Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малък проект със съмнителен успех ;)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Малък проект със съмнителен успех

    Плаването не е предизвикателство. В детството си плавахме с големи парчета стиропор в Перловската река
    Какво ти дреме за мнението на 99%?
    Аз не ти казвам да си купите Картър 30, щото само с това може да се плаа, а с наличните средства и материали да постигнете по-добър резултат.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Малък проект със съмнителен успех

      Ако ще има версия 2.0 , тези книжки мисля ще са ви доста полезни

      http://htftp.offroad-bulgaria.com/Ve...apitan20BT.pdf

      http://htftp.offroad-bulgaria.com/Ve.../BoatBuilders/

      Коментар


      • От: Малък проект със съмнителен успех

        Мислех да не пиша повече, ама то все дружки тука..

        Явно, радикалния!! оффроуд приема нови висини, измерения и стремеж за разреждане на съотношение пръст/вода, познато във вагонната литература като кал, до нулев процент на компонента пръст.....

        Дано това да са висини, а не дълбини.

        Успех, жилетки, и застраховки, ню-оффроудъри, или казано по темата - он-уотери!!!

        Коментар


        • От: Малък проект със съмнителен успех

          Супер си е салчето, само екипажа трябва да е способен да преплува поне километър с жилетка и да не му пока , ако течението го прати в скалите, ако няма скали нама от какво да се притеснява .
          Основен недостатък е , че се опитвате да го направите прекалено голям за бюджета и то се получава , но е със съмнителна здравина. Което пък за забавление е перфектно !
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • От: Малък проект със съмнителен успех

            Още не са пуснати снимките, но "салчето" плува с екипаж от трима възрастни мъже на обща водоизместимост 280 литра . Утре мисля да пусна подробностите от проекта, но за невярващите ще кажа, че "то" няма да се разглоби, разпадне и/или потъне дори ако го пусна да преплува варненския залив. Меже и с 2-3 доработки от нос Галата да отиде до Бургас, ако има достатъчно добри предложения за бас
            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
            0888 315 794
            LZ1UPI
            A1 (Rh+)

            Коментар


            • От: Малък проект със съмнителен успех

              Баса задължителен ли е ? Има ли начин да съм част от екипажа и колко пържоли да донеса (за Галата Бургас ), ако трябва ще махнем някоя друга дъска да е по-интересно . Пълен лаик съм в плаването .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • От: Малък проект със съмнителен успех

                Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                Баса задължителен ли е ? Има ли начин да съм част от екипажа и колко пържоли да донеса (за Галата Бургас ), ако трябва ще махнем някоя друга дъска да е по-интересно . Пълен лаик съм в плаването .
                Хахахаха аз съм се возил няколко пъти на пътнически кораби, така че със сигурност все още не съм дори лаик.
                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                0888 315 794
                LZ1UPI
                A1 (Rh+)

                Коментар


                • От: Малък проект със съмнителен успех

                  Обещах на един приятел да му направя котва за лодката 8.5м и купихме някакви железа, но аз нали не правя котви по цял ден, та за пръв път и се получи това
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kotva.jpg
Прегледи:1
Размер:52.7 КБ
ID:5605624
                  Така я закарах до Гърция, още се чудят какво да я правят .
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • От: Малък проект със съмнителен успех

                    Верно си го убил на място!
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • От: Малък проект със съмнителен успех

                      Вярвам, че бъдещата активна експлоатация ще докаже, че всичката критика към творението е била градивна, но важното е, че вече сте заразени и всяко следващо изделие ще е по-издържано във всяко едно отношение!
                      Все по-големи успехи в бъдеще, които да носят удовлетворение и голям кеф!
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • От: Малък проект със съмнителен успех

                        Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                        Хахахаха аз съм се возил няколко пъти на пътнически кораби, така че със сигурност все още не съм дори лаик.
                        Това , което сте направили е добре, но ако ще го пускате и в морето ще трябва друг бюджет, както каза "скрапа" - почти всичко наново, особено дървенията.
                        С тоя чам , дето сте го наредили и с тия телбоди, степа на мачтата поне с едни ленти трябва да се пристегне, по-добре да се омота с въжа.
                        подаръци за мъже от FACOM
                        промоция на читави инструменти

                        и на хоби такива

                        тел. О879 Ч8Ч 2З5

                        Коментар


                        • От: Малък проект със съмнителен успех

                          Аз подозирам, че авторите на проекта тайничко се надяват творението да се скърши с цел зрелищност и екшън, та затова го тъкмят като "ЛЕГО". Мерките по укрепването на конструкцията се взимат по- скоро за вътрешно успокоение на съвестта, че не са го потрошили нарочно.
                          Ъ-ъ-ъ-ъ, приемате ли кибици, къде и кога?
                          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                          Коментар


                          • От: Малък проект със съмнителен успех

                            Най-добре да го докарат на Приморско .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • От: Малък проект със съмнителен успех

                              Най-напред трябва да кажа, че нищо от това не би станало без подкрепата на жена ми Манка . След това трябва да кажа, че нищо от това не би станало, ако не беше моят добър приятел Митко Желязков и благоверната му съпруга Дани, които ми оказаха страхотна подкрепа. Мерси на Насето, Вико и Илийката, които се включиха в строежа, както и на колегата "сто" за тапите, на Дуви за паракорда, на Радо за тубите, Ого за мачтата ... (дано не изпуснах някого). Накрая бих желал да благодаря на всички колеги, които с включването си в темата дадоха добри идеи и направиха възможно случването на проекта по такъв начин.
                              До тук с официалностите. Сега за проекта...

                              Параметрите на проекта са следните

                              Цели:
                              1. Забавление
                              2. Кеф
                              3. Построяване на плавателен съд, с който да мога да возя мен, жената и децата в някой близък до София язовир или езеро.
                              4. Нещото трябва да е сгъваемо и да може да се прекарва цялото на покрива на лека кола или джип (в случая Toyota 4runer).
                              5. Трябва да можем да го съберем и да го разпънем двамата с жена ми.

                              Срок: Трябва да е готово преди да се върнат децата (върнаха се вчера) – това прави срокът за изпълнение 5 дни в извънработно време.

                              Бюджет: Изпадна ми една неочаквана сделка с обща пчеалба след данъците 218лв. Добавих още 32 лв. от мен за всеки случай, така че определих бюджета на 250 лв. Всичко отгоре значи да се лиша от месечните разходи за биричка, количка и пъпеши, което е недопустимо…

                              Използвани инструменти – те са налични, така че не ги включвам в цената.
                              1. Дрелка – електрическа (бош)
                              2. Веявичка/флексче (бош и скил/райдер или друго налично – ако не искате да сменяте шайби ще трябват 2 веявички )
                              3. Ренде за дърво (скил).
                              4. Зеге (бош или спарки)
                              5. Пистолет за горещ въздух (марка незапомнена, но жълт на цвят)
                              6. Пистолет за силикон (да не е син).
                              7. Ръчен трион за 2-та часа, докато нямаше ток.
                              8. Четка за лак.
                              9. Ролетка
                              10. Прав ъгъл (с инчове и сантиметри)
                              11. Клещи (не помня дали ползвахме, но винаги си трябват!)
                              12. Отверки – плюсова и минусова.
                              13. Ножка тип джобна.
                              14. Запалки две – тип обикновена и тип горелка.
                              15. Стеги 3 броя. При липса на 3 могат да се ползват и 1 или 2, но комплицирано.
                              16. Моливи - 2 бройки тип рекламни (едната практикер, другата с изтрито име ... май беше икеа според очевидци).
                              17. Такер - никелиран
                              18. Парче шкурка (ползва се за остренето на моливите). Възможно е заместването с истинска острилка.
                              19. Бургии, дискове за дърво и метал, диск с шкурка, фрези, телчета и т.н. - прилежащи към горните уреди.
                              .... Добре би било да има струг, ама ние нямахме

                              Суровини и материали.
                              1. Шапка от вестник. Поради силното слънце, тя беше най-важния за мен материал на работната площадка.
                              2. Тръби от ПВЦ (от най-лекото, което има въздух помежду си) 2 бройки с Ф200 (разбирай от оранжевото на двайсе санта диаметър) и дължина 6м. Всяка от тях струва по 63лв.
                              3. Туби от минерална вода - 10 и/или 11 литрови. Празни. Най-трудната част от реализирането на проекта, но и една от най-важните.
                              4. Евро палета - 3 бройки на обща стойност от 5лв.
                              5. Лепило за ПВЦ "сециално" - 5 лв.
                              6. Яхтен лак - 2 кутии по 5 лв. общо - 10 лв.
                              7. 2 кила бензин - 5 лв.
                              8. гредички - 4 броя с размери 5/8/200см - 33 лв.
                              9. гредички - 3 броя 6/4/200см - 3 бройки - 18 лв.
                              10. дъска 1 метър - шрока около 20 сантиметра - намерена в двора на Митето (инак 2 лв.)
                              11. гредичка 5/7/100 - намерена в двора на Митака (инак пак 2 лв.)
                              12. Тапи от разпенено ПВЦ - от колегата сто (инак по негова информация - 25 кинта.)
                              13. Две халки с болт - общо 2 кинта.
                              14. Полиуретанов силикон - 20 кинта.
                              15. 30 метра паракорд (финансирано от колегата Дуви, инак 20 кинта)
                              16. 60 метра паракорд (финансиран от Митко Желязков - инак поне 50 кинта... ако е повече, той ще си каже )
                              17. Тапи от фибран - под 3 лв.
                              18. Няколко кила газ за варене - предполагам 5 лв. (Митето)
                              19. Вода - около 20 литра - използвахме я за да сварим тръбите (Митака)
                              20. Ток - Митето ще каже и за него.
                              21. Мачта - подарък ми е от кръщелникът ми Огнян.
                              22. Платно - платнище 3х4м от кауфланд - 15лв.
                              23. Лепило за дърво
                              24. Винтове

                              И така - общо без тези в скобите - 250 лв. Ако сложим и скобите - още поне 100 левчета. Понеже всеки тръгва от някъде, приемам, че някой може да си намери едно, друг друго и да му излезе и под тази стойност. Максималното обаче е около 350 лв, ако си купите всичко сами и нямате кой да ви подаде ръка. Ако сте стигнали до там, много по-добре е да се захванете с друг проект .

                              Сега няколко думи по процеса:
                              Като за начало, тръбите бяха изрязани на мястото от където ги купих - всяка на по 3 парчета - 60см, 2,70м и 2,70м.
                              Важно е да направите муфите на тръбите на мястото за сглобяване, използвайки малките парчета, защото инак е голяма мУка. Муфите се правят СЛЕД пълненето с бутилките.
                              Важно е в края на всяка една муфа (СЛЕД като я направите), да направите по една дупка с бормашина, за да може при сглобяването да има от къде да излиза въздухът. Тази дупка се запушва преди пускане във водата, за да може вакуумът да пречи допълнително на разделянето на тръбите една от друга.
                              Водата при варенето на тръбите не може да вдигне необходимите 110-135 градуса за правилно нагряване на ПВЦ-то, за това е нужно да се изсипе нещо, което да повиши температурата на кипене до нужните поне 110 градуса. Според колегата Ясен, всичко разтворимо, което се изсипе вътре и е в достатъчни количества, би имало този ефект. Не знаем дали е така, но се чувствайте свободни да ни уведомите за всяка една субстанция изпробвана по случая.
                              Вълнорезите са донагрявани точково на необходимите места, за да прилепнат плътно двете страни на ПВЦ-то, след което са залепени с лепило за ПВЦ и след това шевът е подсилен и отвътре и отвън и с полиуретанов силикон (с това лепят и джамците на колите - знам, че не е редно да го наричам така, но тека е по-ясно на тези, които ще го правят и не разбират много от лепила и т.н.)
                              Вълнорезите се сгъват по този начин (както на картинките горе), след като на око се вземе желания ъгил и се начертае на двете къси тръби. След като се направи заоблянето на единия, взема се шаблон и се нанася идентично и на другия вълнорез.
                              Тръбите се напълват с тубите от минерална вода, като капачките им се завият и след това с пистолета за горещ въздух тубите се нагряват толкова, че да влязат в тръбата, както е показано на един от клиповете по-горе. Важно е тубите да се вкарат в тръбите ПРЕДИ да се направят муфите. След като муфите са направени, пъхането на тубите е истинско изпитание за храбростта и себеотрицанието на безстрашните майстори и въпреки това, качеството остава под всякаква критика.
                              ....
                              Следва..
                              Последно редактирано от upi; 19-08-14, 23:28.
                              Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                              0888 315 794
                              LZ1UPI
                              A1 (Rh+)

                              Коментар


                              • От: Малък проект със съмнителен успех

                                Последователността за създаване на "лодката" е следната:
                                Купуват се материалите.
                                Напълват се тубите в тръбите. При пълненето трябва да се оставят 20 сантиметра от страната на която ще се прави муфа - 16 за муфата и още 4 за тапа.
                                Начертава се тръбата на която ще се прави муфа - по таблицата която гледах, за 20 сантиметрова тръба, муфата трябва да е 16 сантиметра. Отбелязва се с моливче до къде ще се раздува тръбата. Прави се дупка, с бургия, за да може въздухът да излиза. Не забравяйте, че дупката трябва да се повтори и СЛЕД като се направи муфата, защото при загряването дупката се стеснява значително.
                                Нагрява се тръбата, и се нахлузва парчето, за да стане муфата. Има 2 варианта - ние избрахме този, в който муфа се прави на парчето, което и без друго вече има направена фабрична такава. Не ползвахме фабричната, защото е много широка и къса - не става за сглобка по никой начин.
                                След като се направи муфата на дългите парчета тръби, се прави и муфа на късите парчета, които ще се превърнат във вълнорези. После те се нагряват и се сплескват от едната страна, докато в муфата има тапа от фибран или пенесто ПВЦ, за да не се деформира отвора.
                                След сгъването на вълнорезите се изрязват в желаната форма. Донагряват се точкови и се довършват с лепило и полиуретанов силикон.
                                Следва повторно нагряване за донапасване на муфата. Не забравяме, че и при нея има сервизни дупки за въздуха.
                                После идва пълнене на вълнорезите с парченца сериопор и затапването им. Затапват се и дръгите тръби. Тези с муфи се затапват след муфата, където диаметъра отново е по-малкия.
                                Затапването става, като се намаже тръбата с ПВЦ лепило и се слагат тапите от ПВЦ. После всичко се маже с полиуретановия силикон, след това се напъхва тапата от фибран и се намазва и отвън.
                                След приключване на тази процедура е добре да минем на дървената част...

                                Следва...
                                Последно редактирано от upi; 19-08-14, 23:34.
                                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                                0888 315 794
                                LZ1UPI
                                A1 (Rh+)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X