Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за извънбордовия двигател !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

    Линк на магазин за такива?

    Коментар


    • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

      Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
      Линк на магазин за такива?
      За съжаление нямам проверен. Аз си купих един пластмасов в Германия директно от една марина. Пробвай "Мичиган пропелерс". Там има но не намерих наличности в Европа. Не съм търсил от 3-4 години. Имам 4 налични здрави и не ми е трябвало.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

        Края на Август съм по немско ще си купя, ориентировъчна цена?

        Коментар


        • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

          Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
          Края на Август съм по немско ще си купя, ориентировъчна цена?
          Беше отдавна, нещо към 150DM. за пропелер 14х4х20 за ОМС.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            По-скоро, "само" да намалява вибрациите. На най-новата изгъзица в бранша тоя тампон дори не е гумен а пластмасов.
            Най-готини са пластмасовите перки. При удар стават на парчета. Никакви щети по колоната и задвижването.
            Вадиш резервния винт, монтираш за 5 мин и гааааз.
            По-добре вървят и са два пъти по-еФтини.
            На тези които съм виждал може да се сменя и само повредения лопус. На моя даже се променя и стъпката, от 17 до 19, което е удобно според натоварването. Ако можеш да избираш препоръчвам композитния.
            I get High by going Down

            Коментар


            • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

              здравейте имам лодчица орион 5 дължина2600 имам питане какъв мотор да сложа електрик или бензинов гледам нещо по евтино спрял съм се на китайка 2.6 ново или ел моля за съвет

              Коментар


              • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                Здравейте имам проблем с един мотор Ветерок. Проблема е в охлаждането изведнъж както си работеше добре спря да охлажда, загрява и не иска да работи. Не съм го разглобявал и незнам какъв може да е проблема. Ако някои се е сблъсквал с това и го е отварял ще съм много благодарен да сподели информация как става. Ето го и мотора старичък е но ми върши добра работа.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-02-14 15.56.27.jpg
Прегледи:1
Размер:94.3 КБ
ID:5563765Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-02-14 15.56.12.jpg
Прегледи:1
Размер:94.0 КБ
ID:5563766

                Коментар


                • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                  Зависи какво искаш да правиш с лодката. Бензиновият двигател дава много по-голяма автономност. За елдвигателя ти трябва и акумулатор, който също не е евтин и тежи доста. Изниква и проблема със зареждането, който обикновено се решава с втори акумулатор, когато единият се зарежда се ползва втория. Ако не си приготвил хубава (и скъпа) соларна система за зареждане, трябва да бръмчиш с колата, за да заредиш падналия акумулатор. Така харчиш отново бензин, което донякъде обезсмисля елдвигателя. Естествено това са разсъждения от гледна точка на многодневно пребиваване на нецивилизовано място. Каквото и да вземеш, не забравяй и комплект ЗДРАВИ и УДОБНИ гребла. Успех с покупката.

                  П.П. И по-скоро гледай да успееш да вземеш двигател с максималната разрешена /5к.с./за твоята лодка мощност. Обикновено конете не стигат точно в най-критичните ситуации.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                    Ел. двигателите ги харесват рибарите, защото са много тихи и безпроблемно се движат на много ниска скорост. Такъв двигател извоще ама никак не те спасява в аварийна ситуация и тотално не става за море.
                    Обикновенно тоя двигател се ползва с акумулатора от колата. Върви задължително в комплект с хубави гребла и кабели за ток. На есен си купуваш нов акумулатор.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                      Освен ако нямаш много дълъг кабел за да се влючиш в мрежата друга причина за такъв двигател няма.Имам една ямаха 2 коня и една от наи добрите ми покупки ,не че ми трябва но не си я давам.
                      Grand Vitra ddis 2008
                      SEAT Althea XL tsi 2010
                      Mitsubishi Canter

                      Коментар


                      • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                        Аз мисля да взема нещо таков, малко, за резервен двигател.
                        Ако верно не ти трябва, дай да ти я пазя...
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                          А аз се чудя какво да правя едно извънбордово дизелче...
                          27к.с., ама тежи като за 300к.с. Теглото му е около 120кг...
                          Дълъг ботуш...
                          Чудя се за някой риб, ама тя там отива към колесари и т.н...
                          Защото едва ли ще стане на нещо по-компактно (и като добавиш акумулатори и т.н.)...
                          Последно редактирано от slowtraveler; 16-02-14, 17:39.
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                            Я ... ме светни.
                            Че, имам къде да го сложа. Само да има читаво вдигане .... хидравлик или електро.
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                              Tilt-а му е ръчен ...
                              Паленето - електрика (има и алтернатор в маховика).
                              Двигателчето е YANMAR D27A...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: Въпроси за извънбордовия двигател !

                                Първоначално публикуван от Igrata91 Преглед на мнение
                                Здравейте имам проблем с един мотор Ветерок. Проблема е в охлаждането изведнъж както си работеше добре спря да охлажда, загрява и не иска да работи. Не съм го разглобявал и незнам какъв може да е проблема. Ако някои се е сблъсквал с това и го е отварял ще съм много благодарен да сподели информация как става. Ето го и мотора старичък е но ми върши добра работа.
                                [ATTACH=CONFIG]682559[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]682560[/ATTACH]
                                Цитат от друг форум

                                "Подариха ми мотор Ветерок 8М, за всеобщо учудване взе че запали от втория - третия път , но..........радоста беше кратка Нямаше контролна струя за водата и загряваше много бързо./ все пак Альоша го е сделал след порядъчен запой в неделя сутрин/ Оказа се че проблема е решим, трябва само да имаш подръка ключ No 10 и голяма отверка и дерзай.
                                Оказа се , че за да стигнеш импелера за водата, трябва да разкачиш мотора от ботуша, изкарваш щифта на лоста за скоростите и всичко лъсва. Свалят се болтчетата на капака на импелера/средната част на ботуша/ и самия импелер се държи на шпонка която се бе разместила и той се въртеше свободно около оста!
                                О.............. геройски миг!!! Сглобяваш по обратния ред и пърпориш!"

                                Ипелера е нещо такова Натиснете снимката за да я уголемите

Име:scheme.jpg
Прегледи:1
Размер:21.5 КБ
ID:5564827
                                When I'm good, I'm very good. When I'm bad, I'm even better!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X