Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

    Съжалявам , че чак сега се включвам в темата но още не мога да се оправя с азимутите и немога да си намеря къщата в Стара Загора . Иначе страхотно състезание се получи , най вече за заблудените навигатори . Благодарности на организаторите и на спонсорите за прекрасното преживявяне.
    ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
    тел. 0889 017703
    0897 516030

    Коментар


    • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

      Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
      Съжалявам , че чак сега се включвам в темата но още не мога да се оправя с азимутите и немога да си намеря къщата в Стара Загора . Иначе страхотно състезание се получи , най вече за заблудените навигатори . Благодарности на организаторите и на спонсорите за прекрасното преживявяне.
      Радвам се че формата ви харесва! На мен също ми харесва много и това е една от причините да се захванем с него, а след толкова добри отзиви от ваша страна може би ще остане така. Едно зимно има, нека да има едно и лятото.
      Suzuki Vitara 1.6, 8v, 1998г.
      0899 00 2221 Николай Динков
      skype: kokonp

      Коментар


      • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        Тарга,Точките лесно ги намирах ама ми стана интересно как на точка 116 едното Мицубиши как е успяло да влезе между дърветата след като точката бе поставена около плътна стена от дървета и след щателен оглед,проби и заклещване не успяхме да пробием. Единствения вариант бе рязане на дървета а това както знаем бе изрично забранено.

        Като се загледах в снимката тези дерюги сигурно са от дърветата.

        Искам само да кажа, че нашият екипаж достигна до точката на снимката, спазвайки регламента, без да сече дървета. Промушихме се. Трудно, ама стана. Не коментирам, че кракът на пилота не е върху цифра, ама т.пките му също имаха мнение по въпроса - докато фотографът гласеше фокуса на апарата, те заявиха, че още малко, и ще ги търся подскачащи из гората... И за това си смъкнах крака 30 см надолу. Щото, нали се сещате, да търсиш подскачащи т.пки, немаркирани с лента и цифри, из тая гора, без зададени координати... даже и най-добрия навигатор трудно ще помогне...

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:116.jpg
Прегледи:1
Размер:237.3 КБ
ID:5510137
        Георги Донев, 0889 437 687
        Nissan Patrol Y60

        Коментар


        • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

          Първоначално публикуван от Георги Донев Преглед на мнение
          Искам само да кажа, че нашият екипаж достигна до точката на снимката, спазвайки регламента, без да сече дървета. Промушихме се. Трудно, ама стана. Не коментирам, че кракът на пилота не е върху цифра, ама т.пките му също имаха мнение по въпроса - докато фотографът гласеше фокуса на апарата, те заявиха, че още малко, и ще ги търся подскачащи из гората... И за това си смъкнах крака 30 см надолу. Щото, нали се сещате, да търсиш подскачащи т.пки, немаркирани с лента и цифри, из тая гора, без зададени координати... даже и най-добрия навигатор трудно ще помогне...

          [ATTACH=CONFIG]617165[/ATTACH]
          Тази намерена точка не би трябвало да ви носи 3 точки,защото според регламента на снимката трябваше да се вижда състезателния номер на автомобила.
          Намерили сте точката,промушвали сте се между дърветата ,а фотографа не е направил снимката както трябва.....трябвало му в повече инструктаж по каската
          Последно редактирано от GEORGI Y60; 12-08-13, 20:37.
          NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
          ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

          Коментар


          • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

            Сьгласен сьм на пьлно стеб но и без тия 3 точки момчетата си заслужиха напьлно победата разликата е много голяма по брой точки между 1 и 2 място

            Коментар


            • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

              Първоначално публикуван от deko les 1 Преглед на мнение
              Сьгласен сьм на пьлно стеб но и без тия 3 точки момчетата си заслужиха напьлно победата разликата е много голяма по брой точки между 1 и 2 място
              Колко пъти си висял на въжето на лебедката без да могат гумите да ти помогнат в изкачването , и това в разстояние на 20 метра , а после да направиш маневра на страничен наклон и да се върнеш обратно ... истинския победител в това състезание са Петър и Таргата , и ако екстремните точки бяха степенувани по трудност те щяха да са първи ...
              Нямам нищо против победителите , но да си правиш разходка с GPS и фотоапарат не е същото като да биеш почти отвесни екстреми на лебедка ... защото реално само първия ден имаше значение за класирането , ако на втория ден се беше взело под внимание времето за взимането на всички азимути дали класирането щеше изглежда така ... Реално втория ден нямаше смисъл да се кара се кара ...
              Последно редактирано от Бакалов; 12-08-13, 21:01.
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                Колко пъти си висял на въжето на лебедката без да могат гумите да ти помогнат в изкачването , и това в разстояние на 20 метра , а после да направиш маневра на страничен наклон и да се върнеш обратно ... истинския победител в това състезание са Петър и Таргата , и ако екстремните точки бяха степенувани по трудност те щяха да са първи ...
                Нямам нищо против победителите , но да си правиш разходка с GPS и фотоапарат не е същото като да биеш почти отвесни екстреми на лебедка ...
                +1 Бакалов винаги е бил точен в състезанията.Няма как да висят на лебетка,която е няма.
                Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                АСК Ален Мак

                Коментар


                • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                  Напълно съм на мнението на Бакалов.

                  Идеята за екстремни точки беше моя, за да може по-подготвените джипове да имат по-голям шанс, но по ред причини не се получи така.
                  Дума има и късметът. Ако Петьо и таргата бяха тръгнали за другите екстремни точки-нямаше да загубят толкова време, и щяха да имат повече събрани точки за класирането, но така е на състезание, късметът е немалка част от шансовете за добро класиране.

                  Ако за догодина се приеме пак да сме в същия формат-имам идея да направим два класа-профи(или както там го наречем)-борят се само за екстремни точки, и обикновен-както сегашните "обикновени".
                  Но има време, всичко подлежи на обсъждане, дискусии, за и против, и т.н.

                  Засега съм(сме) доволни от липсата на остри критики, което е показател, че долу-горе сме се справили добре.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                    Аз лебедка нямам и не знам какво е изкачването с нея но виньги сьм преценявал моите вьзможности и на машината а за страничния наклон дори исьм се обрьщал но исьм продьлжавал напред самият формат на сьстезанието е такьв аза екстремите който иска да заповяда в Разград ще се радвам много да се видим

                    Коментар


                    • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                      Няма право никой да се сьрди този формат е повече стратегия и аз лино се надявах за по челно класиране но в последния момент навигацията ни изневери сьщо помогнахме и на колеги и общо взето загубихме около 1 и половина

                      Коментар


                      • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                        Стига обезценявахте победата на момчетата, въпреки, че не се бориха за екстремните точки спечелиха. Втория ден пак бяха с добро време и пълен актив точки. Таргата ако не беше мотал пилота из горите толкова можеше и да са първи, примерно докато опъвахме лебедките назад на точка 171 един джип се чуваше доста време да шуми на близко разстояние, а аз тайно се надявах да я намерят тази точка най-сетне и да ни издърпат, че бяхме запушили подстъпа към нея. Като излязохме от гората Таргата пушеше нервно и като го попитах има ли нужда от помощ отказа. Не забравяйте, че това не е трофи, а и да е пак има екстреми които е по-добре да заобиколиш в полза на класирането, въпрос на тактика.

                        Тарга да не се обидиш, ама взеха да те изкарват голям герой...
                        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                        Телефон - в профила!

                        Коментар


                        • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                          Раде, ако искаш да те заведа да видиш къде стигнаха таргата и Петьо. Именно затова им дадохме награда за най-борбен екипаж.
                          Моето виждане беше, че по-подготвените машини трябва да имат по-голям шанс за добро класиране. Което почти се случи де, просто форматът е такъв, че главната роля за класирането е на навигатора, и както казах-на късмета. Именно защото не сме на състезание по спортно ориентиране, а на такова по офроуд-исках да дам шанс на по-добрия екипаж(екипажът, ако някой не знае има три компонента-пилот, навигатор и машина) да вземе по-добро класиране. Това беше идеята и на екстремните точки.

                          В случая явно Жоро и Данчо с витарата са били по-добрата комбинация от Петьо, таргата и гегата. Но понеже става въпрос за офроуд-не мога да не отдам заслуженото на Петьо и таргата. Просто бяха великолепни в дерето, и ако и другите се бяха набутали там-най-вероятно организаторите щяхме да имаме за задача да ги вадим.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Напълно съм на мнението на Бакалов.

                            Идеята за екстремни точки беше моя, за да може по-подготвените джипове да имат по-голям шанс, но по ред причини не се получи така.
                            Дума има и късметът. Ако Петьо и таргата бяха тръгнали за другите екстремни точки-нямаше да загубят толкова време, и щяха да имат повече събрани точки за класирането, но така е на състезание, късметът е немалка част от шансовете за добро класиране.

                            Ако за догодина се приеме пак да сме в същия формат-имам идея да направим два класа-профи(или както там го наречем)-борят се само за екстремни точки, и обикновен-както сегашните "обикновени".
                            Но има време, всичко подлежи на обсъждане, дискусии, за и против, и т.н.

                            Засега съм(сме) доволни от липсата на остри критики, което е показател, че долу-горе сме се справили добре.
                            Стига намесвайте този късмет, още малко и гледачки които гледат на боб и шамани ще вкарате в темата.
                            Всички знаем какви са правилата, обсъждахме някой моменти преди старта. Всичко е тактика и практика. Това че на някой не са му издържали нервите или адреналина му е бил в повече и е загубил позиция не е късмет. В това състезание всеки си е заслужил точно място. Не се съмнявам в организаторите и начина на оценяването, всичко е по правилник и видяхте как всичко бе на ниво и на време.
                            Петьо и Таргата си взеха наградата за борбеност, синята Витара е събрала най-много точки и заслужено спечели.
                            На мен също никой не ми е виновен че съм тръгнал с "краставицата" и съм се набухал в единия екстрем и съм се заклещил или че не се снимах на двете екстремни контроли. Това е състезание, взимаме добри и лоши решения и си носим позитивите и негативите.
                            Да участвал съм и на състезания с добри трасета и лоша организация но това не е от тях.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                              Боги, никой не критикува класирането, то си е според правилника.
                              Просто се оказа, че екипаж с машина която (все още) е далеч от най-добрата подготовка за офроуд, и с пилот който е за пръв път на състезание благодарение на навигатора.
                              А другия екипаж който като цяло е по-подготвен за ОФРОУД станаха втори. Затова слагам и късмета в уравнението. Разбира се-има и тактика. Ако бяха решили да вземат колкото може повече "лесни" точки, и ако остане време-за екстремни, може би щяха да са по-напред, но така са си решили...

                              Предлагам да сложим край на спора. За догодина ще се постараем да изчистим тазгодишните слабости.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: ИЗГУБЕНИ КРАЙ НОВИ ПАЗАР 3-4 АВГУСТ 2013

                                Форматът на състезанието е такъв, че подготвената или неподготвена машина не са от такова значение. Това го доказа и класирането. Според мен и късметът няма нищо общо. Както каза,Коле, значение има основно стратегията, техниката в ръцете на навигатора и неговите умения да се справи с тази техника, чак след това, може би, в този тип състезание идва умението на пилота. Защото екипажите с по-неподготвените джипове изобщо не се насочиха първо към екстремните точки, а към "лесните", и по този начин успяха да съберат достатъчно точки за добро класиране. Простата аритметика казва следното- за около час се намират около 6 до 8 "лесни" точки, което прави между 18 и 24 точки в класирането на час. Това означава, че трябва на всеки час да вземаш поне две "екстремни" точки, евентуално и една лесна, за да си в крак с останалите. Въпрос на преценка на екипажите. На нас никой освен мен като навигатор, не ни е виновен, че стояхме два часа и половина в дерето с копривата и къпините... Така че и ние можеше да сме много по-напред в класирането, но уви- човек се учи от грешките си. И както се казва "Ако баба ми имаше мустаци- щеше да ми се пада дядо". Всеки от нас е дал максимума от ентусиазма и волята си, за да постигне по-добър резултат. Лично на мен този формат на състезание ми е сефте, видях, че нямало нищо страшно и догодина пак съм при вас, каквито и варианти да изберете!
                                Красивите думи невинаги са истина, а истинските - невинаги красиви!
                                0887 301 726

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X