От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари
Добре. Ама от това което е написал изобщо не личи.
Извинявам му се, ако се е засегнал, не съм имал такава цел. Стори ми се, че е писано от човек който е виждал състезание само като зрител. Досега не съм бил на състезание което да стартира по-късно от 10-11 в първия ден, и да се кара късо трасе. И на всички състезания прегледите и брифингите са били в предходната вечер. За сутринта се оставят колкото може по-малко задачи.
Което не отменя казаното от мен де. Държа си на казаното. Ако трябва да дойда да карам по вашия край(много искам, ама заради финанси...) трябва да тръгна поне 5-6 аса преди обявения час за технически преглед, При това в деня на старта. Което при старт в 10:00 означава, че трябва да тръгна в 2 посред нощ. Щото прегледа ще е от 8. А има разтоварване, разполагане в лагера и т.н. Не, че не мога, ама не е приятно. Затова се тръгва предния ден. Всички правят така. И се оказва, че ако ще се кара три дни-трябва да отпиша и четвъртъка.
Преди два месеца като ходих на Русе не можах да съм на линия от вечерта, та отложих пътуването за сутринта. Въпреки, че ми е само на 120 км, не беше много приятно да ставам посред нощ, да пътувам по тъмно за да съм навреме за техническия преглед.
Пиша всичко това за да се види, че тридневните състезания не са много лесни за състезателите които са по-отдалеч. Иначе си е кеф да караш три дни, няма спор, че така по-ясно си проличава кой колко може и коя машина е по-добре подготвена, но за доста хора ще е трудно да дойдат за три дни. Това за сегашното състояние на състезателите. Разбира се-има хора които могат да отделят и по цяла седмица без да им е проблем, но сега обсъждаме евентуалните пречки.
Добре. Ама от това което е написал изобщо не личи.
Извинявам му се, ако се е засегнал, не съм имал такава цел. Стори ми се, че е писано от човек който е виждал състезание само като зрител. Досега не съм бил на състезание което да стартира по-късно от 10-11 в първия ден, и да се кара късо трасе. И на всички състезания прегледите и брифингите са били в предходната вечер. За сутринта се оставят колкото може по-малко задачи.
Което не отменя казаното от мен де. Държа си на казаното. Ако трябва да дойда да карам по вашия край(много искам, ама заради финанси...) трябва да тръгна поне 5-6 аса преди обявения час за технически преглед, При това в деня на старта. Което при старт в 10:00 означава, че трябва да тръгна в 2 посред нощ. Щото прегледа ще е от 8. А има разтоварване, разполагане в лагера и т.н. Не, че не мога, ама не е приятно. Затова се тръгва предния ден. Всички правят така. И се оказва, че ако ще се кара три дни-трябва да отпиша и четвъртъка.
Преди два месеца като ходих на Русе не можах да съм на линия от вечерта, та отложих пътуването за сутринта. Въпреки, че ми е само на 120 км, не беше много приятно да ставам посред нощ, да пътувам по тъмно за да съм навреме за техническия преглед.
Пиша всичко това за да се види, че тридневните състезания не са много лесни за състезателите които са по-отдалеч. Иначе си е кеф да караш три дни, няма спор, че така по-ясно си проличава кой колко може и коя машина е по-добре подготвена, но за доста хора ще е трудно да дойдат за три дни. Това за сегашното състояние на състезателите. Разбира се-има хора които могат да отделят и по цяла седмица без да им е проблем, но сега обсъждаме евентуалните пречки.


Коментар