Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - общи приказки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

    Хайде да видим тия неща в малко по различна светлина:

    Сливен: А-5000 (1 място), Б не участва (1.9 коефициент)
    Лазарово: Б 9000 (1 място), А не участва (1.8 )
    Зверино: А 5400 (1 място), Б не участва (1.7)
    Разград: В 9000 (1 място), А има 7000 точки (3 място) (1.8 )

    В - 18 000 с 2 участия и 2 първи места
    А - 17 400 с 3 участия и 2 първи места и едно 3-то място

    по другата система:
    В - 54 + 54 = 108 точки
    А - 57 + 51 + 32 = 140 точки

    кое е по-справедливо?
    Последно редактирано от Стоян Францов; 05-05-13, 22:46.

    Коментар


    • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

      Първоначално публикуван от Стоян Францов (g_gosho) Преглед на мнение
      Хайде да видим тия неща в малко по различна светлина:

      Сливен: А-5000 (1 място), Б не участва
      Лазарово: Б 9000 (1 място), А не участва
      Зверина: А 5400 (1 място), Б не участва
      Разград: В 9000 (1 място), А има 7000 точки (3 място)

      В - 18 000 с 2 участия и 2 първи места
      А - 17 400 с 3 участия и 2 първи места и едно 3-то място


      е дали това е по-справедливо?
      В предишно мнение №66, показах, че и при сегашната схема, подобни варианти са възможни (цитат в италик по-долу) и че всички след 4-то място са повече прецакани, заради големите разлики в прогресията.

      Факт е обаче, че контролните точки отразяват реални усилилия на състезателите, сложност и техничност на трасето на организаторите и цялото преобразуване се явява излишно.

      Ето:

      Да се върнем на темата с коефициента. Ако приемем, че той бъде запазен в този му вид, ето малко изчисления:

      Състезатели: А и Б

      А взема участие в 2 състезания от веригата, които примерно са с коефициент 1.9, където печели 1во място, и не взема участие в другите 2 състезания. За крайното класиране във веригата А има общ сбор от 114 т. (2*30*1.9).
      Без коефициент А би имал 60 точки за тези си участия.

      Б взема участие в 4-те старта на веригата, като примерно се класира два пъти на второ място (2*23*1.9), веднъж 7ми (8*1.7) и веднъж 8ми (6*1.7), или общо 111.2 точки.
      Без коефициент Б би имал 60 точки за тези си участия.

      Без коефициент и двамата участници биха имали равен брой точки, с коефициент, който увеличава разликите, този, взел участие на половината стартове от веригата печели.

      Каква би била мотивацията на участник Б, който е полагал усилия за 4 старта и има еднакъв брой точки за крайното класиране?

      Аз виждам смисъл веригата да насърчава състезателите да вземат участие в по-голям брой стартове, което значи повече конкуренция, повече мотивация за всички.
      Последно редактирано от Vitan; 05-05-13, 22:55.

      Коментар


      • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

        Не че нещо ми е ясно но не може ли да е малко по-просто,че тези хиляди точки ме лично мен стресират.Не става ли някак по-просто ,например,печелиш 10 състезания ставаш шампион.Не участваш само в едно ,не ставаш щото не си завършил всички.Не вярвам да може 5 екипажа да имат например 3,първи,3 втори и еднакъв брой трети места.Пък и ако е така защо да не са всичките пет екипажа на първо място,нали са показали еднакви резултати.

        Коментар


        • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

          Аз съм за отделянето на прототипите в отделен клас,но за клас експерт какви ще бъдат критериите.Хобито също да бъде в два класа,за да има равнопоставеност донякъде.Има за какво да се помисли за догодина ....

          Коментар


          • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

            Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
            Аз съм за отделянето на прототипите в отделен клас,но за клас експерт какви ще бъдат критериите.Хобито също да бъде в два класа,за да има равнопоставеност донякъде.Има за какво да се помисли за догодина ....
            +1
            На сърбела майката му е чесането.
            Борислав Борисов Русе О885 О37815

            Коментар


            • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
              Не че нещо ми е ясно но не може ли да е малко по-просто,че тези хиляди точки ме лично мен стресират.Не става ли някак по-просто ,например,печелиш 10 състезания ставаш шампион.Не участваш само в едно ,не ставаш щото не си завършил всички.Не вярвам да може 5 екипажа да имат например 3,първи,3 втори и еднакъв брой трети места.Пък и ако е така защо да не са всичките пет екипажа на първо място,нали са показали еднакви резултати.
              Именно, опитвам се да обясня, че контролните точки, така или иначе, по естествен път, отразяват и умения на участници и сложност и техничност на съответното трасе, което презумираме като прерогатив на организаторите. При сегашната схема вземаме реалните контролни точки и почваме да ги преобразуваме и умножаваме по коефициенти, които със същия успех могат да правят по-големи или по-малки разлики, съобразно ползваната прогресия и формулата на коефициента.

              Коментар


              • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                Безсмислено е да спорим повече за тия коефициенти, като натрупаме повече реални данни тогава може пак да говорим. Аз мисля, че сегашната заложена схема е достатъчно обективна и покрива всички елементи за коректно оценяване на участниците. След края на веригата ще анализираме резултатите и ще видим дали е имало ощетени при такава схема, ако има схемата ще се коригира.

                Понеже Витан обича математиката и прави вечно анализи, ще му препоръчам да види как се прави коефициента за класиране на учениците в СМГ (Софийска Математическа Гимназия) и да види там математиците дали пак не са станали субективни и дали и там не изкривяват реалните умения и т.н.

                При всяка схема могат да се посочат частни случаи, които поднесени по определен начин да я компрометират и осмеят, както и обратното. Така че предлагам това да го спрем вече, че и на мен ми писна и на края на сезона да анализираме данните. Лично ще му предоставя на Витан, всички данни и дано намери най-доброто.

                Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                Аз съм за отделянето на прототипите в отделен клас,но за клас експерт какви ще бъдат критериите.Хобито също да бъде в два класа,за да има равнопоставеност донякъде.Има за какво да се помисли за догодина ....
                Нали и аз за това говоря. Имам и конкретни идеи вече как да се направят трасетата така, че Прототип и Експерт да карат в едни зони и да нямат проблеми с проходимостта (в зоната ще има и по-лесен път и по-труден с е различни точки, прото ще атакува по-трудния, експерт по-лесния, но може и обратното въпрос на избор). В Хобита пък - Хоби и Ентусиаст - Хоби кара екстремите, Ентусиаст заобикаля екстремите и може би кара по по-кратко трасе. Има време да се измисли.
                Последно редактирано от Стоян Францов; 05-05-13, 23:14.

                Коментар


                • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                  Първоначално публикуван от Стоян Францов (g_gosho) Преглед на мнение
                  Безсмислено е да спорим повече за тия коефициенти, като натрупаме повече реални данни тогава може пак да говорим. Аз мисля, че сегашната заложена схема е достатъчно обективна и покрива всички елементи за коректно оценяване на участниците. След края на веригата ще анализираме резултатите и ще видим дали е имало ощетени при такава схема, ако има схемата ще се коригира.

                  Понеже Витан обича математиката и прави вечно анализи, ще му препоръчам да види как се прави коефициента за класиране на учениците в СМГ (Софийска Математическа Гимназия) и да види там математиците дали пак не са станали субективни и дали и там не изкривяват реалните умения и т.н.

                  При всяка схема могат да се посочат частни случаи, които поднесени по определен начин да я компрометират и осмеят, както и обратното. Така че предлагам това да го спрем вече, че и на мен ми писна и на края на сезона да анализираме данните. Лично ще му предоставя на Витан, всички данни и дано намери най-доброто.
                  Не виждам връзка между класирането за СМГ и това в трейл веригата, и съм убеден, че и ти не виждаш такава, но явно казусът "Витан", ти е трън в очите.

                  Изобщо не е безсмислено да гледаме класирането от различни ъгли, и не намирам за частен случай, умножаването на реалните контролни точки на хората по една лопата коефициенти, ползвани в класирането за СМГ, при условие, че елементи като сложност и техничност, така или иначе са включени вече веднъж в тия контролни точки.

                  Коментар


                  • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                    Стояне,никой,не спори с никого,това мисля че е тема за траялните състезания,и всеки си изказва мнението.Не караме никой да променя сегашните правила.Не зависимо дали си състезател или като мен люпиш семки,всеки може да напише какво мисли,пък ако искат може и организаторите да се сетят за някой позитивна идея.Лично аз,съм на мнение,че колкото едни правила са по-прости толкова са по-ясни.Има ли коефиценти ,имали от-до работата е като българските закони ,писани за адвокати и да могат да се тълкуват и така и така.Прав си че трябва да се разделят прототипите от по стоковите машини,защото така ще се загуби масовоста.Щото в малка България може да се изкарат едва ли повече от 10-истински прототипа,а шампионат с 10 участника си е дно нищо,обречено на умиране.Щото всеки зрител си вика че с такава машина и той го може това.Масовоста се държи на това че всеки собственик,на дори и най-стоковата джипка се асоцира с неговата си марка и някой участник, но джиповете трябват да приличат поне някой от тях на джипове.И да могат да се зарибяват нови участници,които през годините да си развиват машините според тяхното виждане.

                    Коментар


                    • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                      Стояне,никой,не спори с никого,това мисля че е тема за траялните състезания,и всеки си изказва мнението.Не караме никой да променя сегашните правила.Не зависимо дали си състезател или като мен люпиш семки,всеки може да напише какво мисли,пък ако искат може и организаторите да се сетят за някой позитивна идея.Лично аз,съм на мнение,че колкото едни правила са по-прости толкова са по-ясни.Има ли коефиценти ,имали от-до работата е като българските закони ,писани за адвокати и да могат да се тълкуват и така и така.Прав си че трябва да се разделят прототипите от по стоковите машини,защото така ще се загуби масовоста.Щото в малка България може да се изкарат едва ли повече от 10-истински прототипа,а шампионат с 10 участника си е дно нищо,обречено на умиране.Щото всеки зрител си вика че с такава машина и той го може това.Масовоста се държи на това че всеки собственик,на дори и най-стоковата джипка се асоцира с неговата си марка и някой участник, но джиповете трябват да приличат поне някой от тях на джипове.И да могат да се зарибяват нови участници,които през годините да си развиват машините според тяхното виждане.
                      Говоря за Витан, той иска да спори.

                      Коментар


                      • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                        Първоначално публикуван от Стоян Францов (g_gosho) Преглед на мнение
                        Говоря за Витан, той иска да спори.
                        Ще си позволя да ти припомня, че си обявил, че организараш трейл верига, и че това е темата на настоящата дискусия. Твърденията ти какво иска Витан, без той да е обективирал такива, нямат отношение по темата, поради което предлагам да ги прескочим, за да не късаме логиката на постовете.

                        Напълно съм съгласен с r_vardarov - и за това да се ползват прости и обективни правила, и за масовостта.

                        Коментар


                        • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                          Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
                          Законът го е казал ясно: "Забранява се.... след употреба на алкохол". Промилите дифиренцират единствено вида отговорност и съответното наказание. Та в тоя ред на мисли 0.5 или по-малко, дори за кечист, си е все незаконно.
                          Защо да е незаконно? Всеки може да участва до 0.5 промила. А ти Витане изсели ли се от Лазарово че вече го няма в местоположението ти?
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                            http://www.trial4x4.net/telcharg/reglement-2013.pdfДо преди малко разглеждах правилника на Държавното първенство на Франция - Trial 4x4, ако си направите труда да го прочетете ще разберете в какви безмислени спорове и заяждания влизате и в какви "селски кушии" се впускаме.
                            Много добре прочетете часта Безопастност , Санкции , Класове абе всичко прочетете.

                            Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                            Защо да е незаконно? Всеки може да участва до 0.5 промила.
                            Незаконно е мой човек, ако си решил да пиеш отивай в механата а не на трасето. През 1999г участвах в състезание и организатора със съдействие на полицията ни проверяваха с дрегер и който имаше алкохол в пробата не участваше. БЕЗОПАСТНОСТ на първо място. Ако извън състезанието се блъснат два автомобила и невинния е с до 0,5 промила познай кой го отнася. От 1994г до сега знаеш ли колко такива съм превозил с ПЪТНАТА ПОМОЩ ?

                            Последно редактирано от banjo; 06-05-13, 00:14.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                              Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                              Защо да е незаконно? Всеки може да участва до 0.5 промила. А ти Витане изсели ли се от Лазарово че вече го няма в местоположението ти?
                              Има Закон за движение по пътищата и там, в чл. 5, ал. 3 законодателят е намерил за нужно да уреди едни обществени отношения, като каже:

                              "(3) (Нова - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) На водача на пътно превозно средство е забранено: 1. да управлява пътно превозно средство под въздействие на алкохол, наркотици или други упойващи вещества;
                              2. да управлява пътно превозно средство, спряно от движение."

                              Промилите алкохол имат отношение единствено към наказанието и неговия вид и размер, а не към нарушаването на правната норма.

                              Това, че в правилника е записано нещо, не значи, че то не противоречи на закона.

                              Правилникът е неофициален документ и и ако противоречи на правна норма, както в случая, приоритет има закона.

                              За ранговете на нормативните актове-виж Закона на нормативните актове.

                              Коментар


                              • От: Верига траялни състезания 4х4 Екстрийм - мнения и коментари

                                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                                http://www.trial4x4.net/telcharg/reglement-2013.pdfДо преди малко разглеждах правилника на Държавното първенство на Франция - Trial 4x4, ако си направите труда да го прочетете ще разберете в какви безмислени спорове и заяждания влизате и в какви "селски кушии" се впускаме.
                                Много добре прочетете часта Безопастност , Санкции , Класове абе всичко прочетете.

                                http://4x4extreme.bg/%D0%BB%D0%B0%D0...8%D0%BD%D0%B8/ - Виж ние къде сме били преди 6 години.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X