Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
    Защо на клас модифициран не вдигнем размера на гумите.
    Май там ти се кара !?
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • #32
      От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
      Май там ти се кара !?
      Бай Матьо с тия мостове от Унимог какво се оглежда в по-лекия клас

      Коментар


      • #33
        От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
        клас Модифициран - (това е бившият клас Хоби) - предназначен е за модифицирани джипове с ограничение на гуми до 85 см. Машините в този клас могат да бъдат модифицирани свободно, но трябва да се запази оригиналната рама или конструкция, като минималната и дължина трябва да бъде от предния мост, до задния и машината трябва да прилича на автомобил (да може визуално ясно да се различи моделът на джипа). Въвежда се задължително наличие на адекватна предпазна клетка, като седалките и коланите могат да бъдат стандартните за модела. Наличието на лебедка няма да е задължително.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13082012161 modifiedh.jpg
Прегледи:1
Размер:95.5 КБ
ID:5554178
        Това минава ли за клас ''Модифициран'' ?
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #34
          От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
          [ATTACH=CONFIG]670342[/ATTACH]
          Това минава ли за клас ''Модифициран'' ?
          Почвай да го стягаш точно за там е.

          Коментар


          • #35
            От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Тъй-като Асен гори от нетърпение ще му дам някои насоки да работи по джипа.
            1.При изнесен отзад радиатор и/или резервоар купето трябва да е отделено от тях с плътна, твърда преграда(метал, автомоб.стъкло, плексиглас, поликарбонат, флексан и т.н.). Ако отзад има изнесен само резервоар той може само да е затворен в защитна кутия.
            2.Когато тръбопроводите на охл. и/или горивната система минават през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.
            3.Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са боядисани в червено.
            Дерзай!
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #36
              От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Трасетата на Модифицираните и Прототипите различни ли ще са или едни и същи с промени

              Коментар


              • #37
                От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
                Трасетата на Модифицираните и Прототипите различни ли ще са или едни и същи с промени
                Модифициран (същото ще важи и в Стандартен) поне в началото ще има и затворено трасе и ще е по технологията от Разград 2013. Ще се минава през затворено трасе и след това ще има още няколко допълнителни зони (3-4). Зоните се предвижда да са общи, като разликата ще е в разположението на вратите. Зоните ще са широки и идеята е да няма път ограден с ленти, а врати с номерация и посока на преминаване. Така екипажът ще може да си направи стратегия откъде и как да премине, както и дали да заобиколи врата ако тя е непревземаема за него. Ако това се приема добре от състезателите тенденцията е да се преминава изцяло към зони и увеличаване на боят им. Отново ще има зони без помощни средства, зони с непрекъснато движение, масови зони, както и Еврораял зони.

                Целта е времето за каране на даден екипаж да се увеличава, трасетата да са комплексни и разнообразни и използването на помощни средства да намалява за сметка на техничното преминаване.

                Коментар


                • #38
                  От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Тъй като асен НАЙСТИНА гори от нетъпение и от обеснения от разград задавам следните въпроси.
                  1.НЕ трябваше ли да има Раделение между гумите в найголемия клас.Защото тези на който почти не им се различава купето влизат в прото.
                  2.Не трябва да има мека връзка между радиатора изнесен отзад и мотора като минават в купето-Не се разрешава мека връзка или маркучи.Тоест копуваме специялно избрани тръби за веригата.ПОРЕДНА ПРОСТОТИЯ.
                  3.Повдигането на една джипка в клас прото или както е според мен след сумати изгледани филми е всякакво.Или започнахме да копираме ЕВРОТРАЯЛ.Ако от тях взимате пример кажете поне да започнем нови коли.
                  4.Като гледам просто се сменят имената.Явно еволюцията е в имената и още изисквания за раздаване на пари.
                  След толкова изисквания какво развитие ще има относно трасета.
                  Защото едната малка промяна в размера на гумите не променя нещата.Видяхме как на Лазарово се допусна джип с Бутонки в ХОБИ.Аз лично си трая защото мен не ме касаеше ама сега нали УЖ има промяна в класовете.Сигорно ще ме накарате да карам в модифициран и карам затворено трасе за ВРЕМЕ.
                  Ако съм искал щях да съм още с малките гуми.
                  Моля за обеснение какви ще бъдат трасетата и по какъв критерий ще се гледат колите.
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #39
                    От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                    2.Не трябва да има мека връзка между радиатора изнесен отзад и мотора като минават в купето-Не се разрешава мека връзка или маркучи.Тоест копуваме специялно избрани тръби за веригата.ПОРЕДНА ПРОСТОТИЯ.
                    А като ти гръмне маркуча/недай Боже/какво правиш.
                    А като ти се разлива резервоара-визирам твоя.
                    Асене ако ние не мислим за собствената си безопасност,кой ще ни опази?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Просто мислех,че трябва да има разлика във височината на първите два класа,за да може по бързо да вземат флексовете.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        През купето тръби,но поне в единия краи трябва да влезе на маркуч,които е предназначен за такава цел.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                          [ATTACH=CONFIG]670342[/ATTACH]
                          Това минава ли за клас ''Модифициран'' ?
                          Ако го бутнеш още малко ще стане за "Прото".
                          Измежду другото не си маскирал добре колана,с който си го вързал-нещо ми зеленее отгоре.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            След разговор с Стоян стигнахме до следния извод.
                            Ако през купето минават маркучи да бъдат покрити с ламарина с цел пръскане на маркуч.
                            Пламка.Спокойно за новата година ще има резервоар който не само няма да се пръска но и ще се пълни трудно поне да ми е кофти.
                            А я сега кажете спортните седалки какви са?Защото аз нещо немога да схвана.Имам 3,4 комплекта рекаро от голф,астра и едни от поло.Ако продам спаркото на някой ще избия парите за ламарина и ключ маса с 2 вериги защото на мен джипа ако реша да прекъсвам масата трябва да прекъсна 2 вериги независими една от друга спрямо маса
                            Шегата настрана.Каквото кажете ще се направи.Но единствено разпределението в класовете не трябваше да е така ама айде.Ще си се повозим пък каквото ще да става.Нова година нов късмет.Успех на всички участници и организатори.
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • #44
                              От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                              Модифициран (същото ще важи и в Стандартен) поне в началото ще има и затворено трасе и ще е по технологията от Разград 2013. Ще се минава през затворено трасе и след това ще има още няколко допълнителни зони (3-4). Зоните се предвижда да са общи, като разликата ще е в разположението на вратите. Зоните ще са широки и идеята е да няма път ограден с ленти, а врати с номерация и посока на преминаване. Така екипажът ще може да си направи стратегия откъде и как да премине, както и дали да заобиколи врата ако тя е непревземаема за него. Ако това се приема добре от състезателите тенденцията е да се преминава изцяло към зони и увеличаване на боят им. Отново ще има зони без помощни средства, зони с непрекъснато движение, масови зони, както и Еврораял зони.

                              Целта е времето за каране на даден екипаж да се увеличава, трасетата да са комплексни и разнообразни и използването на помощни средства да намалява за сметка на техничното преминаване.
                              Не знам дали правилно съм разбрал но ако трите класа карат едновременно в една и съща зона както беше едната на Разград не знам тогава как времето за каране ще се увеличава като всеки ще бърза да влезе в зоната за да се вмъкне във времето и тогава техничното каране остава на заден план

                              Коментар


                              • #45
                                От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Броят на зоните ще е по-голям и не във всички ще карат и 3-те класа едновременно. Някои ще за общи само за 2 класа, може да има и зони само за един клас, а времето за преминаване на дадена зона ще е съобразено със сложността и . Например представи си 8 зони на ден за Прототип по 15 мин във всяка зона, имам предвид общото време за деня ще се увеличава, не времето в една зона
                                Последно редактирано от Стоян Францов; 14-01-14, 21:04.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X