Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

    Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
    Кънчо Каза :Наистина много сериозен проблем.
    Вероятно, клиентът ще трябва задължително да получи предложение за монтаж на китайски детайл, и само след информиран отказ, да се пристъпи към разработка на поръчков детайл.

    Това е елемент в рамките на задължителната коректност.
    ДА, ама аз искам нещо истинко, не китайско!
    Оригиналният на Мопар струва 500$, както казах по-горе. Как ще ме обедиш, че твоята разработка е по-надеждна от оригиналнате?
    П.П.
    Хайде и задача за Кънчо, и не приемам Къна като залог!
    LZ1HKW
    Реглаж на преден и заден мост
    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

    Коментар


    • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

      Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
      ... Кажи какъв наем да ти определя?
      Наема на помещението си го определяш ти по своя преценка но нанесените щети по оборудването за който вината е моя би било редно да си ги поема аз

      Коментар


      • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

        Първоначално публикуван от kraz Преглед на мнение
        Наема на помещението си го определяш ти по своя преценка но нанесените щети по оборудването за който вината е моя би било редно да си ги поема аз
        Така е реално, но това не се представя в офертата. Търся си оборудван сервиз. Но можеш ли да работиш с инструментите, не е ясно.
        И накрая, цената скача в пъти. Просто това е доста важно, и за това го споменава. Защото в един момент "куцо и сакато" ще се нахвърли в сервиза. И когато нанесе щети, ще каже: Ами аз нямам тези пари!
        И какво правим, депозит ли ще се взима, а колко човека може да дадът депозит в размер на оборудването? Защото не е проблем само чупенето, ами и кражбите.
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

          Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
          Защото в един момент "куцо и сакато" ще се нахвърли в сервиза. И когато нанесе щети, ще каже: Ами аз нямам тези пари!
          И какво правим, депозит ли ще се взима, а колко човека може да дадът депозит в размер на оборудването? Защото не е проблем само чупенето, ами и кражбите.
          Това граничи с "лудостта ми за лизинга" . Всъщност човека вкарва една кола в клетката да прави нещо си. Когато щетите не могат да бъдат погасени от клиента, се блокиа автомобила. И това може да бъде подписано в декларация съобразена със законите. Същото като при операция в болницата: моля подпишете" че медицинския колектив извършил интервенцията не нооси никаква отговорност..." и чак тогава има операция примерно. Незнам как стоят нещата със запорирането на движим имот и грананции по труд и неустойки, но не може да няма вратичка.
          Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
          Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
          ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

          Коментар


          • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

            Няма какво да обяснява Кънчо. Кой е луд да разработва детайл, при положение, че оригиналът на Мопар е по евтин. Изходът е един.

            Информирано съгласие ! Ако настоява клиента въпреки всичко - може.

            Никой не иска да го убеждава в очевидни неща.

            Не забравяйте, че още работим по макрорамката. Дребните уточнения и детайли когато въобще оценим, финансово възможен ли е проектът.
            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

            Коментар


            • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

              Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
              Няма какво да обяснява Кънчо. Кой е луд да разработва детайл, при положение, че оригиналът на Мопар е по евтин. Изходът е един.

              Информирано съгласие ! Ако настоява клиента въпреки всичко - може.

              Никой не иска да го убеждава в очевидни неща.
              Таме е разбиката, че изхода не е един.
              В случая на Мопар сертификата за натоварване на теглича е 75кг. И той реално толково издържа. Или при закачане на лебедката, тя ще го изкубне като морков.
              Тук идва следващия парадокс, направеният от Кънчо теглич реално ще издържа над 150кг. Но Технотест ще му дадът сертификат за максимум 95кг. Защото нямат други табелки.

              Идеята тук е, да се развие диалога между Кънчо и мен клиента. Все пак това нали е едно общественно изследване.
              Кънчо или ще ме убеди, или няма да ме спечели като клиент!
              LZ1HKW
              Реглаж на преден и заден мост
              My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

              Коментар


              • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                Ако Кънчо е сигурен че изработения от него теглич ще издържи на натоварването на лебедката може да даде гаранция която да се състои в това че след изработването правят пробно теглене в условия близки или по тежки до тези в който се очаква да се използва лебедката и ако теглича не издържи клиента нищо не плаща

                Коментар


                • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                  Я ми обясни как ще задържиш автомобил който не е на мое име, а на трети човек или на лизингова компания. Аз едно не мога да разбера, защо си мислим да откриваме топлата вода. И защо смятаме, че ако тези неща са възможни и приложими хора с доста стаж в тази област не ги правят възможни. И друг път съм го писал това. Накрая ще си го сложа в подписа. " ?=$ " Е тук е ключа за палатката. А този бизнес е откакто съществуват автомобилите. Постоянно чувам, "защо не давате оборотни коли?". Още се чудя как някой не го е предложил в настоящата дискусия.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Я ми обясни как ще задържиш автомобил който не е на мое име, а на трети човек или на лизингова компания. Аз едно не мога да разбера, защо си мислим да откриваме топлата вода. И защо смятаме, че ако тези неща са възможни и приложими хора с доста стаж в тази област не ги правят възможни. И друг път съм го писал това. Накрая ще си го сложа в подписа. " ?=$ " Е тук е ключа за палатката. А този бизнес е откакто съществуват автомобилите. Постоянно чувам, "защо не давате оборотни коли?". Още се чудя как някой не го е предложил в настоящата дискусия.
                    На времето ФОТО МОЕ даваха оборотен бус, ако гаранционния се счупи. Ползвал съм два пъти безплатната им услугата. Но това е друга тема. И не виждам колега, защо е необходимо да водим спор и да спамим, както пише горе логическа игра. Кой каквото се сети го предлага
                    А подписа ти е хубав
                    Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                    Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                    Коментар


                    • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                      Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                      Когато щетите не могат да бъдат погасени от клиента, се блокиа автомобила. И това може да бъде подписано в декларация съобразена със законите. ............Незнам как стоят нещата със запорирането на движим имот и грананции по труд и неустойки, но не може да няма вратичка.
                      "Блокирането" на автомобила води до едни текстове в НК за самоуправство с чуждо имущество, от които е по-добре Кънчо да стои далече.

                      За запорирането пък е необходимо съдебен или публичен изпълнител, зависи от характера на вземанията.

                      Коментар


                      • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                        Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                        ... Защото не е проблем само чупенето, ами и кражбите.
                        +1
                        Сещам се за една фрапантна случка, но ще я разкажа в друга тема.

                        Кънчо внимателно заобиколи въпроса с привличането на външни изпълнители (или подизпълнители, не знам кое е по-правилно). От което си правя извода, че или всеки път като му потрябва услуга от стругар/фрезист ще си плаща като арабин и съответно ще товари клиента, или ще купува собствени със собствен майстор, тоест пак ще товари яко клиента - амортизации, заплати, по-голям заем.
                        До какви дейности ще се свежда макрорамката? Какъв тунинг? Монтаж само и единствено на готови кит-ове - тогава (може би) ще се размине без сериозни външни услуги, но тогава ще трябва да връща половината клиенти, а това не е добре.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                          +1
                          Кит за лифт на Витара е над 2000 лева , поставянето отделно. А почти същото може да стане с 500 и по-малко лева (aко се поразтърсиш за части - общо + труда), малко струг и др. дреболии.
                          Последно редактирано от Rabin; 22-10-09, 13:50.

                          Коментар


                          • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                            Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                            +1
                            Кит за лифт на Витара е над 2000 лева , поставянето отделно. А почти същото може да стане с 500 и по-малко лева (aко се поразтърсиш за части - общо + труда), малко струг и др. дреболии.
                            Да, а като си сметнеш загубеното време по събиране на информация, търсене на майстори чакана да дойде това или онова. Доъточняване на това или онова и т.н., често сметката излиза в полза на скъпия кит. От там нататък да направиш втори път същото ще е песен, ама нали не си изкарваш с това хляба? А скъпото го купуваш, слагаш и понеже някой се е борил вече с него, всички ефекти са известни и предвидими, и работатта приключва за един ден.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                              Всеки си решава. Един се кОси, че няма за Бентли, друг че няма за хляб. Очертава се да забогатея на тема свободно време, затова сега мисля така. Освен това евтината процедура вече е изпробвана и документирана. Не казвам че китът не си струва парите, нито че ще лифтна по-добре от него. Ако ще давам 2500 лв. за ъпгрейди ще си взема направо Тойота. Засега сиромашкият кит ми е единствена алтернатива.

                              Коментар


                              • До: Идеалният сервиз за джипове - логическа игра.

                                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                                Всеки си решава. Един се кОси, че няма за Бентли, друг че няма за хляб. Очертава се да забогатея на тема свободно време, затова сега мисля така. Освен това евтината процедура вече е изпробвана и документирана. Не казвам че китът не си струва парите, нито че ще лифтна по-добре от него. Ако ще давам 2500 лв. за ъпгрейди ще си взема направо Тойота. Засега сиромашкият кит ми е единствена алтернатива.
                                Точно това имах в предвид. При всеки калкулацията е различна. Не говорех за конкретния кит за витара, а по принцип.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X