Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За ретро моторите

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: За ретро моторите

    Хофман-а е внесен в България през 1953г. от българин-емигрант,лекар,който по време на войната остава в Германия.Подарява го на приятел от детинство,който живее във Видин.Човека го регистрира,кара го шест години /мотора е на 3250км./,пада и чупи ръка,след което го прибира в гараж и така остава до 1992год.Купува го човек,който живее в село близо до моето.Извика ме да го посъветвам как да го среже,за да направи мото-култиватор.Идваше ми да го застрелям.Съгласи се да му дам АВО Спорт,не искаше пари,и така Хофман-а остана при мен.Намерих старият собственик и го прехвърлих документално.Това е историята на мотора.Няма да го реставрирам ще го запазя така.Двигателят работи перфектно,всичко му е наред.250 кубика е,4-тактов,карданно предаване,харчи 3,5л. на 100км.Има един карбуратор-централен.Този двигател е 2-цилиндров боксер.Конструктора се казва Роберт Кухен,основно разработва двигатели за самолети.Аз имам БМВ р-71,М-72,Урал,но двигателя на Хофман-а работи съвсем различно-много нежно и спокойно.Разликата е огромна.

    Коментар


    • От: За ретро моторите

      Впечатляваща история!Пожелавам ти да го съхраниш още дълги години в същото състояние и дано някой ден решиш да му върнеш някогащния блясък!Мое мение!Поздравления!
      TLC 120 Prado
      Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

      Коментар


      • От: За ретро моторите

        Ще се радвам да пуснеш идно клипче как работи Хофмана. Сигурно има страхотен глас.

        Коментар


        • От: За ретро моторите

          Итересен ретро мотор.

          Коментар


          • От: За ретро моторите

            Обичам такива ръждясали и с много история возила. Още повече ги обичам когато се поизлъскат.

            Коментар


            • От: За ретро моторите

              Първоначално публикуван от vdglog Преглед на мнение
              Обичам такива ръждясали и с много история возила. Още повече ги обичам когато се поизлъскат.
              Губи си чара когато е излъскан,в това му състояние е по уникален,за това много маниаци се стремят да запазят състоянието в което е открита находката.

              Коментар


              • От: За ретро моторите

                Истина е.

                Коментар


                • От: Мотопътешествията в миналото

                  Ето това е мотоциклета
                  http://lollyn.snimka.bg/auto-racing/...26262.29518607

                  Коментар


                  • От: За ретро моторите

                    Ето и три мотора от мен. Хванах се да стягам и един К-750, но него ще го покажа по-късно, като го комплектовам в общи линии....

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:173.5 КБ
ID:5448797Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:177.5 КБ
ID:5448798Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:172.1 КБ
ID:5448799Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:182.7 КБ
ID:5448800

                    Коментар


                    • От: За ретро моторите

                      Коментар


                      • От: За ретро моторите

                        Ето и моя мотор от самото начало как го взех и след работа по него крайния резолтат какъв е !http://balkanfen.snimka.bg/motorcycl...romyana.703608 http://balkanfen.snimka.bg/motorcycl...romyana.703608

                        Коментар


                        • От: За ретро моторите

                          Браво, добре изглежда.
                          Много му ходи и първоначалният вид - ръждясал, със следи от кантовете. Или е някаква кафява боя?

                          Коментар


                          • От: За ретро моторите

                            Радвам се че ви е харесал всичко си беше в ръжда не е боя никак доста търкане падна докато всичко се изчисти до блясък , живи и здрави да се съъберем това лято по съборите да си видим на живо моторите ! Поздрави Иван.

                            Коментар


                            • От: За ретро моторите

                              Един хем ретро, хем уникален мотоциклет: английски Wooler от 1948г.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:wooler49.jpg
Прегледи:1
Размер:52.8 КБ
ID:5453647

                              Двигателят му

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:wooler-engine.jpg
Прегледи:1
Размер:89.4 КБ
ID:5453648

                              И описанието на този наистина странен мотоциклет

                              It was announced at the 1948 London (England) Motorcycle Show, and was the most unusual model ever produced by the Wooler firm — and they were specialists in odd motorcycles. The suspension of quadruple plungers, front and rear ... The exhaust into the frame tubes, the tyre inflator hidden in the footrest shaft, the seat suspension inside the frame tubes, the rocker pedal left side shift, the shaft drive and the single wrench tool kit (there were only 2 sizes of nut and bolt on the whole bike) were just a small part of the novelty of this bike. The engine was a flat four with cylinders above one another, was an OHV rocking beam type. The 50mm x 63.75 mm pistons were coupled to a beam by short rods and teh beam rocked by the little end of the master rod. The engine was 500cc; the whole bike was to weigh 230 lb. and to cost 200 pounds sterling. Apparently few were made and by 1953 a revised conventional flat four was offered with the same gearbox and a simplified suspension.

                              Представен е през 1948 на Лондонското мото изложение и е най-необичайният мотоциклет произведен от Wooler, които са специалисти в производството на странни мотоциклети.
                              Окачването отпред и отзад е тип плунжерно, изпускателната система минава през тръбите на рамата, помпата за гуми е скрита в степенката, окачването на седалката е скрито в тръните на рамата, лоста за скоростите на отляво(всички английски мотоциклети до края на 60-те са с десен крачен лост за скоростите), карданно предаване, а в кутията за инструменти има само един гаечен ключ - целият мотор е сглобен само с два размера болтове и гайки. Това са само малка част от нововъведенията по мотоциклета. Двигателят е четирицилиндров вертикален боксер с цилиндри един над друг, OHV. Буталата са свързани чрез биелите си за къс люлеещ се лост, който от своя страна е свързан с главната биела на коляновия вал. Двигателят е 500 куб. см., целия мотор тежи 104кг и струва 200 паунда. Този модел е прототип и през 1953 са пуснати в производство няколко бройки с по-конвенционален верикален боксер, същата скоростна кутия и опростено окачване.

                              Б.пр.: Произведени са само 5бр, поради смърта на собственика на фирмата през 1956г.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1955-Wooler-Flat-Four-Advetisement.jpg
Прегледи:1
Размер:105.9 КБ
ID:5453662
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Ivan_J; 13-02-13, 10:05.

                              Коментар


                              • От: За ретро моторите

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0031.JPG
Прегледи:1
Размер:130.2 КБ
ID:5453678Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0032.JPG
Прегледи:1
Размер:133.6 КБ
ID:5453679Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0033.JPG
Прегледи:1
Размер:148.3 КБ
ID:5453680Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0034.JPG
Прегледи:1
Размер:136.6 КБ
ID:5453681В един пункт за скрап в Асеновград

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X