Мисля че първи номер трябва винаги да бъде запазен за първия от класирането, дали ще го вземе си зависи от него, но да не се дава на друг. Както в мотогп от няколко години никой не кара с номер 1, понеже е запазен за Роси, а той си кара с 46...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Предложения за Ендурошампионат 2006.
Свий
X
-
Първоначално публикуван от GichevМисля че първи номер трябва винаги да бъде запазен за първия от класирането, дали ще го вземе си зависи от него, но да не се дава на друг. Както в мотогп от няколко години никой не кара с номер 1, понеже е запазен за Роси, а той си кара с 46...
ПРАВИЛНО !
Съгласен.
В такъв случай всеки от първите 10 да може да избере номера на позицията на която се е класирал в карая на годината или по-голям от 102010 CRF 250 R
Коментар
-
С цялотo си уважение към теб,Митков,6те ти кажа,4е си противоре4и6 и направо ти се 4удя..
Зна4и първо:
после:ще организираме по сериозни и с международно участие състезания по нататък
А сега!?Сериозни състезания ли 6те правим или 6а са возим малко в събота,4е понеделник тря'а да сме при жените в къ6ти??засега според мен е по удачно да са си само събота състезанията Idea
повечето сме аматьори които се занимават и с други неща и понеделни к са на работа
К. Кулев
Коментар
-
Виж сега Кулев,не може да искаш отдогодина всички да сме професионални състезатели
99 % от участниците си изкарват парите НЕ от състезания,а от някакъв друг тип дейност и е невъзможно да я изоставят за да почнат само да се състезават.И добре че е така щото ако чакахме на професионалисти да направят ендурото просто нямаше да има такова.За справка виж мотокроса,а ако се върнем още по назад виж спидуея
"91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
MG Racing Team
Коментар
-
Според мен тая тема за ендуро шампионата е адски деликатна
Като екстриим, крос и така нататака тествове добре...Ама, аз под екстриим тест разбирам нещо трудно, където неможеш да вириш масура, а да го минаваш бавно и технично. Ама до каква степен е трудността му? Да си трошиш мотора ли?! Аз лично съм за състезанията с по-скоростно трасе
Разбира се това да е горска пътека не е първокласен черен път.
Между другото гледах някъде, че няма да е тъй наречения " От точка до точка", ами ще са две обиколки на едно и също трасе два пъти
Според моите представи за истинското ендуро, трябва да е нещо като: " Да не знаеш какво идва след завоя... Да има постоянно изнененади!"
Отностно класа "Джуниър" има време да се решава, ама според мен трябва пичовете дето ще сме там да сме по двойки. Прекалено млади и начинаещи сме в "истинското" ендуро
Двойки е по- добре, защото единия падне, другия ще му помогне. И според мен и ние трябва да влизаме в класирането на "Национален Ендуро шампионат"
За мен лично е без значение, дали в този клас ще има купи, пари или тем подобни. За мен е важно участието ми и тръпката, която ще изпитам в трудни моменти. На мен това ми влияе добре и ме зарежда позитивно. Мерси за вниманието
Коментар
-
Подкрепям Калин Кулев и мисля, че състезанието трябва да оправдае названието "Издържливост"
Нека се определи Тrace maker, на който да се довери координацията на трасетата за да няма състезанието било тудно, бързо и други подобни. Предлагам ви също постепено да вдигнем дистанцията до тази на истинското състезание т.е. 150-200 км на ден. Какво пречеше например в Тополовград да се мине трасето 4 пъти, като една обиколка се сведе до час вторият манш ?! Аз конкретно можех да карам още 80 км без проблем, а какво остава за младите пичове. Нека състезателите се научат да си разпределят силите правилно и да тренират за издържливост! Само така ще вдигнем нивото на ендурото в България. С час или час и 1/2 каране сме за никъде.
Знам, че сега сме аматьори, но има млади пичове, които не разсъждават като нас и ще се стремят към по-високи постижения, а е важно някой да ги нахъси, а не да ги вкарва в пенсионерския стил. Така няма да постигнем напредък и ще унищожим млади таланти
Все едно в България дисциплината от леката атлетика 10000м бягане да го съкратят на 4762м , тъй като е прекалено дълго и изморява състезателите.
Коментар
-
Току що ми се обадиха от чужбина и ми казаха, че Хускварна има сериозни интереси към ендурошампионата в България и желаят разговори, за които ще се уточним допълнително
Ендурото взе да набира скорост тук и макар още да нямаме федерация по-находчивите фирми проявяват интерес. Явно щом Хускварна е "взела" Облуцки и Мериман, са решили да правят сероизен пробив в ендурото навсякъде !!!
Коментар
-
Фе-де-ра-ция!!! Фе-де-ра-ция!!!Първоначално публикуван от Жоро ХаджиевТоку що ми се обадиха от чужбина и ми казаха, че Хускварна има сериозни интереси към ендурошампионата в България и желаят разговори, за които ще се уточним допълнително
Ендурото взе да набира скорост тук и макар още да нямаме федерация по-находчивите фирми проявяват интерес. Явно щом Хускварна е "взела" Облуцки и Мериман, са решили да правят сероизен пробив в ендурото навсякъде !!!
А относно номерата, наистина е най-добре да се дадат според тазгодишното генерално класиране, Така ако този от е1 е взел №1 нека си кара с №1 и син номер, ако този в Е3 е 12-ти нека да е с №12 в жълт цвят и т.н.
Предлагам това, тъй като не сте триста души и не е страшно номерата да са от 1 до 90 например. Щото "страртира №3 и после пак стратира №3", в интервал от 10 минути малко е ...
Коментар
-
Виж сега Митко,не искам нищо от никого.Ако ще правим състезания да правим състезания.В цял свят състезанията са в неделя,квалификациите в събота.Тука вече се говори за сериозни работи-федерация,Джовани Сала,ала-бала(ако нема рима...ела ме ритниПървоначално публикуван от MMВиж сега Кулев,не може да искаш отдогодина всички да сме професионални състезатели
99 % от участниците си изкарват парите НЕ от състезания,а от някакъв друг тип дейност и е невъзможно да я изоставят за да почнат само да се състезават.И добре че е така щото ако чакахме на професионалисти да направят ендурото просто нямаше да има такова.За справка виж мотокроса,а ако се върнем още по назад виж спидуея
).Ако всичко ще става сериозно,не може да се излагаме!Нали целта е да се развива тоя СПОРТ,а не да се събираме за по чашка.Като ще е спорт,трябват спортисти и всичко да е както трябва инъче е мотосъбор.
Казвм това за Митков,защото ми е странно,как изписа две страници(два монитора) за да защитава идея от световната и задокеанската практика,за нещо за което няма никакво значение и смисъл-дали ще са запалени моторите на старта или...Мноо важно
Значи,това го разбирам като защитаване на някакви по-специални,по -професионални пректики в състезанията,пък в следващия момент-дай състезанията да са в събота,че в неделя да гледаме Уолт Дисни
Номерата няма какво да ги обсъждаме повече.И тука си има добре работеща практика.Някой по в час (вероятно Митков) да каже само какъв цвят трябва да е всеки един фон за 3те класа.
Това определено ще е нещо от което много се нуждаем.Но кой?????И по какъв начин ще бъде обвързан или по-скоро ангажиран той със целия шампионат???Дайте конкретни идеи.Нека се определи Тrace maker, на който да се довери координацията на трасетата
Предлагам ви също постепено да вдигнем дистанцията до тази на истинското състезание т.е. 150-200 км на ден.Лично моето мнение тук е,че тази дистанция,особено при двудневни състезания е много голяма.Ако ще се вдига постепенно,то ще се разбере от самосебе си какво точно се получава и какъв е ефекта.Но Жоре,помисли малко.Това второто е доста силно казано!Защо "само така"??И да не се окаже,че такава дистанция е по-скоро в ущърб?Ако натоварването стане прекалено галямо,а състезанията непосилни,както физически така и финансово,за повечето тазгодишни участници?Масовостта тази година се дължи на аматьоризма и на достъпността на тези състезания.А това,че има успех като популяризиране на спорта,означава,че сме на прав път.Не бива да правим остри завои!Лично на мен най-много ще ми хареса,ако се копира 100% схемата за провеждане на състезания от световния шампионат.Това ще е най-истинския и най-професионалния вариант,но осъзнавам,че това няма да доведе до разцвет на ендурото у нас,а напротив-това ще спре от участие много хора...Само така ще вдигнем нивото на ендурото в България.
Трябва да намерим баланса по средата!!!
ПП.ММ,колко мотоциклоетисти познаваш,които си изкарват парите от състезания??
К. Кулев
Коментар
-
Абе Husqwarna не искат ли да ме вземат и менПървоначално публикуван от Жоро ХаджиевТоку що ми се обадиха от чужбина и ми казаха, че Хускварна има сериозни интереси към ендурошампионата в България и желаят разговори, за които ще се уточним допълнително
Ендурото взе да набира скорост тук и макар още да нямаме федерация по-находчивите фирми проявяват интерес. Явно щом Хускварна е "взела" Облуцки и Мериман, са решили да правят сероизен пробив в ендурото навсякъде !!!
Не знам колко плащат на Мериман,ама аз пари няма да им искам
Упс...Тва беше за "Общи приказки и простотии".Извинявам се.
Моля модераторите да вземат мерки
К. Кулев
Коментар
-
Именно,напълно подкрепям!Трябва да запазим достъпноста на състезанията,но се съмнявам дали двудневния вариант няма да направи точно обратнотоПървоначално публикуван от Калин Кулев
Лично моето мнение тук е,че тази дистанция,особено при двудневни състезания е много голяма.Ако ще се вдига постепенно,то ще се разбере от самосебе си какво точно се получава и какъв е ефекта.Но Жоре,помисли малко.Това второто е доста силно казано!Защо "само така"??И да не се окаже,че такава дистанция е по-скоро в ущърб?Ако натоварването стане прекалено галямо,а състезанията непосилни,както физически така и финансово,за повечето тазгодишни участници?Масовостта тази година се дължи на аматьоризма и на достъпността на тези състезания.А това,че има успех като популяризиране на спорта,означава,че сме на прав път.Не бива да правим остри завои!Лично на мен най-много ще ми хареса,ако се копира 100% схемата за провеждане на състезания от световния шампионат.Това ще е най-истинския и най-професионалния вариант,но осъзнавам,че това няма да доведе до разцвет на ендурото у нас,а напротив-това ще спре от участие много хора...
Трябва да намерим баланса по средата!!!
"91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
MG Racing Team
Коментар
-
Всъщност тази година всичко беше първоначално замислено за два дни състезания.В събота "ориентиране",в неделя затворен кръг.Обаче повечето организатори не намериха сили и желание за второто,най-вероятно защото втория ден не се зачиташе за шампионата.Аз предпочитам състезанията да са два дни,не само защото затворения кръг е атрактивен и много полезен събирайки публика,но и защото товариш мотори,готвиш се,даваш пари за път,за хотели,а караш 2 часа и си тръгваш.Просто някак неопревдани стават в един момент разходите.
Няколко пъти си говорихме с Вендо за това как в събота се застава на старта без никаква загрявка.
Предлагам да има някакъв вид подгряваща тренировка преди състезанията
В световния шампионат явно това е свободния преход преди специалните етапи(екстрийм теста,ендуро теста).Мисля,че това е доста важно!Най-лесно се правят контузии когато се "хвърлиш в боя" направо,без да си загрял.Пък и забелязах,примерно в Тополовград,че втората обиколка бях доста по в кондиция.Чувствах се по-добре,по-сигурен.Карах по-добре.К. Кулев
Коментар
-
Искам да благодаря на Жоро Хаджиев за тази тема, защото тя дава много полезна информация за най-начинаещите, напредналите и по-напредналите до някаде какво ги очаква за в бъдеще, какви "аварии" могат да се появят и как трябва да се избегнат !
Колкото, до стремежа към световните висоти на качество и профисионализъм мисля, че до някаде е добре, но и до някъде се прибързва с матеряла, защото сега настъпващата младеж в спорта ще види зор да гони световни изисквания...
(Аз лично едва ли ще участвам скоро във някакво такова мероприятие (колкото и да ми се иска), но нека помислим и за тези "потребители" на форума които все пак зависят от някой...
----
На мен лично идеята с цветовете (класовете да са с различен цвят) много би облекчила работата, а за това какви ще са цветовете, моля ви се нека не изпадаме в чак толкова големи подробности (а за тези, които толкова много мислят за тези цветове, нека просто вземат цветовете от световните състезания и толкоз)
----
Идеята с номерацията я подкрепям също напълно, защото според мен би станала доста голяма каша ако всеки си избира номер пък после другия искал този номер и така нататък, нека всеки се бори за номера си с който ще се състезава следващия сезон
----
Запален двигател, идеята не ми допада много най-вече, защото на всеки (почти де
)може да се служи изведнъж мотора му да се задави дори (някак си
) и да се мъчи да пали 100 часа...
пък и все пак времето се отчита за каране.... а не палене и каране.. щото все пак малко или много секундата понякога е много важна а идеята за това да ритнеш и примерно ботуша ти да се хлъзне и някак да паднеш и заради това, че не си си купил ботуши с не толкова хлъзгава подметка би било малко гадно все пак
----
1 или 2 дни.... вярно е дават се пари за пътни за хотели и така нататък, кара се по час два..., но все пак някой може пък да не гледата дори да са още вечерта на работа...Уолт Дисни
едва ли проблеми като "трябва да си ходя заради жена ми" и "искам да гледам дисни" са истинските причини
може пък за сметка на това да се направи нощно "шоу" (имам в предвид затворен кръг) в събота и сутринта рано в неделя който трябва да си ходи да си ходи.. така ще се кара повече време... и дори ще го дам като идея:
Събота вечер да се направи затворен кръг на осветено място (заради зрителите не чак толкова за шофиорите, а как ще бъде осветено, незнам но предполагам ще може да се измисли нещо (заради каузата)).В неделя сутринта, потегляне към вкъщи..
Разбира се тази идея има недостатък и той е, че "драйвърите" ще бъдат доста изморени в такъв случай, но пък може да се направи някакво разпределение между изминатото разстояние в двата начина състезание.. (отворен и затворен кръг).
И ако това се направи мисля че всички ще бъдат доволни...
----
За сега толкова от мен надявам се да измисля още нещо..
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар