Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ретро автомобилите у нас

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ретро машини-снимки

    E, да, но конкретно Чалинджъра е голфаджийска мечта там. Всеки 2-ри тийнейджър си мечтае да го притежава и да прави бърнаути където свари.
    Значи е модерен, което автоматично го прави търсен. Това пък от своя страна налага дребносерийното производство на някои дефицитни части, като например панелите (особенно тези на пода), декоративни елементи, фарове, стопове и пр., в разни цехчета. Това се оказва доходоносен бизнес за шефа на цехчето и до известна степен той поддържа някаква серия.

    Мисълта ми беше, че наистина далеч не за всяка класика имат реплики и повечето тамошни реставратори се виждат в чудо, но точно за този митичен куп железа с камионски двигател има известно разнообразие на части.
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

    Коментар


    • #32
      До: Ретро машини-снимки

      Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
      Тази купчина тетанус е невъзтановяема ! безмислено е , просто няма за какво да се хванеш да градиш на него !
      момента е изтърван преди 15-тина години
      А снимки № 5 или № 7 в поста ми (№75) в тази тема Просто си трябва работа и условия, а живот в колата още има
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #33
        До: Ретро машини-снимки

        Това чудо съм го карал преди 15-тина години имаше проблем с иглата в карбуратора.Беше на /дедото/ а той беше автобояджия.Незнам от къде го беше купил.Това бе в ония времена -ембарговите-когато Господ ходеше по земята-после го продаде някъде щото не вървеше баш добре и само ремонти правеше но евала че все пак е оцелял някак 5 бона не са много за това чудо щото може да се оправи и да джитка при достатъчно внимание от майстора и собственика

        Коментар


        • #34
          До: Ретро машини-снимки

          Понеже някой се намеси за стоиността на екземпляра... Ами тя не е толкова голяма с изключение че е 70та година ,т.е. най-търсения ,въпросната версия е базовата със Slant-6 мотор-а с обикновенна 3-степенна скоростна кутия и без шпер.Така че за да бъде истински Challenger ще трябва да се набави 440 или 383ката поне и цялата трансмисия.Отделно идват и R/T детайлите по колата ,като съответните биха били прекалено голяма заигравка за българската реалност. В крайна сметка за много пари ще се получи Dodge Challenger R/T ама не съвсем, защото номерата няма да пасват ,все пак не е бил R/T, което го прави "colne" т.е. не със същата стойност като ретро звяр.

          ЕСТЕСТВЕНО, всичко дето написах по горе няма никакво значение за мене а и за останалите най-вероятно ,НО ако колата беше в състояние в което да я подхване човек. Затова пък Горни Богровския тупан дето е собственик е искал скромната сума от 15К за базовия Challenger SE, какво като ми я продава със допълнителен 6так, все едно с ХЕМИ-то ще ми я продава .Аз бих я претопил поне да не я гледам така че ми става жал...

          Коментар


          • #35
            До: Ретро машини-снимки

            Аз се намесих за стойността на екземпляра. Действително, това е най-базовия Чалинджър, без никакви екстри и респективно - най-евтиният. За в щатите той не представлява кой знае какъв интерес, но у нас това е единственият запазен, а може би и изобщо внесен Чалинджър. А това го прави ценен. На мен лично ми е интересно как е бил внесен у нас по времето на Социализма, но това е друга тема.

            Иначе си прав, ще е по-истински с един 383, 440 или ХЕМИ. Със сегашния си агрегат не е нищо повече от нормална Волга ГАЗ 24.
            С "Фармахим" - непобедим
            Дизел - само дънки!

            Коментар


            • #36
              До: Ретро машини-снимки

              само да коригирам че SE е луксозната версия... заплеснах се в писаниците.Чесно акзано си прав донякъде ,но с оглед на факта че е в България и тук така или иначе трудно ще му се направи стойностна реставрация и състоянието му не остава друго освен да съжалим за пропиляната красота

              Коментар


              • #37
                До: Ретро машини-снимки

                тоя дарак най-вероятно е конфискуван - по комунистическо. Някъде по митниците е бил и с малко връзки щото итаче митото май беше 200% (от какво точно не помня)... това не е важно.

                Имам колега с реставриран ИДЕАЛНО Чаленджър на 60 000. Колата е като музеен ескпонат. мисля че е 330 мотор. Ще кача снимки при първа възможност.

                А тоя дарак синия ... само като видиш докъде е докаран ... няма смисъл да се коментира - собственика му го държи защото постоянно се намира някой да ходи и да го гледа и да цъка с език и сопола си вика ..ееей има още хлЕБ у таа кола - се ше се намери некой балък. ..
                Оставете го моля Ви - нека си я крЕпи и да си му гние в неговия двор. Не си струва някой съвестен човек да му бере гайлето на тоя.

                Коментар


                • #38
                  До: Ретро машини-снимки

                  Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                  Аз се намесих за стойността на екземпляра. Действително, това е най-базовия Чалинджър, без никакви екстри и респективно - най-евтиният. За в щатите той не представлява кой знае какъв интерес, но у нас това е единственият запазен, а може би и изобщо внесен Чалинджър. А това го прави ценен. На мен лично ми е интересно как е бил внесен у нас по времето на Социализма, но това е друга тема.

                  Иначе си прав, ще е по-истински с един 383, 440 или ХЕМИ. Със сегашния си агрегат не е нищо повече от нормална Волга ГАЗ 24.
                  Внесен е по "онова време" от някакви циркови артисти, карали са го няколко години и го продават, от там нататък минава през двама собственика, десетина години е бил в старозагорско, после пак в София като през това време не е прехвърлен документално и се води на един софиянец, който сега след толкова години се появи и рекетирал сегашния продавач да му плаща пари иначе щял да го вземе.Да амаа продавача му казал "Абеее пич, аз веднъж съм я плащал вече тази кола, ако си мислиш че така от нищото ще изкараш пари няма да стане.Както я виждаш тук, утре ще я нарежа и ще я дам на отпадъци.Изобщоооо само филми покрай тази кола.За съжаление наистина е най-базовата версия с най-малкия редови 6 цилиндров мотор и без никакви екстри.Екзотичен екземпляр за България.Само два са, той и един Плимут Баракуда, който е копие на Чаланджера.
                  DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                  Skype: pach_bs

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ретро машини-снимки

                    Колега, имаш ли инфо за Баракудата - къде се намира и снимки ако ти се намират.
                    Последно редактирано от м20_маниак; 19-04-09, 22:12.

                    Коментар


                    • #40
                      В България има къде да се направи професионална реставрация колега, не прави такива заключения. Отиди на първото ретро мероприятие и ще видиш. Просто нещата опират до това у кого ще отиде колата, респ. с какви средства разполага и до каква степен е обладан от идеята.

                      Иначе си прав, колата е много грозно пропиляна. Поне да й беше сковал най-елементарен навес от 4 колеца и 2 ламарини...

                      Slick, прав си относно собственика, но за огромно съжаление у нас повечето са такива. Някой си селски рейнджър мечтае да си продаде там пробитата кочина като уникат за n-хиляди лева, като изобщо не се и замисля за обективната й цена... А да се поинтересува колко наистина струва в това й състояние - табу...

                      Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                      Внесен е по "онова време" от някакви циркови артисти, карали са го няколко години и го продават, от там нататък минава през двама собственика, десетина години е бил в старозагорско, после пак в София като през това време не е прехвърлен документално и се води на един софиянец, който сега след толкова години се появи и рекетирал сегашния продавач да му плаща пари иначе щял да го вземе.Да амаа продавача му казал "Абеее пич, аз веднъж съм я плащал вече тази кола, ако си мислиш че така от нищото ще изкараш пари няма да стане.Както я виждаш тук, утре ще я нарежа и ще я дам на отпадъци.Изобщоооо само филми покрай тази кола.За съжаление наистина е най-базовата версия с най-малкия редови 6 цилиндров мотор и без никакви екстри.Екзотичен екземпляр за България.Само два са, той и един Плимут Баракуда, който е копие на Чаланджера.
                      Да, благодаря за информацията, Ванка.
                      И състоянието на документите е често срещано. Чудя се едно време тия хора какво да си мислели... Като купиш една кола, съвсем нормално и логично е да сключиш договор за покупко-продажба. И моята Варшава беше "купувана" по този начин, което ми създаде допълнителни главоболия с прехвърлянето на мое име.
                      Последно редактирано от cveti; 20-04-09, 11:59.
                      С "Фармахим" - непобедим
                      Дизел - само дънки!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ретро машини-снимки

                        Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                        колега имаш ли инфо за баракудата-къде се намира и снимки ако ти се намират.
                        Предпоследните снимkи от доло нагоре.

                        http://classiccars.zonebg.com/Bulgar...o/amgalch.html
                        Последно редактирано от PACH - Иван Тодоров; 19-04-09, 20:23.
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #42
                          До: Ретро машини-снимки

                          И всичко това седи и гние....

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ретро машини-снимки

                            колата в това състояние е 50К +..... Както каза човека по горе оста'ете му я да изгние на селянина като е тарикат.А иначе наистина всеки може да му направи реставрацията.Дори аз ако имах "няколко" лева в джЕба.Имайте предвид ,че още не сме подхванали темата 440ка как харчи.А чесно казано не бих го изкарвал само по ретро парадите

                            Коментар


                            • #44
                              До: Ретро машини-снимки

                              Ами, ще седи и не само ще изгние, ами накрая ще замине за скрап.
                              Ама то пуста лакомия тип "Дай да 'земем котора на дЕдо и да го продадем за 10 бона!". Ако му предложиш 2 хиляди лева например, при обявена цена от 7, си смешен аматьор, не разбираш от стойността на ценните ретро-автомобили и се подиграваш с него и важната му кавалска особа.

                              Като след огледа и пазарлъка го препсуват 10 човека, геният прави заключенето, че ретро-ценителите непременно са дзифтари и простаци, и в крайна сметка ужасно ценният и запазен автомобил, с който Той би се разделил само срещу прилична сума пари, безславно свършва в пункта за вторични суровини с последващи майни, "защо не я е дал на Оня за 2 хил'ки".
                              С "Фармахим" - непобедим
                              Дизел - само дънки!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ретро машини-снимки

                                А някои не доживяват да видят дори и това

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X