Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Не познавам ни ФедерациЙ, ни КонфронтациЙ. Само че не ми е ясно какъв ти е проблемът?!? Ако колеги след многократни кълбета при скорост 80-90 км/ч са се отървавали с дребни наранявания, защото са имали стабилна клетка и са били здраво вързани с 4-точков колан в спортна седалка и с каска на главата, то със сигурност същите мерки ще вършат работа и при търкаляне с по-малка скорост. Ако ти си готов да рискуваш да се пребиеш или осакатиш, тъй като поради някакъв странен инат се противиш на мерки за безопасност, само защото фигурирали в правилник на БФАС, то това би било твой проблем, ако ставаше въпрос за разходки. Главата си е твоя - троши си я, както намериш за добре. Само дето при състезание заради тебе ще си го отнесе и организаторът.
    Чавдаре аз лично проблем нямам.Ако си си направил труда да прочетеш какво съм написал ще се сетиш че аз лично съм твърдо За седалки и колани.Но както се съгласиха не малко хора неща от сорта мрежи и прочие са за този който РЕШИ сам да ги използва.И моля те не ми визирай хора който са е търкаляли с скорости и други формати на състезания.Защото се намесват други дисциплини.Рали шампионата защо нямат мрежи?Данеби да няма шанс да се търкалят?Не искам да се обиждаш но според мен Траяла си е траял дори както казва Витан Треил.
    Витан-Каде видя че мотивирам за неспазване на безопастноста?Дали просто се стремиш да си навсякаде.
    Пак казвам има сбирки в София или ако не си от тук на някое състезание вечерта не се покажеш и да си изявиш мнението пред хората.Никой няма да се разсърди или обиди.
    Относно безопастноста на публиката днес лично на мероприятие в София с човек много вещ с мероприятията в света си поговорихме и сподели че на последното състезание в Северна Америка са пострадали много хора от излетяла кола в публиката даже имало и смъртен случей.Такива неща са се случвали и в Бг на друг вид мероприятия от офф-роуда.Всичко е до колтура и самосезиране на даден зрител.
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #92
      От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
      За да не се окажа голословен:

      http://www.eurotrial.it/PDF/Regulations2013-en.pdf - това са изискванията за Евротраяла.
      Това ви го пусках още миналата година http://www.offroad-bulgaria.com/show...64#post1941164,ама тогава не му обърнахте много внимание май и сега стигате пак там от където тръгнахте.Само да си изкажа и моето мнение,повече като семкаджия и наблюдател.Направете правилника за техническите изисквания,но не се увличайте и не прекалявайте,за да не останат 3 евротраялки в веригата.И май е време да престанете да обръщате такова голямо внимание на човек който се крие зад някакъв аватар и ник на ....... и не смее да да се покаже,но зад клавиатурата е СИЛЕН и се държи като ВЕЩО лице в сферата на ТРАЯЛА.
      Последно редактирано от Стоян Францов; 03-06-13, 09:08. Причина: стига с тоя Витан
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • #93
        От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
        Това ви го пусках още миналата година http://www.offroad-bulgaria.com/show...64#post1941164,ама тогава не му обърнахте много внимание май и сега стигате пак там от където тръгнахте.Само да си изкажа и моето мнение,повече като семкаджия и наблюдател.Направете правилника за техническите изисквания,но не се увличайте и не прекалявайте,за да не останат 3 евротраялки в веригата.И май е време да престанете да обръщате такова голямо внимание на човек който се крие зад някакъв аватар и ник на ....... и не смее да да се покаже,но зад клавиатурата е СИЛЕН и се държи като ВЕЩО лице в сферата на ТРАЯЛА.
        VITAN ли си МОГУЛ ли си-недей да визираш на колегите правописа(не всички знаят какво означава червената вълнообразна линийка под думата докато пишеш),защото нямаш толкова часове зад компа колкото те зад кормилото.
        Предвид този несполучлив опит да се хлъзне дискусията в посока, която няма връзка с темата, ще направя следното кратко обобщение:

        Не Витан е проблемът, който обсъждаме, а безопасността по време на стартовете от веригата. И ако четенето на предните 5 страници не беше избирателно, щеше да е ясно, че се обсъждат бюджетни мерки за безопасност, че има воля на организаторите (които не са федерация) такива мерки да има, не от кокетност, а защото е налице необходимост.

        След като са заявили, че правят верига и планират нови класове от следващия сезон, очевидно идеите им не включват 3 съзтезателни екипа и посочват правилника като пример - по-детайлно описание на странични, подови и таванни панели и клетка.
        Последно редактирано от Стоян Францов; 03-06-13, 09:15.

        Коментар


        • #94
          От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Аз имам конструктивно предложение:
          В такъв тип теми да се вземат под внимание мнения на хора, имащи нещо общо с въпросните състезания, в случая ''Траял''. Състезатели, навигатори, организатори. Мненията на хора, люпещи семки, пиещи бира около трасетата или гледащи клипове пред компа като че ли не важат. Особено на хора, криещи си самоличността.
          Към колегата VITAN: Асенчо може да прави правописни грешки, пишейки- не му е това работата, но има сърце и гъз да кара- всички го виждаме. Ти какво аджеба можеш? Това че пишеш стилно и вярно го видяхме- евала, ашкоулсун, ама какво общо има с траялните състезания?
          На сърбела майката му е чесането.
          Борислав Борисов Русе О885 О37815

          Коментар


          • #95
            От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Само едно не ми стана ясно, защо бе започната тази тема?. Нови средства за безопастност ли искате да измисляте или нещо друго? Може да не харесвате БФАС като мен но поне вижте какво изискват от ФИА.
            Последно редактирано от Стоян Францов; 03-06-13, 09:13. Причина: стига с тоя Витан
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #96
              От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
              Само едно не ми стана ясно, защо бе започната тази тема?. Нови средства за безопастност ли искате да измисляте или нещо друго? Може да не харесвате БФАС като мен но поне вижте какво изискват от ФИА.
              Защото, ако препишем дословно изискванията на ФИА, както каза Асен ще останат да карат 5 милионера, а останалите само ще гледат.
              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

              Коментар


              • #97
                От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Само едно не ми стана ясно, защо бе започната тази тема?. Нови средства за безопастност ли искате да измисляте или нещо друго? Може да не харесвате БФАС като мен но поне вижте какво изискват от ФИА.
                Изискванията ги има и в правилниците за траляните състезания, които аз гледам, но ние търсим евтини решения за любителски състезания. Както виждаш вадя основните неща, които са минимум за безопасност. Още преди да ги извадя ги бяхме набелязали, а ги извадих точно за де не се говори, че сами си измисляме неща.
                Последно редактирано от Стоян Францов; 03-06-13, 09:18.

                Коментар


                • #98
                  От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                  Защото, ако препишем дословно изискванията на ФИА, както каза Асен ще останат да карат 5 милионера, а останалите само ще гледат.
                  Ето жоро много правилно ме е разбрал какво имам в предвид.За догодина найстина ако ще има други класове и преправяне на правилник найстина трябва да се отдели по-голямо внимание на мерките за безопастност но това според мен трябва да стане с диалог между организатори и участници.И този диалог не да се провежда в интернет пространство а да се седне и да се стигне до някакво единно решение.Поне аз така мисля.
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #99
                    От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    Не мога да вдяна,каква е тази препирня изписана на 5 страници,става въпрос за всеки,който е решил да кара,да отдели средно около 250-300лв за да се чуства сигурен във машината си.Съберете се и решете проблема генерално,не е великата инвестиция,вярно пари няма,спонсори хич,но да си риташ здравето не бива.Елементарните неща са:
                    1.Седалка тип корито,закрепена неподвижно за пода(цена от 80-180лв)
                    2.Четири-точкови колани,широки 7см(втора ръка се намират от 100 до 200лв)
                    3.Диагонални тръби на задният рол-кейдж и тавана,който е задължително със твърд покрив,решетки на местата за прозорците,със лесен достъп за отваряне от вън.
                    4.Ключ-маса със втори контакт,дублирана със жило за външно изключване(обозначена и поставена някъде от ляво),при задействане трябва да прекъсне връзка акумулатор и да гаси мотора(нова е около 80лв)
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                      Тоците май не изчезват.Като си изключа ключ-масата при работещ двигател,той продължава да си работи.Също пробвано.
                      Някои дори си сменят акумулатора.
                      Сертифицираните по FIA ключ маси прекъсват ПЛЮСА и имат допълнителен контактор, който прекъсва IGN сигнала (от ключа) и едновременно с това свързва генератора (вече откачен от плюса на акумулатора) към маса през товарно съпротивление за разтоварване на веригата. Няма нищо лошо да се ползва техния опит. Бензина гасне веднага, при дизела нещата са малко по-различни, а и те май много опит с дизели нямат. Е eBay струват по 30-40 лв.

                      Коментар


                      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                        Сертифицираните по FIA ключ маси прекъсват ПЛЮСА и имат допълнителен контактор, който прекъсва IGN сигнала (от ключа) и едновременно с това свързва генератора (вече откачен от плюса на акумулатора) към маса през товарно съпротивление за разтоварване на веригата. Няма нищо лошо да се ползва техния опит. Бензина гасне веднага, при дизела нещата са малко по-различни, а и те май много опит с дизели нямат. Е eBay струват по 30-40 лв.
                        За това става въпрос:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1738.jpg
Прегледи:1
Размер:41.3 КБ
ID:5489526

                        Коментар


                        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                          За това става въпрос:
                          [ATTACH=CONFIG]591725[/ATTACH]
                          Да, точно за това. Топлата вода е измислена.

                          Коментар


                          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            Тоя модел ключ плюс го има при Ники Златков,с обикновенната ключ маса не става.
                            Обикновенната не спира дори и лебедката и гори алтернатори,тя е за изключване на акомулаторите след изключване на мотора в случай че има отечка.Поздрави!
                            Последно редактирано от RYSIA69; 03-06-13, 20:42. Причина: допълнение
                            СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


                            0878209603 0885665118 Качето русия

                            Коментар


                            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              Има го в повечето магазини за камионски авточасти.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                                Има го в повечето магазини за камионски авточасти.
                                този модел с 4-те крачета от доло ли?
                                СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


                                0878209603 0885665118 Качето русия

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X