък , хем ще имаш допълнителна сигурност. Дори и да се къса един , другите остават. И по-лесно ще получиш съосност.
          Това е заложено като идея за няколко ремъка ,но е малка вероятноста да остане здрав някой ако се скъса поне един от тях ....... ако влезне при другите всичко става дреп и вълна при груба сметка ако двиг. се е развъртял на 5000 об/мин ....60мм е диаметъра на колекото което подава движението или 5000/60=83,33333 об/сек *0,19м е обиколката на колелото, то ремъка се движи с около 15,7 м/сек... .. при тази скорост всички поразии са 1000% ...така че това не спасява нещата....единствено ако всеки ремък е в отделен кожух(предпазител) може да се получи някакво предпазване.....ще има предпазител, но той ще е поставен за да не попадне ремъка в перката че тогава става изключително страшно иначе има възможност за 3 отделни ремъка,но благодаря че коментираме този възел
          Когато видиш че някой спи него буди,само го завий за да не изстине!!!

          Коментар


          • #65
            До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

            Вопрос с напояване на плат е решен стана СУПЕР

            Коментар


            • #66
              До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

              Първоначално публикуван от juri_fursov Преглед на мнение
              Вопрос с напояване на плат е решен стана СУПЕР
              Тази пецепта е пробвана от стар индиански вожд преди много лета така че прблемът е почти решен... ...остава да се избере подходящиет плат но и това не е сложно като знаеш какво търсиш вече.....давай смело напред.... ще бръкна в торбата с още изненади когато му дойде времето
              Когато видиш че някой спи него буди,само го завий за да не изстине!!!

              Коментар


              • #67
                До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                Първоначално публикуван от charlie19 Преглед на мнение
                Това е заложено като идея за няколко ремъка ,но е малка вероятноста да остане здрав някой ако се скъса поне един от тях ....... ако влезне при другите всичко става дреп и вълна при груба сметка ако двиг. се е развъртял на 5000 об/мин ....60мм е диаметъра на колекото което подава движението или 5000/60=83,33333 об/сек *0,19м е обиколката на колелото, то ремъка се движи с около 15,7 м/сек... .. при тази скорост всички поразии са 1000% ...така че това не спасява нещата....единствено ако всеки ремък е в отделен кожух(предпазител) може да се получи някакво предпазване.....ще има предпазител, но той ще е поставен за да не попадне ремъка в перката че тогава става изключително страшно иначе има възможност за 3 отделни ремъка,но благодаря че коментираме този възел
                Мотоциклетна верига предполагам не ползваш заради шума?
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #68
                  До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                  Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                  Мотоциклетна верига предполагам не ползваш заради шума?
                  тук вопрос по скоро вопрос не е в шума , верига иска мазане ,дори и със спрей пак ще се полепи здраво прах буквално при първо палене .Шум от вентилатора ,понякога е посилен дори от ауспуха.
                  Но имаш право , в целата практика ,не знайно защо ,веригата остана на заден план ,въпреки че това е наиздравата връзка.
                  Вчера коментирах с колеги , които с крачка напред в построяване на ховеркрафт ,интересен вариант да се сложи центробежен съеденител :
                  1 улеснява палене на двигател.
                  2 отпада демфер или кардан
                  3 Просто изглежда красиво ,, след гасене на мотора перката продолжава да върти

                  Коментар


                  • #69
                    До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                    Да Жоро..... освен шума ,при високата скорост която се движи няма да остане и грам смазваща субстанция......ако е открита,а кожух и капаци утежняват конструкцията,и при скъсване пораженията от нея ще са щудовищни поради голямата и маса....по е вариант нещо като Z-колона при лодките, но е по сложно за направа в домашни условия ....иска по-прецизна техника от електрожен и ъглошлайф.
                    Когато видиш че някой спи него буди,само го завий за да не изстине!!!

                    Коментар


                    • #70
                      До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                      Първоначално публикуван от juri_fursov Преглед на мнение
                      тук вопрос по скоро вопрос не е в шума , верига иска мазане ,дори и със спрей пак ще се полепи здраво прах буквално при първо палене .Шум от вентилатора ,понякога е посилен дори от ауспуха.
                      Но имаш право , в целата практика ,не знайно защо ,веригата остана на заден план ,въпреки че това е наиздравата връзка.
                      Вчера коментирах с колеги , които с крачка напред в построяване на ховеркрафт ,интересен вариант да се сложи центробежен съеденител :
                      1 улеснява палене на двигател.
                      2 отпада демфер или кардан
                      3 Просто изглежда красиво ,, след гасене на мотора перката продолжава да върти
                      Аз в моя случай запазвам съединитела точно поради подобна причина ..въпреки че се натрупват 4-5 кг от съединител,повече пестя около 10 кг от акумулатор ..защото моето моторче е от subaru vivio 670 кубика и пали с 12 ампера акумулатор ,а той тежи 4-5 кг.
                      Последно редактирано от charlie19; 17-12-09, 08:39.
                      Когато видиш че някой спи него буди,само го завий за да не изстине!!!

                      Коментар


                      • #71
                        До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                        Първоначално публикуван от charlie19 Преглед на мнение
                        Да Жоро..... освен шума ,при високата скорост която се движи няма да остане и грам смазваща субстанция......ако е открита,а кожух и капаци утежняват конструкцията,и при скъсване пораженията от нея ще са щудовищни поради голямата и маса....по е вариант нещо като Z-колона при лодките, но е по сложно за направа в домашни условия ....иска по-прецизна техника от електрожен и ъглошлайф.
                        Z-колонна в нейния си вариант за обикновенна лодка ДА ,сложно е ,но в нашия случай ,тя няма да има опция да се движе ,и нещата се свеждат само до зъбни колела ,а наистина там са най малките загуби ,да не говорим че опцията за монтиране на още една контрротационна перка ,се решава с буквално едно зъбно колело в повече.
                        Вижте колко елегантно изглежда Слайдер

                        Коментар


                        • #72
                          До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                          май забравих снимката
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #73
                            До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                            И да до изчерпаме темата за видовете задвижвания на перката........друг (теоретично) възможен начин е по хидравличен път..с хидро-помпа и хидро-мотор......принципа е двигател с вътрешно горене предава върт. движ. на хидро-помпата ..тя от своя страна развърта хидро-мотора и перката се завърта ... ..на пръв поглед лесно и просто, но като съпоставим положителните и отрицателните страни на този метод ,можем да помислим заслужава ли си......оставям въпроса отворен.......... аз имам изградена позиция и мога да кажа и положителни и отрицателни страни тъй като имам и представа и опит с хидравлични машини и знам възможностите им
                            Когато видиш че някой спи него буди,само го завий за да не изстине!!!

                            Коментар


                            • #74
                              До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                              Хидравликата не е ли несправедливо тежка? В добавка има по-ниска ефективност, а ще трябва да се мисли и охлаждане (още маса).

                              Коментар


                              • #75
                                До: Хоувъркрафт по линия на ТНТМ

                                Първоначално публикуван от charlie19 Преглед на мнение
                                И да до изчерпаме темата за видовете задвижвания на перката........друг (теоретично) възможен начин е по хидравличен път..с хидро-помпа и хидро-мотор......принципа е двигател с вътрешно горене предава върт. движ. на хидро-помпата ..тя от своя страна развърта хидро-мотора и перката се завърта ... ..на пръв поглед лесно и просто, но като съпоставим положителните и отрицателните страни на този метод ,можем да помислим заслужава ли си......оставям въпроса отворен.......... аз имам изградена позиция и мога да кажа и положителни и отрицателни страни тъй като имам и представа и опит с хидравлични машини и знам възможностите им
                                Проучих този вопрос още преди една година има производители в България и на хидромотори и на помпи ,но една малка подробност ,която ви избяга ,маслото се нагрява /дори бива да бъде подгрято за добра работа/
                                и се появават мехурчета ,за де се премахнат съшите ,маслото трябва да ''отлежи'' .За тази цел необходимия расширителния съд , трябва да бъде три пъти поголям от объема на ''работното масло'' .
                                И тук загубихме войната с килограмите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X