Здравейте на всички, аз съм 15 годишно момче от Варна най-голямата ми тръпка е шофирането , както може би на по-голямата част от хората без свидетелство за управление на МПС. Всичко започна от 7 годишна възраст и досега се разраства, но това е тема на друг разговор. Макар и да видях ,че една 9 души участват в този раздел,реших да опитам късмета си Всичко започна през Октомври 2008 , когато си закупих Балканче 50 кубика. Започнаха се и проблемите, -карам 1 км, 2 седмици ремонт , накрая вече беше сменено почти всичко, моторчето мина основен ремонт ( само коляново валче не е сменено ) включващ шлайф,бутала сегменти , лагери , семеринги -всичко.Влюбен съм в това моторче,но някои от нещата са непосилни за мен, хванал съм се да го реставрирам ,започна се от двигатела, след това гумите, остана само хрома, боята и едно акумулаторче с 6V реле да му сложа , но в момента ме боде,така да се каже мисълта за оборотомерче,на моя български приятел ,та въпросът ми е следния :
Може ли някой да ми помогне с обяснението как да извърша процедурата , какъв оборотомер ще ми трябва и как да го свържа най-вече , 14 часа четох из форумите и накрая стигнах до заключението ,че вие сте последната ми надежда, някои ми казват единия извод на маса,другия през ключа,а третия на + на акумулатора , а аз все още нямам акумулатор , а пък и не ми се иска да му слагам ,защото искам да го върна в оригиналния му вид , друг ми казва , едно кабелче на маса , друго на лулата на свещта , а трето-на ключа , моля ви помогнете ми , на вас разчитам , напишете някой друг коментар , дори и да не можете да ми помогнете, дори и било то само за мъничко кураж.
Надявам се ,че с ваша помощ ще успея да съживя една българска легенда ,върната от гроба.
Благодаря за отделеното търпение и внимание да изчетете целият ми пост.
Може ли някой да ми помогне с обяснението как да извърша процедурата , какъв оборотомер ще ми трябва и как да го свържа най-вече , 14 часа четох из форумите и накрая стигнах до заключението ,че вие сте последната ми надежда, някои ми казват единия извод на маса,другия през ключа,а третия на + на акумулатора , а аз все още нямам акумулатор , а пък и не ми се иска да му слагам ,защото искам да го върна в оригиналния му вид , друг ми казва , едно кабелче на маса , друго на лулата на свещта , а трето-на ключа , моля ви помогнете ми , на вас разчитам , напишете някой друг коментар , дори и да не можете да ми помогнете, дори и било то само за мъничко кураж.
Надявам се ,че с ваша помощ ще успея да съживя една българска легенда ,върната от гроба.
Благодаря за отделеното търпение и внимание да изчетете целият ми пост.
Коментар