Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

    Добре. Ама от това което е написал изобщо не личи.

    Извинявам му се, ако се е засегнал, не съм имал такава цел. Стори ми се, че е писано от човек който е виждал състезание само като зрител. Досега не съм бил на състезание което да стартира по-късно от 10-11 в първия ден, и да се кара късо трасе. И на всички състезания прегледите и брифингите са били в предходната вечер. За сутринта се оставят колкото може по-малко задачи.

    Което не отменя казаното от мен де. Държа си на казаното. Ако трябва да дойда да карам по вашия край(много искам, ама заради финанси...) трябва да тръгна поне 5-6 аса преди обявения час за технически преглед, При това в деня на старта. Което при старт в 10:00 означава, че трябва да тръгна в 2 посред нощ. Щото прегледа ще е от 8. А има разтоварване, разполагане в лагера и т.н. Не, че не мога, ама не е приятно. Затова се тръгва предния ден. Всички правят така. И се оказва, че ако ще се кара три дни-трябва да отпиша и четвъртъка.
    Преди два месеца като ходих на Русе не можах да съм на линия от вечерта, та отложих пътуването за сутринта. Въпреки, че ми е само на 120 км, не беше много приятно да ставам посред нощ, да пътувам по тъмно за да съм навреме за техническия преглед.

    Пиша всичко това за да се види, че тридневните състезания не са много лесни за състезателите които са по-отдалеч. Иначе си е кеф да караш три дни, няма спор, че така по-ясно си проличава кой колко може и коя машина е по-добре подготвена, но за доста хора ще е трудно да дойдат за три дни. Това за сегашното състояние на състезателите. Разбира се-има хора които могат да отделят и по цяла седмица без да им е проблем, но сега обсъждаме евентуалните пречки.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #77
      От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

      Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
      Споделям мнението на Кольо от предният пост.Като състезател и като организатор съм убеден ,че състезанията трябва да са двудневни.Все още не сме толкова напред с финикийските знаци,че да заебем бизнеса или работата си заради хобито.Нали всичко е любителски състезания?!При наличието на спонсори,на асистиращи машини,на състезатели,изкарващи си хляба от тези състезания-ДА,но.... още не сме дорасли.Мнението е мое и не претендирам за миродавност.
      Примерно:Двудневно трофи-събота и неделя,като в неделя може етапа да е кратък/около 20км/,за да приключи до обед и да имат състезателите време да се приберат по местоживеене.
      Петък вечер и събота до 9.00ч записване,брифинг,раздаване на пътни книги .
      Старт събота 10.00ч.-финал на първи ден/около 60-80км/ ТРОФИ 17.00ч!
      Неделя:старт 10.00ч-финал на втори ден/20-25км/ 13.00ч
      Награждаване и това е.

      Така виждам нещата аз.
      +1 Никой няма да ме търпи два пъти в месеца да отсъствам от сряда на обяд, та до следващия понеделник. Който е патрон- хубаво, ама голяма част не сме.
      На сърбела майката му е чесането.
      Борислав Борисов Русе О885 О37815

      Коментар


      • #78
        От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Правилно! Няма нужда да се четат правилници. После винаги може да се напсуват съдиите или организатора ...
        Май там ми е проблема , че чета правилниците по състезанията ... а съдия или организатор никога не съм псувал , макар че имаше едни дето си заслужаваха псувните ...
        По повод двудневно или тридневно трофи ще ви дам за пример състезанието на Влади в Нови Искър - петък от 13.00ч до 15.00ч записване , технически преглед и др . старт на Пролог 16.00ч , трасе с дължина 7 - 8 км , финал на последния участник около 17.30ч ,обявяване на предварителните резултати и стартова решетка за следващия ден 20.00ч. Събота - старт 9.00ч , финал 17.00ч , 21.00ч обявяване на временното класиране . Неделя старт затворено трасе 9.00ч , финал 15.00ч , награждаване и отпътуване . Това за мен е правилния начин за провеждане на трофи състезание , защото освен привличането на чужди участници , най важния фактор за едно тежко трофи си остава издръжливостта , подготовката и ремонтно пригодността в полеви условия на машината и екипажа . Иначе има не малко примери как ентусиаст със стоковия си джип участва в състезанието последния ден и взима повече точки от екипажите , които два дни са били горите ...
        Последно редактирано от Бакалов; 03-01-13, 22:07.
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #79
          От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
          Май там ми е проблема , че чета правилниците по състезанията ... а съдия или организатор никога не съм псувал , макар че имаше едни дето си заслужаваха псувните ...
          По повод двудневно или тридневно трофи ще ви дам за пример състезанието на Влади в Нови Искър - петък от 13.00ч до 15.00ч записване , технически преглед и др . старт на Пролог 16.00ч , трасе с дължина 7 - 8 км , финал на последния участник около 17.30ч ,обявяване на предварителните резултати и стартова решетка за следващия ден 20.00ч. Събота - старт 9.00ч , финал 17.00ч , 21.00ч обявяване на временното класиране . Неделя старт затворено трасе 9.00ч , финал 15.00ч , награждаване и отпътуване . Това за мен е правилния начин за провеждане на трофи състезание , защото освен привличането на чужди участници , най важния фактор за едно тежко трофи си остава издръжливостта , подготовката и ремонтно пригодността в полеви условия на машината и екипажа . Иначе има не малко примери как ентусиаст със стоковия си джип участва в състезанието последния ден и взима повече точки от екипажите , които два дни са били горите ...
          +1 !!!

          Коментар


          • #80
            От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

            Нещо май няма да може да се угоди на всички.Ако ще бъде нещо по-вече от селска кушия,няма да могат да се докажат машини и колеги за 4-5часа каране.Според мен не бива всички да правят хард трофи за майстори,нека и по слаби подготвени машини да могат да покажат качествата си.За това може да се разделят на две и всеки според машина и възможности да участва,За хората с по голям опит и по вече възможности състезанията трябва да са 2 или 3 дена,за да се види издръжливост и хъс на екипажите.Участвах на Варна и Пловдив/1ден/,голям кеф,беше въпрос на оцеляване на машината.За мен това е формата на истинското приключение,късмет на всички и дано се намери консенсус....

            Коментар


            • #81
              От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Добре. Ама от това което е написал изобщо не личи.

              Извинявам му се, ако се е засегнал, не съм имал такава цел. Стори ми се, че е писано от човек който е виждал състезание само като зрител. Досега не съм бил на състезание което да стартира по-късно от 10-11 в първия ден, и да се кара късо трасе. И на всички състезания прегледите и брифингите са били в предходната вечер. За сутринта се оставят колкото може по-малко задачи.

              Което не отменя казаното от мен де. Държа си на казаното. Ако трябва да дойда да карам по вашия край(много искам, ама заради финанси...) трябва да тръгна поне 5-6 аса преди обявения час за технически преглед, При това в деня на старта. Което при старт в 10:00 означава, че трябва да тръгна в 2 посред нощ. Щото прегледа ще е от 8. А има разтоварване, разполагане в лагера и т.н. Не, че не мога, ама не е приятно. Затова се тръгва предния ден. Всички правят така. И се оказва, че ако ще се кара три дни-трябва да отпиша и четвъртъка.
              Преди два месеца като ходих на Русе не можах да съм на линия от вечерта, та отложих пътуването за сутринта. Въпреки, че ми е само на 120 км, не беше много приятно да ставам посред нощ, да пътувам по тъмно за да съм навреме за техническия преглед.

              Пиша всичко това за да се види, че тридневните състезания не са много лесни за състезателите които са по-отдалеч. Иначе си е кеф да караш три дни, няма спор, че така по-ясно си проличава кой колко може и коя машина е по-добре подготвена, но за доста хора ще е трудно да дойдат за три дни. Това за сегашното състояние на състезателите. Разбира се-има хора които могат да отделят и по цяла седмица без да им е проблем, но сега обсъждаме евентуалните пречки.

              Коле имам един въпрос към теб като толкова държиш на двудневните състезания.При вас на Шумен са искали състезателите да бъдат даже Четвъртак на преглед!Това ми изглежда двойно.
              Друг е въпроса че ако си решил да караш на състезания няма да тръгнеш 6 вечерта да патуваш до Пловдив за да пристигнеш примерно в 12?Все ще си си организирал работата.
              Аз съм за идеята и я подкрепям с 2 ръце.
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • #82
                От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                Според мен Bulgaria Trophy Challenge трябва да са малко на брой хард състезания, с точен регламент за трудност и оценка, които могат да бъдат преминати от подготвени машини за трофи .

                Коментар


                • #83
                  От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                  Здавейте колеги.За много години.Подкрепям инициативата за създаване на ТРОФИ шампионат.Тъй като не всеки организатор ще може да се включи в тазгодишното издание,това му отваря парашута за участие.Догодина размяна.И надявам се този шампионат да се отразява в отделен под форум, а не в "Самостоятелни(традиционни) състезания.И едно издание годишно от формата "Ком-Емине" ще е супер.
                  GSM 0888 611 289; 0877 611 289

                  Коментар


                  • #84
                    От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                    Верно, че прозвуча така, че съм само за двудневни състезания. Не е така. Но ако се приеме повечето състезания да са 3 дни-на доста от участниците ще им е трудно да дойдат на всички. Иначе не съм против тридневните състезания, само се опитвам да обясня, че ще е по-трудно за състезателите
                    Относно четвъртъка-при тридневно състезание е неизбежно четвъртъка да не е зает единствено и само със състезанието. Освен ако не си от съответния град, или поне в близките 20-40км.
                    При двудневно така е с петъка.
                    За идеята всички сме за, и се надяваме да стане. Тук се мъчим да предвидим евентуалните негативи с цел организаторите да ги избягнат.

                    Спирам да пиша, че пак ще ме награбят, че съм се чувствал у дома си във форума, пък нямало нужда да информирам за моето мнение на всеослушсние.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                      Кольо тамън мислех да те почвам!Всеки има право на мнение и вероятно си е прав за него си.
                      Аз мисля че всеки който реши сериозно да участва в тези състезания, които ще са не повече от 4-5 тази година, ще може да си нареди нещата за тези ,,петъци" и "Четвъртъци" като са зададени предварително датите.Много е важно да привлечем колкото се може повече чуждестранни участници, а съгласете се че повечето не биха изминали 1000-2000км за да дойдат и да карат ден и половина състезание-Вие ако сте как ще постъпите?
                      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                      Коментар


                      • #86
                        От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                        Първоначално публикуван от nosferati Преглед на мнение
                        Според мен Bulgaria Trophy Challenge трябва да са малко на брой хард състезания, с точен регламент за трудност и оценка, които могат да бъдат преминати от подготвени машини за трофи .
                        Е точно това е идеята.Няма как да са много на брой-а за тези които ще се питат защо-отговора го показва практиката!(егати отговора)
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар


                        • #87
                          От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Верно, че прозвуча така, че съм само за двудневни състезания. Не е така. Но ако се приеме повечето състезания да са 3 дни-на доста от участниците ще им е трудно да дойдат на всички. ...
                          Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                          +1 Никой няма да ме търпи два пъти в месеца да отсъствам от сряда на обяд, та до следващия понеделник. Който е патрон- хубаво, ама голяма част не сме.
                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          ... Но ако си на работа, и започнеш всеки месец да искаш по веднъж да отсъстваш за два дни няма да те държат на работата. ...

                          Момчета, извинявайте, ама що не вземете първо да изясните за себе си какво разбирате под "любителско състезание". Че, като чета в тази тема, някак оставам с впечатление, че за някои хора това е нещо като еднодневна хард разходка със залепени състезателни номера, която трябва да свърши достатъчно рано, та да има време за як целонощен запой и после кой откъде е. То лошо няма от такива мероприятия, ама що да им се вика "състезание" ?!?

                          И още нещо не разбирам. Хем ревете, че нямало било пари и време за участие в състезания, хем излиза, че 2-3 състезания за година не ви стигат, та искате състезание всеки месец, че и по два пъти месечно. Ами такова чудо (трофи шампионат с 4, 5, 6 или повече кръга) няма и в далеч по-богати държави! Погледнете какво става по сериозни трофи състезания като Трансилвания, хърватското трофи или Ладога! За хора от цяла Европа (богатите европейци !!!) това им е СъстезаниеТО. Едно в годината! Готвят се за него цяла година, после отиват и се разцепват от каране за една седмица и толкова. До следващата година (следващия отпуск) ще лижат рани и ще събират парички в касичката за да отидат пак да си направят кефа ...

                          Ами направете си сметката дали няма да ви е по на далавера да покарате като хората в 2-3 сериозни състезания, отколкото 5, 6, 7 или повече пъти да развозвате бегачки из България за да се повозите по някой час! Все ми се струва, че ще са единици хората, които биха могли да си позволят всеки месец (или по-често) да бъхтят на хард трофи.

                          Сега има 2-3 души, които са доказали, че могат да направят добро трофи състезание. И не само са доказали, ами и в тия тегави времена са готови пак да си сложат таралеж в гащите и да се заемат отново да направят сериозни състезания. Ами не им пречете да ги направят! Не искайте от тях да се ограничават до ниво "селска кушия", щото от това нищо добро няма да излезе ...
                          Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-01-13, 01:51.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Момчета, извинявайте, ама що не вземете първо да изясните за себе си, какво разбирате под "любителско състезание". Че, като чета в тази тема, някак оставам с впечатление, че за някои хора това е нещо като еднодневна хард разходка със залепени състезателни номера, която трябва да свърши достатъчно рано, та да има време за як целонощен запой и после кой откъде е. То лошо няма от такива мероприятия, ама що да им се вика "състезание" ?!?

                            И още нещо не разбирам. Хем ревете, че нямало било пари и време за участие в състезания, хем излиза, че 2-3 състезания за година не ви стигат, та искате състезание всеки месец, че и по два пъти месечно. Ами такова чудо (трофи шампионат с 4, 5, 6 или повече кръга) няма и в далеч по-богати държави! Погледнете какво става по сериозни трофи състезания като Трансилвания, хърватското трофи или Ладога! За хора от цяла Европа (богатите европейци !!!) това им е СъстезаниеТО. Едно в годината! Готвят се за него цяла година, после отиват и се разцепват от каране за една седмица и толкова. До следващата година (следващия отпуск) ще лижат рани и ще събират парички в касичката за да отидат пак да си направят кефа ...

                            Ами направете си сметката дали няма да ви е по на далавера да покарате като хората в 2-3 сериозни състезания, отколкото 5, 6, 7 или повече пъти да развозвате бегачки из България за да се повозите по някой час! Все ми се струва, че ще са единици хората, които биха могли да си позволят всеки месец (или по-често) да бъхтят на хард трофи.

                            Сега има 2-3 души, които са доказали, че могат да направят добро трофи състезание. И не само са доказали, ами и в тия тегави времена са готови пак да си сложат таралеж в гащите и да се заемат отново да направят сериозни състезания. Ами не им пречете да ги направят! Не искайте от тях да се ограничават до ниво "селска кушия", щото от това нищо добро няма да излезе ...
                            Да бе и така е ама като се върна назад в времето и този формад го имаше едноседмичния с 1000 и кусор километри трошачка до скъсване .Та държи влага до следващата година .Та сега излезна на мода както ги наричаш селска кошия. Доброто е че поне един да излезе и отиде в ралито за вас ще бъде добре.
                            Луд не се мори,само се поти...и охлажда с бира 0884480846

                            Коментар


                            • #89
                              От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Момчета, извинявайте, ама що не вземете първо да изясните за себе си какво разбирате под "любителско състезание". Че, като чета в тази тема, някак оставам с впечатление, че за някои хора това е нещо като еднодневна хард разходка със залепени състезателни номера, която трябва да свърши достатъчно рано, та да има време за як целонощен запой и после кой откъде е. То лошо няма от такива мероприятия, ама що да им се вика "състезание" ?!?

                              И още нещо не разбирам. Хем ревете, че нямало било пари и време за участие в състезания, хем излиза, че 2-3 състезания за година не ви стигат, та искате състезание всеки месец, че и по два пъти месечно. Ами такова чудо (трофи шампионат с 4, 5, 6 или повече кръга) няма и в далеч по-богати държави! Погледнете какво става по сериозни трофи състезания като Трансилвания, хърватското трофи или Ладога! За хора от цяла Европа (богатите европейци !!!) това им е СъстезаниеТО. Едно в годината! Готвят се за него цяла година, после отиват и се разцепват от каране за една седмица и толкова. До следващата година (следващия отпуск) ще лижат рани и ще събират парички в касичката за да отидат пак да си направят кефа ...

                              Ами направете си сметката дали няма да ви е по на далавера да покарате като хората в 2-3 сериозни състезания, отколкото 5, 6, 7 или повече пъти да развозвате бегачки из България за да се повозите по някой час! Все ми се струва, че ще са единици хората, които биха могли да си позволят всеки месец (или по-често) да бъхтят на хард трофи.

                              Сега има 2-3 души, които са доказали, че могат да направят добро трофи състезание. И не само са доказали, ами и в тия тегави времена са готови пак да си сложат таралеж в гащите и да се заемат отново да направят сериозни състезания. Ами не им пречете да ги направят! Не искайте от тях да се ограничават до ниво "селска кушия", щото от това нищо добро няма да излезе ...
                              Точно същото мислех да напиша но се обърках в хилядите желания на различни състезатели и реших че няма смисъл.Това го говорим от години че е по-добре три истински състезания в годината отколкото тридесет и три куци.Така поне две могат да попаднат и в по-отпускарски сезон.А не на която дата което село има събор и задължително кушия.Също съм съгласен че ако се желае и гони и чуждо участие трябва да е поне три дни каране.По добре се съберете първо и тогава да се говори да не остане събранието както много пъти само във форума.С тази програма няма да ви стигнат нито финансите нито времето.А качеството на едно състезание се оформя от подадените предварително заявки и предплатената част от таксата за участие.

                              Навремето така се получи два шампионата и състезание през двадесет дни.Напрегнаха се и организатори и състезатели и много хора си отидоха от спорта.Просто им дойде байгън.Това доведе и до разправии и напрежение.Но тогава дедо боже ходеше по земята и имаше кинти спонсори и много повече сили за всичко.

                              Аз за толкова години квото съм гледал и чувал в Трофито знам само за три богати отбора.На единия татко му държи във Венецуела петролна компания.А другите два са фирмени на Санг Мюнг и Дачия. Та направете си сметката колко състезания сами ще си наложите.Другото което някой предложи е да има поне два просто определени класа.Така всеки може да се намести където му е удобно и за където има средства.Така ще има и повече играчи.На най тежките екстреми или преди тях по един обходен маршрут и готово.Не е вярно че мразиме Трофито та нали от там сме почнали всички.Просто в Трофито организатора трябва да е добър"художник" и да знае как да направи достатъчно труден но преодолим и интересен трак.Тапите и мотането на състезателите да са сведени до тотален минимум.Както и възможно най елементарна и ясна система за определяне на класиране.А най голямата купа да е за феърплей и взаимопомощ..Това е смисъла и тръпката на Трофито.
                              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 04-01-13, 02:47.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                                И Чавдар, и Близнака, и Раденков са написали много верни неща... Самото име „Bulgaria Trophy Challenge 2013”, предполага състезанието да е само едно - от 5 до 10 дни истинско "меле" (представете си какво би било да се кара по поречието на р. Камчия пролетта примерно - от извора да устието по единия бряг и обратно до извора по другия...). Едно единствено свръх тежко многодневно състезание, което отсява "момчетата" от "мъжете". За което се строи машина и се сработва екипаж с години и т.н. Не пречи да има и още две-три по-леки състезания, които да играят ролята на "инкубатори" за нови състезатели и машини, но истинското българско трофи състезание трябва да е едно, да е многодневно и да е екстремално трудно! Само така ще се привлекат спонсори, ще дойдат да карат класни екипажи от чужбина и спорта ще се развие на месно ниво, защото ще има с кого да си сверяваме часовниците... Ако се продължава (не само както в трофито, а въобще...) - основно за кефа, нещата ще си останат такива каквито са в момента, а и може да западнат и още повече.. Това е мое лично мнение и не искам да ангажирам никого с него!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X