Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Трабанта също е ходил по ралита, ама подробности не знам. След него и Вартбург.

    А Мини-то съм чувал, че по някое време е било произвеждано на загуба.

    Личните ми впечатления от такова Мини, е че ламарината му е като станиол, малко да го натиснеш с ръка и се огъва. Като го вдигнеш на крик, и вратите не могат да се затворят. Мотора напречно, радиатора наобратно до него... Смуче въздух някъде от под калника, карбуратора май беше типичен за англичанките Стромберг или подобен с шибър(как се водеха там, с променлив дифузьор ли, забравил съм).
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      [трабантът] дори не гние
      Гние, гние потресаващо, а че не проличава абсолютно веднага е много малка утеха.

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Не, бе, аз имах предвид дуропласта, че не гние, инак съм виждал достатъчно зле изгнили арматури.

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21213211632_82886a7352_z.jpg
Прегледи:1
Размер:148.9 КБ
ID:5811117

          Ето един състезателен. Шасито (не съм сигурен дали е правилно така да се каже) е метално. От пластмаса са само най-горните елементи, които покриват купето. И да - гният много гадно железата отдолу.

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Абсолютно същия трактор има тука наблизо в една фирма, обещавам утре да го снимам.
            пп. Мацето на 1.33 има страхотен, здрав диференциал
            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
            Само DIESEL !!!

            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Тракторите на Порше са се произвеждали няколко години в района където живея в Германия - Фридрихсхафен. Заводът е(бил) в квартала Манцел, където граф Цепелин създава дирижаблите си, после там се правят самолети от Клод Дорние(Claude Dornier), до унищожаването на производството с бомбардировки през Втората световна война(възстановяват самолетната фабрика също наблизо но не на същото място).
              Тракторите на Порше са замислени преди войната (ВСВ), по поръчка на Хитлер - искал е евтини, здрави и икономични машинки за разнообразна работа в малките селски ферми. Но, както и с други машинки, войната попречила на производството, на практика били направени само няколко опитни образци близо до Кьолн, където трябвало да се правят в нов завод.
              След войната през 1950г почват серийно производство близо до Щутгарт в Allgaier Werke GmbH(затова и първите са под тази марка, и примерно модела от клипа P111 се е водел и A111 - вижда се и на клипа, където прелистват папките със сервизна информация ).
              1956г в кооперация с концерна Mannesmann се прави фабриката за монтаж във Фридрихсхафен и започва производство там. През 1962г се обединяват с тракторното производство на MAN, и на следващата година Порше продават производството на трактори на Рено. Завода е купен от Мерцедес да правят индустриални мотори MTU. Произведени са общо около 120 хиляди трактора Порше, моделите са с от един, до четири цилиндрови мотори с въздушно охлаждане, и от 12 до 50к.с.
              Конкретно тоя от клипа, е един от първите модели с едноцилиндров двигател 822 куб.см. 12к.с. четири предавки напред и толкова назад (т.е. с реверс). Тежи под един тон, и развива 16,5км/ч.

              Предвид казаното не е чудно, че такива ретро тракторчета се срещат сравнително често около мен. Някои дори си подработват по нещо с тях, не всички са чисто колекционерски.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Ето го нашия тук

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:porsche (1).JPG
Прегледи:1
Размер:310.2 КБ
ID:5811163Натиснете снимката за да я уголемите

Име:porsche (2).JPG
Прегледи:1
Размер:342.1 КБ
ID:5811164Натиснете снимката за да я уголемите

Име:porsche (3).JPG
Прегледи:1
Размер:271.6 КБ
ID:5811165Натиснете снимката за да я уголемите

Име:porsche (4).JPG
Прегледи:1
Размер:307.2 КБ
ID:5811166Натиснете снимката за да я уголемите

Име:porsche (5).JPG
Прегледи:1
Размер:299.2 КБ
ID:5811167Натиснете снимката за да я уголемите

Име:porsche (6).JPG
Прегледи:1
Размер:300.9 КБ
ID:5811168
                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                Само DIESEL !!!

                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                  пп. Мацето на 1.33 има страхотен, здрав диференциал
                  Е все пак е германка
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                    ... [ATTACH=CONFIG]984663[/ATTACH]
                    Тоя даже е 108, а не 111 - значи е по-ранен модел.

                    И няма година на табелата - защо ли?

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      108 се водят Юниор (Junior), вижда се надписа на една от снимките, иначе има 4-5 варианта на тоя модел. И не е по-стар от P111, дори е подобрен модел, мощността е повишена от 12 на 14к.с. скоростната кутия вече е на ZF с 6 скорости напред и две назад(при P111 е Гетраг, четири напред, четири назад). Максималната скорост е повишена на около 20км/ч.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        В края на 90-те докарваха такива машинки и по нашия край, най-различни марки и модели имаше. Снимки бях си правил даже, ама не мога да ги намеря... Поршето не е трактор по тогавашните съвременни разбирания и много бързо стана на скрап. Жалко, можеше поне като за украса някъде да бъде запазено, ама още не беше изгряла тая мода на стариннните предмети. Ман-чето беше съвсем прилична машинка, с фарчетата му, с косачка отстрани, полукабина и май някакъв навес имаше отзад... Е, не е като за нашите условия и не знам какво стана нататък с конкретния екземпляр.

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Автобус Шкода на Балкантурист през 70те години.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:attachment.png
Прегледи:2
Размер:1.66 МБ
ID:5811262
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Шкода на Балкантурист през 70те години.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:54525864_10217367773613547_5408936406464593920_n.jpg
Прегледи:1
Размер:82.0 КБ
ID:5811858
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Почти на служба... Да има баланс малко западна техника. А и тия повечето сме ги виждали(и виждаме) и у нас...макар и незнайно коя по ред употреба, и често в последните им издихания.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Шкода на Балкантурист в Павликени през 70те години.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180804_1334346adc192a34199914.jpg
Прегледи:1
Размер:341.3 КБ
ID:5812103
                                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 7 потребители онлайн. 3 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X