Накъде имах списание За рульом и там имаше Иж юпитер 5 с двигател Ротакс, предни дискови спирачки, алум. джанти. Не си спомням дали небеше и с водно охлаждане.
Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Здравейте колеги хайде да се опитам и аз да кача една снимка на моето моторче да се има в предвид какво карам
това е мотопеда Балкан 50 освежил съм го все пак да може да се кара с редовни документи си е за сега ме слуша на пролет да сме живи и здрави ще докараме и един Балкан 250 и него ще го въведем в вид в който да се кара да не се смеят някой че е охлузен и с избеляла боя Поздрави и всичко най добро!
това е мотопеда Балкан 50 освежил съм го все пак да може да се кара с редовни документи си е за сега ме слуша на пролет да сме живи и здрави ще докараме и един Балкан 250 и него ще го въведем в вид в който да се кара да не се смеят някой че е охлузен и с избеляла боя Поздрави и всичко най добро!
Колега балканчето е много добро поздравления за което,но от какво е капака на картера тъй както се вижда от снимката не ми прилича на оригинален.Или пък да не е от балкан 75?
Колега страхотен е! Имам същия 2ра генерация на Балкан и си го пазя като спомен от дяо ми! Интересувам се при тебе как са скоростите дали са оригиналните? Моя е преправян навремето от дядо ми с долни но като стягам някой ден искам да си ги върна горните скорости също така и системата с оригиналните намотки - играещи роля на бобина в капака на магнета. Имаш ли резервни части и от къде се снабдяваш с такива?
Капака откъм съединителя е правен на времето от един инженер, нещо не му е харесал сигорно оригиналния и си е направил този ,така баща ми го е купил и карал с години . Капак оригинален си имам инак ,аз го възстанових колкото може лятото го освежих с нова боя и го подкарах цяло лято, ходих на работа с него добре работи като за тези години, скоростите са си оригинално крачни за този модел след основен ремонт си е двигателя, запазен колянов вал, ново бутало 1 ви ремонт шлайфан цилиндър, всичко което е било нужно съм го подменил, това лято мисля да ставам собственик и на Балкан 250, живот и здраве да мога да ходя по мото съборите . Относно частите намират се все още, за запалването има части при мен проблем беше да си намеря запазен колянов вал, инак бутала има все още оригинални макар и цените да са височки но все пак са стари машинки и ценителите като нас влагат пари в тях . Някой ако има интерес да обменяме по нещо оставете скайп!
Имало е и за крачни скорости колега, имам същия модел но е за ръчни, разлика в рамата какво да се прави, едната е минала през преса или незнам точно как са ги правили едно време а другата не е минала ,като цяло инак други разлики несъм открил освен кромилото на едното и другото Поздрави!
Според мен на другото ти балканче някой му е сменил двигателя и кормилото, за да не личи че е било с ръчни скорости. Това е третия модел Балкан 50 - МПС, като тези преди него, т. нар. Люлинчета, този модел и следващия МПМ са с ръчни скорости. Крачните навлизат при 2Ю-25 68-69 г. май някъде. За годините не съм сигурен, но за моделите - да.
Здравейте, ето я и моята ява 350 от 54г, на 25 000 реални километри. [ATTACH=CONFIG]416909[/ATTACH] ще гледам да я възтановя, боята е много захабена иначе всичко друго е на ред.
Ако локвите са от нея хич не е наред Къде се намираш? Мисля, че имам някъде едно ново бутало 2 ремонт за такова животно.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
До сега имах малкото време само за ендуро раздела,но от както съм в болнични,изчетох целият раздел ретро,от край до край и останах очарован.Имам си и аз една детска мечта,да реставрирам някое желязо,но вече си мислех,че ще си остане неосъществена,докато не се зачетох тук.Вече съм почти сигурен,че в първият удобен (финансово най-вече) момент,се захващам.Като за първи разказ по темата,избрах да ви разкажа за един много известен панаир на ретро мотори и най-вече за части,който се провежда в Милано и аз не пропускам.Събитието се казва, Fiera di Novegro и на него се предлагат много дефицитни части на вече несъществуващи марки мотори,предлагат се много реставрирани и не докосвани от самото им производство машини и народ се стича от цял свят.Имам много снимков материал,част от който искам да споделя с вас.Тук и нещо познато от детските ми години,не че съм много стар де.Направи ми впечатление,че най-предлаганите части бяха карбураторите.Има различни,по година,цвят и форма.Литературата е в изобилие.Имам още снимки,но не знам дали няма да ви отегча с тях.Фиерата се провежда два пъти в годината,пролет и есен и съм виждал и много български автомобили на паркинга,факт е,че в този ройон сме най-много "африканци",но може да има и специално дошли за мероприятието.Ако има колеги от форума,които ходят или поне са мислили да ходят,може да се разберем и да отидем заедно,поне с език мога да помогна,ако не с друго.Поздравления на всички,които съживяват "изгубени души" и ни правят съпричастни с това,вече няма да пропусна и един пост от целият ретро раздел.
п.п.Да ме извинят модераторите,но за първи път качвам мои снимки и не съм успял с подредбата,моля да помогнат.
Коментар