До: Ретро машини-снимки
E, да, но конкретно Чалинджъра е голфаджийска мечта там. Всеки 2-ри тийнейджър си мечтае да го притежава и да прави бърнаути където свари.
Значи е модерен, което автоматично го прави търсен. Това пък от своя страна налага дребносерийното производство на някои дефицитни части, като например панелите (особенно тези на пода), декоративни елементи, фарове, стопове и пр., в разни цехчета. Това се оказва доходоносен бизнес за шефа на цехчето и до известна степен той поддържа някаква серия.
Мисълта ми беше, че наистина далеч не за всяка класика имат реплики и повечето тамошни реставратори се виждат в чудо, но точно за този митичен куп железа с камионски двигател има известно разнообразие на части
.
E, да, но конкретно Чалинджъра е голфаджийска мечта там. Всеки 2-ри тийнейджър си мечтае да го притежава и да прави бърнаути където свари.
Значи е модерен, което автоматично го прави търсен. Това пък от своя страна налага дребносерийното производство на някои дефицитни части, като например панелите (особенно тези на пода), декоративни елементи, фарове, стопове и пр., в разни цехчета. Това се оказва доходоносен бизнес за шефа на цехчето и до известна степен той поддържа някаква серия.
Мисълта ми беше, че наистина далеч не за всяка класика имат реплики и повечето тамошни реставратори се виждат в чудо, но точно за този митичен куп железа с камионски двигател има известно разнообразие на части
.
Просто си трябва работа и условия, а живот в колата още има
имаше проблем с иглата в карбуратора.Беше на /дедото/ а той беше автобояджия.Незнам от къде го беше купил.Това бе в ония времена -ембарговите-когато Господ ходеше по земята-после го продаде някъде щото не вървеше баш добре и само ремонти правеше
но евала че все пак е оцелял някак
Коментар