Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшава М-20

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Варшава М-20

    Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
    Всички заварки за обработени с телена четка на ъглошлайфа, после ръждопреобразувател на Wurth, след което лепило за заварки, антикорозионен грунд и акрилна боя. Преобразувател намазах и по това, което остана от оригиналния под, естествено след технологичната операция "търкане с четката на флекса"[/IMG]
    Ако може един съвет: не слагай ръждопреобразувател на здрава ламарина (дори никъде), един колега от форума беше написал, че на здравия метал предизвиква корозия - има логика и аз му вярвам. Тоя на Вюрт с лакът е, толкова бърз, че едва ли ще преобразува нещо сериозно и пораженията по здравото ще са по-малки, но не го ползвай за реставрация. А иначе ръждопреобразувателите съм ги отказал, защото ефекта им е само повърхностен и краткосрочен - доказали са го стари проекти, чиито ръждички са обработвани... Лепилото за ламарина или полиуретановия уплътнител, предпочитам да го слагам върху грундирана повърхност, нищо, че го дават и за гол метал, по-трайна ще е защитата с един антикорозионен грунд и върху него полиуретана. Понеже полиуретана се свива и за да получиш, колкото ти се иска дебело покритие трябва да мажеш много-грубо, а така има опасност някъде да остане незапечатано, затова аз ползвам 2 чвята - мажа с единият и по късно мажа с другият, докато скрия предишният, така става 100% запечатано... И последно - мисля, че не е добре, когато се подменят панели по купе да се използва по-дебела ламарина, защото, когато е на пътя купето се усуква постоянно и, ако някъде не поддаде достатъчно, то, другаде ще трябва да поддаде двойно...
    VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
    SXS-Restorations 0886513079
    Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

    Коментар


    • От: Варшава М-20

      През 60-те години имахме чисто нова служебна Варшава. За пръв път видях кола в два цвята: бежова с бял покрив. Шофьорът Неделчо твърдеше, че купето било от поцинкована ламарина. Не знам дали е така, но Варшавата тичаше по пътищата до към 1980 година.
      Последно редактирано от Симеон; 24-04-11, 06:49.

      Коментар


      • От: Варшава М-20

        Първоначално публикуван от Bugman Преглед на мнение
        Ако може един съвет: ...
        ...
        ...
        Благодаря за съветите, приятелю.
        Ние, общо-взето действаме по описания от теб начин, т.е. първо грундираме новите панели и заварките и след него блъскам полиуретановия уплътнител. Сега ползвам сив на Novol, като идеята е като приключим кърпенето да мина всичко и с черен.

        Аз съм останал с други впечатления за преобразувателя на Вюрт - където е имало заварки преди години и са обработени с него, след което грундирани и боядисани, няма абсолютно никакви наченки на корозия. По принцип самият шев не е проблемен, защото телта за телоподаващото е легирана - проблемите идват от прегретите панели до шева - окисляват се силно, въпреки газовата среда в която се заварява. Точно по тази причина слагам преобразувателя. По здравите панели, където няма корозия е безсмислено.
        Ние не ползваме по-дебела ламарина от оригиналната - подът на тази кола от завода е 2.5 мм. С такава дебелина го и кърпим.


        Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
        През 60-те години имахме чисто нова служебна Варшава. За пръв път видях кола в два цвята: бежова с бял покрив. Шофьорът Неделчо твърдеше, че купето било от поцинкована ламарина. Не знам дали е така, но Варшавата тичаше по пътищата до към 1980 година.
        Неделчо е бил изпаднал в широкоразпространената тогава заблуда. Работата идва оттам, че автомобилите са сглобявани ръчно, което означава, ъъъ... криви панели, огромни хлабини м/у тях и купето и т.н. През 50-те години са разполагали с един вид кит - маслен (който съхне по два дни за 1 милиметър...) и се е налагало да ползват калаено-оловна композиция за изравняване. На моята Варшава целите отвори за вратите на купето са покрити с няколкомилиметров слой по горната технология. Конструкцията на праговете и задните арки например е доста сложна, съответно като изпълнение е крива, респективно гълта много калай... Понякога се е случвало почти цели елементи да бъдат калайдисвани.

        Доста интересно е ставало, когато някой незапознат тенекиджия е палил оксижена да изкърпва (или сменя) прагове.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • От: Варшава М-20

          Кефиш
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: Варшава М-20

            Еййй 2,5 ламарина дъно - егати, зарибявам се по тая марка, между впрочем и аз имам Варшава, наследствена - от 15-20 години спи в един гараж на една вила по ваще земи, та и аз ще се боря с такава манящина някога... Сега, като се сетих за нея и тия 2,5мм. под, се чудя как е възможно да изгне до там, че да се налага подмяна, мисля трябва да се открие причината и елиминира... Полиуретана на Новол залепва много-здраво и е твърд, но е гъст и се работи трудно, а и става груб, можеш да го затвориш с бял на Вюрт, който е по фин и мек, така ще имаш и двойна и твърда и мека защита... Ако местата, където слагаш от тоя ръждопреобразувател обработиш с цинк, не мислиш ли, че ще е по-надеждно, щото аз мога да ти покажа, изчистен само с телена четка здрав панел, на колега от форума, намазан няколко ръце с бърз ръждопреобразувател с лак, оставен така - с избили чертички ръжда за няколко години, в същото време в гаража имам пясъкоструен детайл от 2 години, оставен, така - без никакво покритие, забелязва се само лека ръжда, само където е пипан с пръсти, та може би това е едно доказателство, че ръждопреовразувателят предизвиква корозия, когато я няма...
            VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
            SXS-Restorations 0886513079
            Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

            Коментар


            • От: Варшава М-20

              айде бе.продължавайте.следя темата с интерес.пусни някоя снимка

              Коментар


              • От: Варшава М-20

                От няколко дена се каня и аз да пиша същото. Хайде Стояне покажи до-къде я докара с тази красавица
                Газ 69 2.4i
                Густо майна, пътят свърши !!!
                GSM: О895 7О6О59

                Коментар


                • От: Варшава М-20

                  почвате ли да я сглобявате?

                  Коментар


                  • От: До: Варшава м-20

                    Здравей, Стояне!
                    Зарадвах се тази вечер като седнах, влезнах във форума да видя какво става. До сега не съм писал тук. Не влизам и много. Но се загледах и видях какво твориш.
                    Легнах си да спя, но нещо не съм добре и не мога да заспя и за това станах да почета малко от темата ти. В момента съм до четвърта страница. Та реших да пиша сега в темата, че после ще забравя какво съм искал да кажа
                    Значи първият ми въпрос е по какво се различават поколенията Варшава М-20? Възнамерил съм една да купувам от близо година и ми е интересно да разбера преди покупката кое поколение ще да е. Целта ми е абсолютно като твоята. С радост бих искал от близо да се запозная с автомобилът ти и напредъка върху него. Също така и някой друг съвет. Доста си почел и бая неща разбираш, което е много хубаво. Желая ти успех в проекта, и да знаеш че хубавите неща стават бавно!
                    Да те питам също къде в Казичане си карал колата на песъкоструйка ?

                    Коментар


                    • От: Варшава М-20

                      Хайде споделяй нещо.Няма ли развитие по колата

                      Коментар


                      • От: До: Варшава м-20

                        здравейте, може ли някой да ми каже варшава 201 има ли набит номер на рамата,и ако има къде се намира?

                        Коментар


                        • От: Варшава М-20

                          До къде го докарахте с Илиан бе адаш? Време ли няма, що ли?
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • От: Варшава М-20

                            Ето и моят принос към темата:

                            http://www.youtube.com/watch?v=fhYyoP1Qq2c

                            Модела е уникален!

                            Коментар


                            • От: Варшава М-20

                              Първоначално публикуван от jack52 Преглед на мнение
                              Ето и моят принос към темата:

                              http://www.youtube.com/watch?v=fhYyoP1Qq2c

                              Модела е уникален!
                              Намерих българска фирма, която да внася книжките, но цялата кола излизаше 1800лв. ( 100бр. по 18лв.) и ми мина ентусиазма. Ако някой иска, мога да му дам координати.

                              Коментар


                              • От: Варшава М-20

                                За тези пари можеш да си купиш истинска

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X