Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Боре както виждаш хората си искат изисквания като за организаций и федереций.От едни хубави състезания ще се получи едно.Карат си милионерите и това е.Другите ще гледаме.Мислете какво ще правите като изисквания защото да не стане да си карат 5 джипа и това да е.Промяна в правилата посред сезон и драстични изисквания ще отдръпнат много хора от участвие.

    Надявам се повече от участниците в мероприятията да си изкажат мнението.Защото ако те не се обявят някой ще прави каквото си пойска.
    Последно редактирано от ДиДжейДавел; 01-06-13, 23:45. Причина: допълнение
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #77
      От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
      Боре както виждаш хората си искат изисквания като за организаций и федереций.От едни хубави състезания ще се получи едно.Карат си милионерите и това е.Другите ще гледаме.Мислете какво ще правите като изисквания защото да не стане да си карат 5 джипа и това да е.Промяна в правилата посред сезон и драстични изисквания ще отдръпнат много хора от участвие.

      Надявам се повече от участниците в мероприятията да си изкажат мнението.Защото ако те не се обявят някой ще прави каквото си пойска.
      По-добре да се пропуснат едно-две състезания за да има време екипа да направи подобренията, от колкото да стане някой сакътлък.. Безопастността на 1-во място. Всичко друго са подобрения, които така или иначе ще се наложи да се направят.. Траял-а се развива с невероятна скорост и тези изисквания за безопастност не търпят отлагане..

      Коментар


      • #78
        От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Малко по малко се доближаваме до федерации и комисари...
        Най-мразиш да ти тургат заповед нали? Дори и тогава, когато това се прави с цел да не се осакатиш или да не оставиш децата си сираци?
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #79
          От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Чавдаре, ако си дадеш труд да прочетеш мненията ми по-нагоре ще видиш, че последния ти пост не е много на място.

          По отношение на заповедите-ами такъв съм си, закача ли веднъж-не спирам. Чешит такъв, какво да го правя...
          А за федерации и измислени правила отдавна знаеш мнението ми.

          Ама пак ще ми се скарат, че съм си налагал мнението без да са го искали, та мисля да се спра. Както Асенчо каза-в старанието си може да докарате дотам, че в шампионата да останат да карат 4-5 милионера, с все изпълнени изисквания за безопасност.

          Ние цървулите ще си караме по селските кушии. Както си беше и досега. Язък за иначе хубавата идея.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #80
            От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Чавдаре, ако си дадеш труд да прочетеш мненията ми по-нагоре ще видиш, че последния ти пост не е много на място. ...
            Не на място е дежурното ти мрънкане срещу някакви федерации в тема, където се обсъжда такъв сериозен въпрос като мерките за безопасност. Без такива мерки рано или късно на някой ще му свърши късметът и, да не дава Господ, ще стане някой голям сакатлък, след който не шампионат, ами и селска кушия няма да видиш, защото ще ги забранят ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #81
              От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Не на място е дежурното ти мрънкане срещу някакви федерации в тема, където се обсъжда такъв сериозен въпрос като мерките за безопасност. Без такива мерки рано или късно на някой ще му свърши късметът и, да не дава Господ, ще стане някой голям сакатлък, след който не шампионат, ами и селска кушия няма да видиш, защото ще ги забранят ...
              Чавдаре относно безопастноста може да се разберем като хора и БЕЗ ФЕДЕРАЦИЙ.
              Незнам ама на някой хора им е голям мерак всичко да е под една шапка.Дали ще забраняват или няма не се знае.Но както много хора си казаха нека нещата стават едно по едно.Всеки си прави сметката за своята безопастност.
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • #82
                От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Аз лични съм против всякакви федерации. БФАС е пълна с хора, които грам не им дреме за автомобилния спорт.Много ми харесва термина ''Деятел на автомобилния спорт''- това обикновено са чичковци, които не могат да различат седалка от кормило. Единствената им цел е как да изкарат лев /и то сериозен/ от състезателите, които с цената на много лишения все още карат въпреки въпросната федерация.
                На сърбела майката му е чесането.
                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                Коментар


                • #83
                  От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Това тук са любителски състезания и няма федерация, не измествайте темата!

                  Правилата за безопасност, няма да струват милиони и състезанията няма да станат за милионери, така че спокойно.

                  Виждам, че не сте прочели какво предлагам:

                  1. адекватна клетка за безопасност, такива набрзо заварени за да мине номерът не трябва да се допускат.
                  2. спортни седалки
                  3. 4-ри точкови колани и повече точкови (като минимум 3-точкови, както масово използваните Schroth, но през двете рамена)
                  4. тръбарките и колите дето сега са без врати, да имат стабилен плътен под, да имат странични панели (врати), които пазят тялото.
                  5. тръбарките да имат панели на тавана
                  6. мержа, по преценка на екипажа

                  Ключ маси и т.н., всеки нормален джип си има, а който си няма е добре да помисли и да си сложи и това не е кой знае каква инвестиция и не отнема повече от 1 час.

                  В добавка на това и предложенията на Борко, също ги намирам за много смислени

                  -каска, поне за мотоциклет- нагледахме се на каски за велосипеди, строителни, дори и от старите, кожените тип ''бананка'' имаше- поне за мен ми изглеждаше несериозно
                  -здраво закрепени акумулатор и резервоар извън кабината
                  -пожарогасител поне 3кг, за предпочитане СО2- праховите определено не стават
                  -технически преглед от технически грамотни хора
                  -при съдията на всяка зона-пожарогасител, защото при преобръщане на машината не винаги може да се стигне до пожарогасителя в нея

                  Коментар


                  • #84
                    От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                    Чавдаре относно безопастноста може да се разберем като хора и БЕЗ ФЕДЕРАЦИЙ. ...
                    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                    Аз лични съм против всякакви федерации. ...
                    Ами тогава за чий ги намесвате в темата?!? Човекът си е написал ясно какво се предлага и то е повече от смислено. Какво значение има, че подобни изисквания има и правилата на една или друга федерация?

                    За сериозно каране читава клетка си е задължителна. Може да не е от безшевни тръби, но да не е и бутафория от тръби за ауспух или наварена от 100 колена.

                    Спортната седалка също е задължителна. При това, изобщо не е необходимо да е нещо супер скъпо и хомологирано. Важното е да фиксира добре тялото на място. Така при екстремни наклони няма да се свличаш на една или друга страна, поради което няма и да има нужда да се подпираш на съседната седалка или да се държиш за тръбите, а ще можеш спокойно да си държиш геврека и да се съсредоточиш върху карането.

                    Естествено, седалката върви в комплект с 4-точков колан. При това е добре коланът да не е от типа на евтините китайски, в които се нахлузваш все едно слагаш раница, а да е от онези, при които се освобождаваш от колана с едно завъртане на лостчето. Това е важно, ако трябва по някаква причина бързо да напуснеш колата, и особено, ако не можеш да разчиташ на външна помощ.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                      Чавдаре относно безопастноста може да се разберем като хора и БЕЗ ФЕДЕРАЦИЙ.
                      Къде в изложеното тук и обявеното от организаторите видя и буква по темата "федерация"?

                      Безопасността е елемент на състезанията, най-важен, и е ангажимент не само на състезателя, но и на организаторите, че дори и на публика (обясних в една друга тема за ангажирането на отговорността на организатора).

                      Има достатъчно примери, вкл. и в родната действителност, какво се случва, когато липсват елементарни мерки за безопасност.

                      Самият факт, че говорим за "пребиваване" на група лица, на едно "място" предполага, че са налице някакви правила. В състезание, верига, последното има още по-силен отзвук, защото възможните "щети" са с по-големи мащаби.

                      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                      Незнам ама на някой хора им е голям мерак всичко да е под една шапка.
                      Кои са тези хора? Едната "шапка", в контекста на тази тема - верига, или стандарт, както би казал Витан, има за идея да обедини стартове, достатъчно интересни, добре планирани, организирани на базата на единен правилник, с квалифицирани съдии. Какво против което и да било от горното имаш?

                      Независимо от принципните ми различия с организаторите по административните въпроси (коефициент, критерии за коефициент, безполезност на коефициент и т.н.) не мога да не адмирирам тази им идея за дискусия относно "непопулярните" мерки за безопасност - по две причини (първата, че идеята за взаимното възпиране се реализира на практика, за разлика от други мероприятия, където по презумция са виновни участници и публика; и втората - че са предпочели саморегулацията и то "бюджетна", която винаги дава по-добри резултати от метода "власт-подчинение", в прояви, основани на ентусиазъм).

                      На изказванията от рода "не искам", без да са аргументирани, им липсва тежест. Отдавам го на младостта.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
                        Къде в изложеното тук и обявеното от организаторите видя и буква по темата "федерация"?

                        Безопасността е елемент на състезанията, най-важен, и е ангажимент не само на състезателя, но и на организаторите, че дори и на публика (обясних в една друга тема за ангажирането на отговорността на организатора).

                        Има достатъчно примери, вкл. и в родната действителност, какво се случва, когато липсват елементарни мерки за безопасност.

                        Самият факт, че говорим за "пребиваване" на група лица, на едно "място" предполага, че са налице някакви правила. В състезание, верига, последното има още по-силен отзвук, защото възможните "щети" са с по-големи мащаби.



                        Кои са тези хора? Едната "шапка", в контекста на тази тема - верига, или стандарт, както би казал Витан, има за идея да обедини стартове, достатъчно интересни, добре планирани, организирани на базата на единен правилник, с квалифицирани съдии. Какво против което и да било от горното имаш?

                        Независимо от принципните ми различия с организаторите по административните въпроси (коефициент, критерии за коефициент, безполезност на коефициент и т.н.) не мога да не адмирирам тази им идея за дискусия относно "непопулярните" мерки за безопасност - по две причини (първата, че идеята за взаимното възпиране се реализира на практика, за разлика от други мероприятия, където по презумция са виновни участници и публика; и втората - че са предпочели саморегулацията и то "бюджетна", която винаги дава по-добри резултати от метода "власт-подчинение", в прояви, основани на ентусиазъм).

                        На изказванията от рода "не искам", без да са аргументирани, им липсва тежест. Отдавам го на младостта.
                        Защото витан скача веднага на "Една Шапка" да обесня.
                        Преди време много хора от голямата кройка искаха да си наложат правила за безопастност и стандарт за който.
                        По въпрос на това което изброява Стоян съм на мнение.

                        1.Как ще се оцени дадена клетка как е заварена?Печат ли искаме за хомологация и якост?
                        2.Спортни седалки много хора ще си сложат седалка тип рекаро от спортна кола която е произведана ЗАВОДСКИ с такива?Тогава този вид седалка няма да е сигорна ли?
                        3.За коланите съм напълно съгласен.Спасяват страшно много.А й дори да имаш СПОРТНИ СЕДАЛКИ както казвате без колани са безсмислени.
                        4.Неможе една кола тръбарка или не да му наложиш праг на вратата.Относно безопастност.Това е определено спрямо екипаж.Неможе да се прави сръвнение между един човек 80кг който влиза трудно и един 60кг който се шмугва бързо на мястото си.Това изискване поне според мен освен това че трябва да имат стабилен под е безмислено.
                        5.Панел на тавана според мен е напълно ненужен когато има Хикс от тръбите на ролбара.
                        6.За мрежите си говорихме достатачно и смятам че се стигна до разбирателство.

                        Относно Витан и Чавдар.
                        Намесвам федераций защото пускате същите номера и конфротаций за безопастност и правилник както са в други шампионати.Затова за щастие определен организатор не се съгласи да е към вас.
                        Витан айде моля те най накрая или се покажи като деятел без да се криеш който си и да ми говориш в 3-то лице и да даваш съвети какви да бъдат колите и безопастност за публиката седни като нормален човек седни с хора който организират и участват и си кажи мненеито.
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • #87
                          От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                          Защото витан скача веднага на "Една Шапка" да обесня.
                          Преди време много хора от голямата кройка искаха да си наложат правила за безопастност и стандарт за който.
                          По въпрос на това което изброява Стоян съм на мнение.

                          1.Как ще се оцени дадена клетка как е заварена?Печат ли искаме за хомологация и якост?
                          2.Спортни седалки много хора ще си сложат седалка тип рекаро от спортна кола която е произведана ЗАВОДСКИ с такива?Тогава този вид седалка няма да е сигорна ли?
                          3.За коланите съм напълно съгласен.Спасяват страшно много.А й дори да имаш СПОРТНИ СЕДАЛКИ както казвате без колани са безсмислени.
                          4.Неможе една кола тръбарка или не да му наложиш праг на вратата.Относно безопастност.Това е определено спрямо екипаж.Неможе да се прави сръвнение между един човек 80кг който влиза трудно и един 60кг който се шмугва бързо на мястото си.Това изискване поне според мен освен това че трябва да имат стабилен под е безмислено.
                          5.Панел на тавана според мен е напълно ненужен когато има Хикс от тръбите на ролбара.
                          6.За мрежите си говорихме достатачно и смятам че се стигна до разбирателство.

                          Относно Витан и Чавдар.
                          Намесвам федераций защото пускате същите номера и конфротаций за безопастност и правилник както са в други шампионати.Затова за щастие определен организатор не се съгласи да е към вас.
                          Витан айде моля те най накрая или се покажи като деятел без да се криеш който си и да ми говориш в 3-то лице и да даваш съвети какви да бъдат колите и безопастност за публиката седни като нормален човек седни с хора който организират и участват и си кажи мненеито.

                          1.Как ще се оцени дадена клетка как е заварена?Печат ли искаме за хомологация и якост? - не можем да оценим как е заварена, няма да искаме хомологация, но няма да се приемат бутафорни клетки, и можем да видим дали е хваната правилно и дали има нужните елементи. (пример - клетката на Кията на Коки на фестивала)

                          2.Спортни седалки много хора ще си сложат седалка тип рекаро от спортна кола която е произведана ЗАВОДСКИ с такива?Тогава този вид седалка няма да е сигорна ли? - Рекарото върши работа на този етап, всяка която ти държи тялото и не ти позволява да се лашкаш е добра.

                          3.За коланите съм напълно съгласен.Спасяват страшно много.А й дори да имаш СПОРТНИ СЕДАЛКИ както казвате без колани са безсмислени. - тук няма какво да кажа

                          4.Неможе една кола тръбарка или не да му наложиш праг на вратата.Относно безопастност.Това е определено спрямо екипаж.Неможе да се прави сръвнение между един човек 80кг който влиза трудно и един 60кг който се шмугва бързо на мястото си.Това изискване поне според мен освен това че трябва да имат стабилен под е безмислено. - странчният диагонал, за който се говори по горе , какво му пречи да е и основа за панел след него, ще те пази от колчета, него така и така го има, т.е. панела не променя начина на влизане и излизане.

                          5.Панел на тавана според мен е напълно ненужен когато има Хикс от тръбите на ролбара - при обръщане трябва да има и панел на тавана, не само един Х, както пода трябва да е стабилен, така и тавана, всички коли в Евротраяла имат таван.

                          6.За мрежите си говорихме достатачно и смятам че се стигна до разбирателство. - мрежа който иска.
                          Последно редактирано от Стоян Францов; 02-06-13, 17:11.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                            Защото витан скача веднага на "Една Шапка" да обесня.
                            Преди време много хора от голямата кройка искаха да си наложат правила за безопастност и стандарт за който.
                            Не знам заради правописа ли, но не успях да разбера "обяснението".

                            Аз лично не виждам проблем в използването на понятието "верига", най-малкото защото има обща воля на различните организатори, това да не е просто механичен сбор от отделни стартове, заради едното класиране, а да бъде своеобразен "фундамент" с всичките му позитиви, изброени по-горе.

                            Преди време, хората са карали с отрязани покриви и без клетки, без каски, но нещо ги е мотивирало да почнат да слагат. Какво ли е било? И следва ли всичко да се "открива" на принципа "проба-грешка" и да правим елементарни "открития" със закъснение, само поради причина присъщото ни свойство, именувано отрицание?

                            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                            По въпрос на това което изброява Стоян съм на мнение....
                            Не мога да се съглася с теб (с изброените тези "против"). Колкото и да се опитват да обясняват други организатори, че налагат стандарти, и че стартовете от веригата са "друсни полянка" - не са прави. И за двете. И точно поради това, че не говорим за неделен излет, с тъщата, съседа и кучето, се налага да не пренебрегваме безопасността.

                            Ще се повторя, но след като вървим напред, иновативни разработки (дори да са такива само за нашите ширини), е редно да има кореспондиращо обезопасяване. Взаимосвързани са.


                            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                            Относно Витан и Чавдар.
                            Намесвам федераций защото пускате същите номера и конфротаций за безопастност и правилник както са в други шампионати.Затова за щастие определен организатор не се съгласи да е към вас.
                            Витан айде моля те най накрая или се покажи като деятел без да се криеш който си и да ми говориш в 3-то лице и да даваш съвети какви да бъдат колите и безопастност за публиката седни като нормален човек седни с хора който организират и участват и си кажи мненеито.
                            Не знам кое "вас" визираш и кой организатор точно, но който и да е той, ако мотивира състезателите само с липсата на правила за безопасност, определено е сгрешил.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              За да не се окажа голословен:

                              http://www.eurotrial.it/PDF/Regulations2013-en.pdf - това са изискванията за Евротраяла. В него може да се види:

                              1. как трябва да изглеждат клетките,
                              2. ясно е описано че трябва да има панел на тавана м/у предната и задната част на клетката (А-bar и B-bar)
                              3. задължително трябва да има поне 1 страничен диагонал (doorbar), ако няма врати и нищо не пречи ние да искаме панел и под този диагонал.
                              4. описано е за седалките и коланите

                              Там разбира се има и много изисквания как точно да са направени клетките, от какви материали да са панелите и какво ли не още. Ние не целим строги правила, обаче искаме минимални такива с цел безопасност.

                              Реших да отида и до Италия тази година и на живо да видя от извора. 3 и 4 август във Вилагранде ди Монтекопиоло (на около 150 км от Болоня) ще се проведе Евротраял 4х4 Италия. Информаиция за събитието може да се види: http://www.eurotrial.it/eng/programma.htm Виждам че ще има палатков лагер и т.н. Ако има и други ентусиасти можем да идем заедно.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Pista.jpg
Прегледи:2
Размер:252.6 КБ
ID:5489087


                              Последно редактирано от Стоян Францов; 02-06-13, 18:57.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                                ... Относно Витан и Чавдар.
                                Намесвам федераций защото пускате същите номера и конфротаций за безопастност и правилник както са в други шампионати.Затова за щастие определен организатор не се съгласи да е към вас. ...
                                Не познавам ни ФедерациЙ, ни КонфронтациЙ. Само че не ми е ясно какъв ти е проблемът?!? Ако колеги след многократни кълбета при скорост 80-90 км/ч са се отървавали с дребни наранявания, защото са имали стабилна клетка и са били здраво вързани с 4-точков колан в спортна седалка и с каска на главата, то със сигурност същите мерки ще вършат работа и при търкаляне с по-малка скорост. Ако ти си готов да рискуваш да се пребиеш или осакатиш, тъй като поради някакъв странен инат се противиш на мерки за безопасност, само защото фигурирали в правилник на БФАС, то това би било твой проблем, ако ставаше въпрос за разходки. Главата си е твоя - троши си я, както намериш за добре. Само дето при състезание заради тебе ще си го отнесе и организаторът.
                                Последно редактирано от Чавдар (V93); 02-06-13, 21:32.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X