Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Завива с предните гуми


    https://m.youtube.com/watch?v=ro_QxqmEk6w
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Тези не са ли с някакви каучукови вериги? А, някъде бях чел, че са с някакво комбинирано управление - едновременно с отклонение на предните колела (като автомобил) и с разлика в движението на двете вериги (като танк). Как обаче става това ми е много интересно.

      А, за пустинните гуми не знаех, че са безграйферни.
      "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

      2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        С грайфер в пясъка можеш само да се закопаеш.

        А с гумени вериги е ролс ройса на другаря Ленин.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Завива с предните гуми...
          Донякъде:
          При поворотах на угол до 15° управление бронетранспотером осуществлялось как и обычным автомобилем. При более крутых поворотах специальный механизм освобождал внутреннюю гусеницу и одновременно передавал часть мощности (от 56 до 100 %) на внешнюю.
          Явно някакъв вид диференциал с ограничено приплъзване?
          "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

          2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
            Донякъде:


            Явно някакъв вид диференциал с ограничено приплъзване?
            Спирачки, управлявани от волана.
            И не е на всички полуверижни. А такива бол. Както казах и Ленин е имал такъв Ролс Ройс
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Между другото, на който му е интересно

              https://www.militracks.nl/en/partici...tary-vehicles/

              Входа е трийсе кинта
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Както казах и Ленин е имал такъв Ролс Ройс
                Може и да бъркам, но мисля, че Ролсът на Ленин си е бил "обикновен". Във верижно-колесен е преработен Русобалт някакъв.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Тоя в калта не се и придвижва твърде.
                  То няма и как да се придвижва твърде успешно в калта . Двигателя на това чудо е около 35 кс . Конструкциата му е в противоречие с някои от основните постулати в офроуда клиренс ; ходове на окачването и обороти на двигателя та дори и с кални гуми като няма обороти те да се самопочистват файда от тях няма . Като цяло това е немска импровизация за закърпване на положението по време на война . Нормалната костенурка боядисана в зелено я кръщават командерваген а това кюбелваген .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Може и да бъркам, но мисля, че Ролсът на Ленин си е бил "обикновен". Във верижно-колесен е преработен Русобалт някакъв.
                    Ейговна

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1280px-Rolls-Royce_Silver_Ghost_Kégresse.jpg
Прегледи:1
Размер:186.2 КБ
ID:5810744
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Има някои детайли обаче за уточняване. Машините на Ленин са преработени за да се придвижва бързо и комфортно между Горки и Москва по сняг. Първите са Пакард-и, преработени в Путиловския завод.


                      Слабички му били и затова 22-а година поръчали специален Ролс /вожда имал няколко Ролса вече на служба, поръчани в братска Англия по време на Гражданската война/ за да го оборудват за зимата и именно той е възстановен и сега го гледаме в музея "Горки". Хм, Улянов-Ленин си е падал по Ролс-Ройсите, факт, и даже има нещо като анекдот по този повод. В Швейцария още като бил и си карал скромно велосипед, някой си шофер с Ролс го бутнал, за съжаление не достатъчно силно и оттогава му останала тая любов...
                      Иначе халфтраковете /или полуверижните машини/ в оня период ги е имало доста, различни марки. Компромис - на базата на масов камион се създава нещо по-проходимо, което да става за лек или среден артелирийски влекач. В българската войска също ги е имало няколко модела.
                      Едните варианти са си тип камион, /гори много и завива трудно/ със верижен движител вместо заден мост и някои доработки, като немския Опел например


                      и руския ЗиС-42



                      даже и със ски за зимата


                      друго си е немското разнообразие от "Зондеркрафтфарцойг" - машина със специално предназначение, произвеждани навсякъде в Шкода, Фамо, Фаун и т.н.
                      Тва от нашия музей, някога

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        На Ролса на тов. ленин(нарочно с малка буква, мамицата му и продажник) защо веригата е с обратен монтаж?
                        Надали в музея нямат специалисти, които да им покажат грешката.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          На Ролса на тов. ленин(нарочно с малка буква, мамицата му и продажник) защо веригата е с обратен монтаж?
                          Надали в музея нямат специалисти, които да им покажат грешката.
                          Балиго. Но само за сравнение. В рилския манастир има закачен един ферман, който определя земите на манастира. Виси на обратно. Аз лично съм им го казвал. Е, все още си виси така и последния път като ходих
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Кольо, за ленина си напълно прав, за веригите - не знам. При всички случаи ония хора от музея са проучили всичко налично като снимки, филми и чертежи. Все пак обаче това не е тракторната шарка, дето трябва да се самопочиства от калта, а лента дето трябва да хапе снега. Така го е измислил прапорщикът от руската армия и кавалер на Почетния легион, завеждащия гаража в Царско село и десет години шофьор на император Николай - инж. Адолф Кегрес. След револючията е направил и полугъсенични Ситроени, разбира се. ей една снимка стара на Ролса


                            Ей и един Пакард оттогава наобратно /или по правилния начин, не знам/, може и за икономии да са обръщали...

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
                              Ей и един Пакард оттогава наобратно /или по правилния начин, не знам/, може и за икономии да са обръщали...
                              Мое па да са имали само десни или само леви вериги - някакви "чопчета" от вътрешната страна да е имАло за зацепване и да не е можело да се монтират "наобратно"?
                              Социализъм е това, ако и да е било за другаря Ленин, дефицит вече е имало?
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Възможно е. Кегрес никога не е бил на болшевишка служба, но гледам че и при него има тако и вако. Той е работил основно с Мерцедеси, между другото, и Пакард, разбира се. Това му е третият вариант, 12-13 година



                                Това пък е машината на Русо-Балт, 35 км скорост по сняг и 55 на шосе, 1914 година.



                                За ПСВ разработват "прибори Кегрес", производство в Путиловския завод - за монтаж на леки, товарни, санитарни и бронеавтомобили



                                А тука Кегрес е зад волана на Пакард, вози Государя

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X