До: Една моя мечта,нуждаеща се от вашата помощ
Здравей. Виждам, че здраво те тресат вибрациите на дисбалансираните ВМЗ-ки, както мен на времето. Ако желаеш, разгледай този форум. Там, аз заедно с други ентусиасте сме събрали доста информация, относно тези родни машини. Ще намериш отговори на много от въпроси те ти. Включително и на това, как се преправя оригиналната инсталация така, че да работи с прав ток. http://balkanmotors.portbb.com/
Вземи пример от модела М75. В момента, такъв реставрирам, наред с един С-250. При М75, има токоизправителен диод. Няма да е проблем да се монтира и на МД50 мотора. С малката разлика, че при М75, динамо-магнета е малко по-мощен от този на МД 50. Въобще, порови се там - и схеми съм дал за повечето модели, разни други особености и прочие неща.
Здравей. Виждам, че здраво те тресат вибрациите на дисбалансираните ВМЗ-ки, както мен на времето. Ако желаеш, разгледай този форум. Там, аз заедно с други ентусиасте сме събрали доста информация, относно тези родни машини. Ще намериш отговори на много от въпроси те ти. Включително и на това, как се преправя оригиналната инсталация така, че да работи с прав ток. http://balkanmotors.portbb.com/
Вземи пример от модела М75. В момента, такъв реставрирам, наред с един С-250. При М75, има токоизправителен диод. Няма да е проблем да се монтира и на МД50 мотора. С малката разлика, че при М75, динамо-магнета е малко по-мощен от този на МД 50. Въобще, порови се там - и схеми съм дал за повечето модели, разни други особености и прочие неща.

. Където трябва обувки, а ако нямаш пак с калай-завързваш жичките на колелце около болт с подходящ диаметър, и после започваш с калай, та да стане твърдо, и ето ти готова обувка. И притягане на всички връзки.
.
Коментар