До: Една моя мечта,нуждаеща се от вашата помощ
Като малък бях решил трайно проблема с шпонката на магнета с обикновено свредло, така, че разпробиването да хване част от КВ и част от маховика.
Получава се канал за шпонка, като за такава ползвах опашката на същото свредло. всичко това става без демонтаж на нищо освен капака на магнета и гайката му. Трябва само да се внимава за правилната позиция на вала, спрямо магнета.
А оборотомер, категорично не ти трябва. На повечето малки цвайтактери, ако го има е механичен с гъвкав вал
Акумулаторът би помогнал да имаш фар на малки обороти. Трябва само да изправиш напрежението от едната бобина.
РР може и да не се наложи - едва ли ще вдигне повече от 8V.
Първоначално публикуван от Кольо
Преглед на мнение
Получава се канал за шпонка, като за такава ползвах опашката на същото свредло. всичко това става без демонтаж на нищо освен капака на магнета и гайката му. Трябва само да се внимава за правилната позиция на вала, спрямо магнета.
А оборотомер, категорично не ти трябва. На повечето малки цвайтактери, ако го има е механичен с гъвкав вал

Акумулаторът би помогнал да имаш фар на малки обороти. Трябва само да изправиш напрежението от едната бобина.
РР може и да не се наложи - едва ли ще вдигне повече от 8V.


Коментар