Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

    Не сте ли чували за шанса на начинаещия? Сега така сте го зарибили, че с нетърпение ще чака следващото състезание. И на мен ми се искаше купите да са във Варненските екипажи, но както казва чичото на Любо Пенев: ЛИПСА на малшанс...
    Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
    Стефан Арзатов

    Коментар


    • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

      Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
      Не сте ли чували за шанса на начинаещия? Сега така сте го зарибили, че с нетърпение ще чака следващото състезание. И на мен ми се искаше купите да са във Варненските екипажи, но както казва чичото на Любо Пенев: ЛИПСА на малшанс...
      Ако ми позволите, да кажа с няколко думи как виждам нещата от лично моя гледна точка, след като изтрезнях от победата /в преносен и пряк смисъл/:
      Не съм вярвал, че можем да бъдем първи на това състезание, с Данчо /навигатора/ към края на първия ден си говорихме, че сигурно сме към опашката. По никакъв начин не сме бързали, даже на някои точки спирахме да гледаме как ги "превземат" другите.
      На първо място победата дойде заради навигатора - шапка му свалям, успя да намери почти всички точки, и още по-важното - правилната последователност на достигането им. А втория ден беше просто перфектен - всичко откри за отрицателно време.
      На второ място - Витарата е повдигната, с чисто нови гуми "Инса Турбо", и в момента тежи около 950 кг - даже и не буксуваше много. Достатъчно къса и тясна, за да се "провира" в гората.
      На трето място - регламента. Достигането на екстремни точки пеша също помогна /но бих се радвал това да отпадне - свърших въздуха по едно време, изморително беше/.
      И чак след това поставям моите умения като "пилот". Недостатъчният ми опит беше причина да строша каре към средата на първия ден. И се оказа, че от това място излязох само със задно предаване - значи имам още много да уча.

      На това състезание нямах лебедка, нямаше време за подготовка, колата я имам от съвсем скоро. Иначе щях да се "хвърля" и в екстремите!

      Да, "зарибен" съм яко! Поръчах "Силвърстоуните" вече, тече подготовка на Уаз-кови мостове... и т.н.

      Благодаря още веднъж на организаторите, навигатора и колегите - страхотно беше! И очаквам с нетърпение следващото състезание!
      Георги Донев, 0889 437 687
      Nissan Patrol Y60

      Коментар


      • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

        Видях какво съм написал. Не съм успял да кажа най-важното - не съм търсил класиране. И, живот и здраве, догодина на това състезание, дано Витарата да е оборудвана както трябва, първо ще се вкарам в екстремите. Там е истинското предизвикателство и истинското майсторство!
        Неудобно ми е, че сме първи, повярвайте! Но съм и радостен...
        Георги Донев, 0889 437 687
        Nissan Patrol Y60

        Коментар


        • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

          Първоначално публикуван от Георги Донев Преглед на мнение
          Видях какво съм написал. Не съм успял да кажа най-важното - не съм търсил класиране. И, живот и здраве, догодина на това състезание, дано Витарата да е оборудвана както трябва, първо ще се вкарам в екстремите. Там е истинското предизвикателство и истинското майсторство!
          Неудобно ми е, че сме първи, повярвайте! Но съм и радостен...
          А стига де! Неудобно му било ... или си първи или не си Честито за победата, останалото ще си дойде само, струва ми се, че още доста има да те гледаме по състезания.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

            Нали ви казах - здраво се е зарибил. Честито, колега и добре дошъл в безкрайния филм с повдигане, рязане на калници, смяна на мостове, смяна на двигател, смяна на гуми и т.н. и т.н. И няма от какво да ти е неудобно, витарите са се доказвали неведнъж...
            Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
            Стефан Арзатов

            Коментар


            • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

              Браво на момчетата неса и сьс самочувствие като някои колеги напьлно си заслужиха победата

              Коментар


              • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                Първоначално публикуван от Георги Донев Преглед на мнение
                ...Неудобно ми е, че сме първи, повярвайте! Но съм и радостен...
                На другите трябва да им е неудобно, че дебютант ги е бил. Браво!

                Коментар


                • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                  Първоначално публикуван от Георги Донев Преглед на мнение
                  Недостатъчният ми опит беше причина да строша каре към средата на първия ден.
                  Не е от опита.
                  Просто витарите са проектирани за съвсем друг вид каране, и със съвсем друг вид гуми. Ние искаме да ги караме на сериозен терен, със сериозни гуми. Еми-не става. Става, ама след доработки, след които витарата вече не е съвсем витара.

                  Нейсе, ще и сложим други мостове и лебедка, и да се пази конкуренцията, че газим
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Напълно съм на мнението на Бакалов.

                    Идеята за екстремни точки беше моя, за да може по-подготвените джипове да имат по-голям шанс, но по ред причини не се получи така.
                    Дума има и късметът. Ако Петьо и таргата бяха тръгнали за другите екстремни точки-нямаше да загубят толкова време, и щяха да имат повече събрани точки за класирането, но така е на състезание, късметът е немалка част от шансовете за добро класиране.

                    Ако за догодина се приеме пак да сме в същия формат-имам идея да направим два класа-профи(или както там го наречем)-борят се само за екстремни точки, и обикновен-както сегашните "обикновени".
                    Но има време, всичко подлежи на обсъждане, дискусии, за и против, и т.н.

                    Засега съм(сме) доволни от липсата на остри критики, което е показател, че долу-горе сме се справили добре.

                    А мислили ли сте да степенувате точките по трудност? В смисъл тези в дерето, дето ги взеха само Петьо и Таргата да носят не 10 т., а примерно 25? По-леките 10, а другите както сега - 3. Така екипажа си преценява дали иска да обикаля цял ден за 50 точки, или да ги вземе само с две тежки.

                    Коментар


                    • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                      Първоначално публикуван от Даниела Борисова Преглед на мнение
                      А мислили ли сте да степенувате точките по трудност? В смисъл тези в дерето, дето ги взеха само Петьо и Таргата да носят не 10 т., а примерно 25? По-леките 10, а другите както сега - 3. Така екипажа си преценява дали иска да обикаля цял ден за 50 точки, или да ги вземе само с две тежки.
                      Добър въпрос!
                      Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                      Стефан Арзатов

                      Коментар


                      • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                        И други хора се изказаха с тази идея, но става трудно за човека занимаващ се с разчитането на снимките и класирането.
                        Мислил съм и друго-всяка една точка да носи собствен брой точки. Според трудността си, и печеленето на точки, и всеки да си прави стратегията кои точки ще взема. Но става още по-трудоемко за оформяне на класирането.
                        Абе идеи да иска човек. За догодина ще го мислим.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                          Първоначално публикуван от Даниела Борисова Преглед на мнение
                          А мислили ли сте да степенувате точките по трудност? В смисъл тези в дерето, дето ги взеха само Петьо и Таргата да носят не 10 т., а примерно 25? По-леките 10, а другите както сега - 3. Така екипажа си преценява дали иска да обикаля цял ден за 50 точки, или да ги вземе само с две тежки.
                          Правилно.

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          И други хора се изказаха с тази идея, но става трудно за човека занимаващ се с разчитането на снимките и класирането.
                          Не знаам какво му е трудното,ако трябва на заплата ще го назначим.
                          Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

                          Коментар


                          • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                            Не е кой знае колко трудно Коле, даже бих казал, че е елементарно. Примерно точка 116 и 126 носят по 25 взети точки, защото са трудни за достигане, а останалите по 5 точки защото са лесни. И единия край на кабела към антената, а другия, към теУевизора. Това е!
                            Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                            Стефан Арзатов

                            Коментар


                            • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                              Да, тук е лесно. Но ако имаш 12 точки за по 2, 14 за по 3, 10 за 5, 7 за 10, 3 за 15 и 3 за 20(всичко това примерно)-става доста трудно да се кьориш в екрана и да внимаваш да не преебеш някого, че е гадно.
                              Е, ако проверяват 3 или 4 човека пак ще стане, иска се просто по-голям екип.
                              Мислим го. Само да дойде догодина.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                                Ами да! Как не се сетихме по-рано!? Нека да направим някоя точка да носи например 300 точки за крайното класиране, една- 250... пък нека другите като улави да обикалят цял ден. Немога да разбера защо търсите възможност най-добре подготвения автомобил да победи? Във всички останали състезания ще има възможност. Така ще се загуби идеята на формата! Дори не е необходимо да има екстремни точки според мен (екстреми има в другите градове). Нека за всички да бъде еднакво трудно или еднакво лесно- зависи кой как ще си го направи!
                                Красивите думи невинаги са истина, а истинските - невинаги красиви!
                                0887 301 726

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X