От: Стари автомобили на служба
Трабанта също е ходил по ралита, ама подробности не знам. След него и Вартбург.
А Мини-то съм чувал, че по някое време е било произвеждано на загуба.
Личните ми впечатления от такова Мини, е че ламарината му е като станиол, малко да го натиснеш с ръка и се огъва. Като го вдигнеш на крик, и вратите не могат да се затворят. Мотора напречно, радиатора наобратно до него... Смуче въздух някъде от под калника, карбуратора май беше типичен за англичанките Стромберг или подобен с шибър(как се водеха там, с променлив дифузьор ли, забравил съм).
Трабанта също е ходил по ралита, ама подробности не знам. След него и Вартбург.
А Мини-то съм чувал, че по някое време е било произвеждано на загуба.
Личните ми впечатления от такова Мини, е че ламарината му е като станиол, малко да го натиснеш с ръка и се огъва. Като го вдигнеш на крик, и вратите не могат да се затворят. Мотора напречно, радиатора наобратно до него... Смуче въздух някъде от под калника, карбуратора май беше типичен за англичанките Стромберг или подобен с шибър(как се водеха там, с променлив дифузьор ли, забравил съм).
).
Да има баланс малко западна техника. А и тия повечето сме ги виждали(и виждаме) и у нас...макар и незнайно коя по ред употреба, и често в последните им издихания.
Коментар